$11$

89 7 4
                                    

(Yeonjun'dan)

"Hm o zaman burda en çok sevdiğin kişiyi öp." dedi Jeongin. Hyunjin bana bakınca başımı salladım ve yanağımı ona döndüm.

Hyunjin yanındaki sarışını öpünce şok oldum. "Ne yani en çok beni sevmiyor musun artık?" dedim dudak büzerek. "Şuan yanımda sevdiceğim var hyung maalesef bu ortamda en sevdiğim kişi sen değilsin." dedi bilmiş bilmiş.

Sonra da Felix'e dönüp gülümsedi. "Öyle olsun bakalım." dedikten sonra kaşlarımı hafif çatıp Felix'e döndüm. Öpücüğün etkisinden çıkamayıp öyle donduğunu görünce küçük bi kahkaha atmıştım.

"Sadece yanağından öptü sakin. Normal öpücükle böyleyse öpüştüğünüzü hayal edemem." dedim bir anda, evet bazen aklıma geleni patadanak söylüyordum.

"Onu niye hayal edicekmişsin zaten özeli onların." dedi Taehyun. "Hyunguyum ben tabi ki bilebilirim." dedim ve kötü gülüşü yaptım.

Herkes bununla gülerken Felix domatese dönüşüp yüzünü eliyle kapatmıştı. Bende böyle olur muydum acaba Soobin ile. Hyunjin onun bu halini görünce minik çocuğu göğsüne yaslamıştı, çok tatlılardı.

Bende Soobin ile böyle olurdum umarım. Tabi ilk önce onunla konuşabiliyor olmalıyım. Her neyse.

Hyunjin'in bana dönmesiyle göz kırpmıştım o da bana gülümseyerek karşılık vermişti. Jeongin şişeyi çevirdiğinde herkesin odağı o olmuştu.

Bu sefer soru ben cevap Seungmin çıkmıştı... yani eğer adını yanlış hatırlamıyorsam. "Doğruluk mu cesaretlilik mi?" diye sıradan soruyu sorup yine sıradan olan cevabı almıştım. "Doğruluk."

Biraz düşündükten sonra aklıma sadece basit bir soru gelmişti. "Sevgilin var mı?" Sırıtarak "Sevgilim yok." dedi. Yanında oturan Jeongin birden gözlerini pörtletip ona dönmüştü. Seungmin gözlerini benden çekip Jeongin'e döndü.

Gülümseyip Jeongin'in şaşkın gözlerine karşın dudaklarından bir öpücük almıştı. Bir an Beomgyu ile beraber shipper olmuştum sanki, beraber tepinmiştik.

"Sevgilim yok kocam var aşkım o da sensin." dedi Seungmin. Beomgyu ile ellerimizi çakmıştık. "Çok güzelsiniz ama siiiz." deyivermiştim.

Beomgyu da "Keşke bizimde böyle bir ilişkimiz olsa." demişti. Anlık herkes donup Beomgyu'ya bakmıştı. Yanlış anlaşıldığını farkettiğinde "Yani ikimizinde böyle ayrı, ayrı ilişkisi olsun demek istedim." dedi.

Yüzü hafif hafif kızarmaya başlamıştı, ne kadar utangaç. Taehyun'a dönüp "Umarım olur." dediğimde o da kızarmıştı.

"Aa ben çeviricektim." Hemen şişeye uzanıp çevirdim. Yeji masadaki diğer kız çıkmıştı. İsmini hatırlamıyorum, pekte umrumda değil. Yeji sinsi yüz ifadesini büründüğünde Hyunjin ile aynı anda "Eyvah!" demiştik.

Yeji surat ifadesini bozmadan kıza bakıyordu. "Doğruluk mu cesaretlilik mi?" diye sordu Yeji. "Cesaretlilik." dedi kız, bence görev yapmasına gerek yok Yeji'ye cesaretlilik diyosa cesurdur.

"Hmmm... Chris hocaya ben lezim de. Sonra açıklarsın oyun olduğunu." dediğinde herkes kahkaha atmıştı. "Öyle misin bari?" diye sordu Taehyun kahkahasını durdurup. "Hayır değilim hatta hoşlandığım bir çocukta var. Yeji de inadına yapıyor." dedi ve masadan kalktı.

Yeji de onun peşinden kalkmıştı. "Biz beraber gidelim siz burda durun kalabalık olunca anlaşılıyo video çekerim merak etmeyin." dedi ve beraber gittiler.

Geriye kalan sekiz erkek birbirimize bakmıştık. Öyle bakışırken Taehyun'un bana başıyla kantin kapısını gösterdiğini farkettim.

"Bizim Taehyun ile küçük bir işimiz vardı kızlar gelene kadar onu yapıp gelelim bizde." dedim masadan kalkarken diğerlerine dönüp. "Aa nerde işiniz var ki hyung." dedi Hyunjin.

"Şeyde... bir dakika adını unuttum neydiii..." Birşey uyduramayıp saçmalıyordum ki Taehyun "Görsel atölyesi." diyerek beni bu durumdan kurtardı. Rol yeteneklerimi kullanarak "Ahh evet orası." dedim bende.

"Tamamdır o zaman." dedi Hyunjin. Bir kat üstümüzdeki atölyeye gittik sessizce. Atölyeye geldiğimizde kapıyı göremiceğimiz bir kenara geçtik.

Taehyun anca oturunca konuşmuştu...

L$R=L♡R

Yeonjun'u mal yapmak çok eğlenceli. Seungin kısmını nasıl ben yazdım hiç bir fikrim yok.

Neyse yine yerinde bitirip yeni bölüm atıyorum yeyy. Okuduğunuz için teşekkürler. Bir daha ki bölümde görüşürüz...

Lo$er=Lo♡er YeonBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin