$10$

85 9 4
                                    

(Yeonjun'dan)

Ben konuşmak için bir adım attığım halde bundan sonra bir konuşma olmadı. Bir süre sessizlikten sonra Beomgyu "Burası ne kadar sıcak, kendime su alıp gelicem ben. Birşey isteyen var mı?" dedi elini yelpaze gibi sallayarak oturduğu yerden kalkıp.

Herkes kafasını olumsuz anlamda sallayınca bir kaç kişinin olduğu sıraya girdi ve bir şişe su ile geri döndü. Suyun yarısını falan kafasına dikti.

"Baya susamışım ya." diyerek kendine şaşırdı bi süre. Kafasına bir daha dikti ve ağzındaki suyu yutmadan yanakları kocaman dururken şişeye bakındı. Bebek gibi duruyordu ya.

Aklına birşey geldi gibi oldu ve suyu yutup "Doğruluk mu cesaretlilik mi oynamak isteyen var mı?" diye sordu. "Aa olur hadi çevir o zaman." dedi Yeji diğerlerinin tercihini umursamadan.

Beomgyu heyecanlanmıştı ve o heyecanla şişeyi çevirdi. Beomgyu soru Taehyun cevap çıkmıştı. Şansa bak. Alttan alttan sırıtmaya başlamıştım. "Doğruluk mu cesaretlilik mi?" diye sordu Beomgyu.

"Doğruluk." dedi Taehyun sakince, ya da sadece öyle olmaya çalışıp pek beceremiyordu, en azından ben bunun farkındaydım.

Acaba bende mi böyle görünüyordum Soobin ileyken? Yine aklıma Soobin gelmişti işte. Of niye bu kadar seviyorum onu. Aklımı ondan alamıyorum.

İki yana sallayarak kafamı dağıtmaya çalıştım ve düşünceli Beomgyu'ya baktım. Aklına bir soru gelmiş olacak ki gözlerini mutlulukla masadan alıp Taehyun'a dönmüştü.

Anında Taehyun'a döndüm bu tatlı haliyle kalbinin hızlandığını düşünüyordum. Ve öyle gibi de görünüyordu. Hafif hafif nefesleri hızlanmış gibiydi. Sırıtarak ona bakıyordum ki bacağımda sanki böcek ısırıyormuş gibi bir acı hissettim.

Baktığımda Taehyun'un eli tam acıyan yerdeydi. Daha çok gülesim geldi ama kendimi tutmaya çalıştım. Beomgyu "En büyük üç korkun ama üçüncüden başlayıp birinciye git hyung." dedi.

Sondaki hyung ile Taehyun'un gülümsemesi solmuş gibiydi. Hemen düzelip cevapladı. "Hmm üçüncüden başlıyım tamamdır. Örümceklerden korkuyorum. İkinci olarak kapalı ve karanlık alanlar sanırım..." Biraz düşünür gibi bekledi ve devam etti.

"Birinci de hoşlandığım çocuğun başkasından hoşlanması." Gözlerini Beomgyu'dan alıp bana döndü gülümseyerek karşılık verdim. O da bana aynı şekilde gülümseyince bir süre bakıştıktan sonra Beomgyu'ya döndüm.

Bu sefer onun suratı düşmüş gibi görünüyordu. Neden kimse düzgün duramıyor, imdat. Eheh. Ne planlıyorsun acaba Yazar-shii. Yazınca öğreniriz Yeonjun-shii. Peki öyle olsun.

Beomgyu bana bakıyordu ama donmuştu sanki öyle bakışıyorduk ki kendine geldi ve ona bakan diğerlerini de farketti.

"Ha! Aa şey pardon." dedi ve şişeyi çevirdi. Soru Jeongin cevap Hyunjin çıkmıştı. "Hadi bakalım ne sorucak acaba." diye geçirdim içimden. "Cesaret." dedi Hyunjin daha soru sorulmadan.

"Hm o zaman burda en çok sevdiğin kişiyi öp." dedi Jeongin. Hyunjin bana bakınca başımı salladım ve yanağımı ona döndüm.

L$R=L♡R

Bu kadaar. Taehyun'un en büyük korkusu hoşlandığı çocuğun başkasından hoşlanması. Sanırım bir başkasının en büyük korkusu da bu :)

Bu fice bölüm yazmak çok eğlenceli. Neys daha fazla boş yapmıyım. Okuduğunuz için teşekkürler bir daha ki bölümde görüşürüz...

Lo$er=Lo♡er YeonBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin