Eve girdiğimde erkek kaynıyordu. Gerçekten de ailedeki tek kız bendim. Pamir abim yanımdan fazla ayrılmadı ona yavaş yavaş da olsa alışmıştım bile. İçeriye girdiğimde bütün gözler bana döndü kimi meraklı kimi de umursamaz bakıyordu.
"Kızım bu benim abim Orhan. Bunlarda çocukları Bartu,Poyraz,Demir,Aras. Demir seninle yaşıt o yüzden iyi anlaşabilirsiniz belki."
Hepsiyle tanıştıktan sonra babam bu sefer başka tarafa çekti beni.
"Bu da kardeşim Hakan. Bunlarda onun oğulları Kuzey,Ateş,Doğuş ve Egemen. Kuzey ile aranızda 2 yaş var ama anlaşırsınız gibi."
Onlarla da tanıştıktan sonra hep beraber yemek masasına geçtik. Ben gelicem diye bir dünya şey hazırlanmış. Hepsinden tabağıma doldurduklarında birşey diyemedim ve yemeye başladım. Bazıları bana bakıyorlardı yiyemiyiceğimi falan düşünüyorlardı heralde. Biraz zayıf görünüyordum ama kesinlikle zayıf değildim. Fazlaca yer sonra da spor yapardım o yüzden biraz kol kasım falan da vardı.
~~~~
Tabağım bittiğinde masadakilerin çoğu şaşkın gözlerle bakıyordu bana.
"Kızım? Hepsini sen mi yedin?"
"Evet baba niye ki?"
Adam birden dondu. Hatta sadece o değil herkes dondu. Niye dondu ki şimdi bunlar?
"Baba dedi dimi o abi?"
"Evet valla dedi."
"Birdaha desene."
Adamın kafa yandı iyi mi.
"Diyim de niye ki?"
"Bizi bu kadar çabuk kabullenmen garip geldi."
"Yıllar sonra gerçek babam gelmiş çocuk gibi davranıcak değilim."
Bunu duyan atlas abim kendini camdan atardı heralde. Ben ve çocuk gibi davranmamak?
"Neyse hadi herkes bitirdiyse içeri geçelim. Biraz oturup sohbet ederiz."
Herkes yerinden kalkıp salona doğru ilerledi Pamir abim yine benim yanımdaydı. Koltukta da beraber oturmuştuk. Bir yanımda o diğer yanımda Toprak vardı.
"Eee Aden sen okuyor musun?"
Hakan amcamın karısı Pelin yengem sormuştu bunu.
"Okumuyordur kesin anne bu baksana tipe asi gibi duruyor. Kesin okumak yerine geziyordur hep."
"Doğuş oğlum denir mi öyle belki okuyor nerden biliceksin."
"Hukuk okuyorum efendim 3. Sınıf."
"Bak gördün mü ilk seneden hukuk kazanmış kız. Sen 2. Senende istediğin bölümü zor kazandın."
Beni tipimden dolayı gerizekalı sanmıştı ama kendisi benden de gerizekalıydı anlaşılan. Doğuş an itibarı ile benden nefret ediyordu galiba. Kendini telefona görmüştü bu konuşmadan sonra.
Bir süre sonra canım çok sıkıldı. Telefonuma bakıcaktım ama şarjını da bitirmişim harika.
"Pamir abi benim kalıcağım yer nerde telefonumu şarja takmam lazım."
"Gel benimle gösteriyim."
İkimizde kalktık. Beni üst kata yönlendirdi ama çıktığımda bir kat daha olduğunu öğrendim. Orası da büyüklerin kaldığı odaların olduğu yermiş. 2. Katta ise genellikle çocukların odası varmış. Beni bir odaya getirdi. İçerisi tam bir genç kız odası gibi dizayn edilmişti. Bildiğim kadarıyla benden başka kız yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden(Ara Verildi)
Teen Fiction!EĞLENCESİNE YAZIYORUM! !İLK BÖLÜMLERİN ÇOĞU ACEMİCE YAZILMIŞTIR. FAZLASI İLE SAÇMA OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN! Ben Aden yıllar sonra çocukluk aşkımla bir araya geldim. Onu uzun zaman sonra tekrar görmek peşinde birsürü şeyi getirdi. Okul tatile girdi...