☆13☆

92 9 13
                                    

(Yeonjun'dan)

"Kızarık suratken daha tatlıymışsın." dediğinde ellerimle yüzümü kapayıp "Çok mu kızardı yaa." diye söylendim. "Ne çok mu? Domates oldun." dedi kıkırdayarak.

Ben oflanıp puflanırken sağ elimi yüzümden çekip "Çok ciddiyim... bebek gibisin." dedi. Anan Choi Soobin, anan da bebek gibiydi. Şimdi bayılcam hala ne diyorsun.

Tam o sırada Beomgyu ve Taehyun'un tarafından yine bir gürültü gelmişti. Beomgyu'nun ayağından hala çıkmamıştı teneke. "Kaç saattir rahat durmuyorsun götünde kurt var sanırım. Bi dur çıkarıcam ya." dedi Taehyun biraz bağırarak.

Beomgyu bize bakıyordu ama Taehyun'un bağırışıyla arkasına yaslanıp kollarını göğsünde birleştirmişti. Dudaklarını büzüp Taehyun'u izlemeye başladı. Bu çocuk ciddili bebek.

Ortalık sakinleşince tekrar Soobin'e döndüm. O zaten bana bakıyordu. Biraz daha böyle durursak ya bayılıcak ya da dudaklarına yapışıcaktım. Ahh cidden niye böyle duruyoruz biz. Öliyim diye mi? Dalmıştı birde off.

"HEY YARdım edin!" Taehyun bize seslenmişi başta bağırmıştı biraz daha sonra sesi alçalmıştı. Beomgyu bir an telaş oldu. Yaslandığı yerden kalktı ve "Ne gerek var çıkar şimdi." dedi.

Üzgünüm Beomgyu ama gelicem çünkü bunu bahane ederek gidebilirim burdan anca. By by Soobin, yoksa ölücem.

Soobin'in ellerinden belimi kurtarıp koşar adım yanlarına gitmiştim. "Beomgyu çıkarırız deyip uğraştığı için daha çok sıkıştı bu Yeonjun." dedi Taehyun. "Çıkar sanmıştım napıyım. Of acıyo zaten." diye dudakları büzük konuştu Beomgyu.

"İçinde birşeyler varken nası sokup onların yüzünde ayağını tenekeye daha çok kaptırdın? Büyük beceri valla." diye hayret edercesine konuştum. Muhtemelen ayağı acıdığı için cevap vermedi bana.

İçindekileri Beomgyu'nun ayağını acıtmicak şekilde Taehyun ile çıkarmaya çalıştık. Beraber yapınca kolayca çıkmıştı teneke.

Tenekeyi çıkardığımız an dengemi kaybettim. Elim anca tenekeye ulaşabildiği için ona tutunmaya çalıştım ama götümün üstüne arkaya düşmeme engel olamadı. Arkamdaki dolaba çarptığımda bir kaç fırça koyulduğu plastik bardakla kafama düştü.

"Çizgi filmlere özendin sanırım." dedi Taehyun gülerken. Tenekeden kurtulmuş Beomgyu'yu da yerden kaldırmıştı.
Ben sırtımı ovarken Soobin önüme geçip "Evet şimdi diğer sorunumuzla ilgilensek güzel olcak sanırım." dedi ve elini uzattı.

Elini tutup ayağa kalktım. Taehyun "Buranın burda yedek anahtarı falan yok mu?" diye sordu. Soobin "Hayır yok." diye karşılık verdi. "Napıcaz o zaman?" diye sordum.

"Bence bekleyebiliriz öğle arası bittiğinde illa birimizin hocası bizi aratır." dedi Beomgyu. "Aramak demişken ben telefonumu almamışım yanıma sanırım kantinde kaldı telefon varsa birini arayabiliriz." diye ekledi.

"Ben telefonumu okula getirmiyorum." dedi Soobin. Herkes "Deli misin?" bakışı atınca "Gerekli değil benim için. Bakmayın öyle." dedi. "Biz Yeonjun ile beraber takıldığımız için genelde sınıfta bırakırız." dedi Taehyun.

"Yani kimsede yok, ne güzel. İlk seçeneğe döndük." dedim sıkıntıyla. Hepimiz olduğumuz yere bırakmıştık kendimizi. Sanırım Taehyun haklıydı, Beomgyu'nun götünde kurt var.

Oturduğu an biraz sürünerek dolabın rafından birşeylere baktı. "Off oynicak bişeyde yok." dedi normal oturur pozisyona gelip. "Çocuk musun ne oyunu?" diye sordu Soobin.

"Evet çocuğum nerden bildin?" Ellerini yanaklarına koyup çocukça karşılık vermişti. Çocuk mu? Bebek bu, tiplere bak.

"İyi o zaman, ortaokul oyununu da kabul edersin yani dimi?" diye sordu Soobin. "Evet oyun oyundur." dedi Beomgyu ellerini çırparak. Taehyun yüzündeki sırıtışıyla onu izliyordu. Aşktan salak olcak son kişi bile değildi. Ama olmuştu işte.

L$R=L♡R

Yeyy barıştırdım küs değillerdi ama olsun.

Kilitli kaldılar burda ama ne zaman kim çıkarsın bunları bilmiyorum fikrinizi belirtirseniz güzel olur :)

Okuduğunuz için teşekkürler. Bir dahaki bölümde görüşürüz...

Lo$er=Lo♡er YeonBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin