(Yeonjun'dan)
İkizler kendi arasında konuşmaya devam ettiği için Taehyun buna biraz daha delirmişti. "Sakinleşte bana atölyede birşey konuşup konuşmadığınızı söyle." dedim yola devam ederken. "Yani konuştuk gibi bana bir arkadaşı için sorular sordu." dedi Taehyun.
"Nasıl sorular sordu?" diye merakla sordum. "'Sevdiğin birini başkasıyla daha mutlu olduğunu görsen, onu ona mı bırakırdın yoksa yinede seninle olmasını ister miydin?' diye sordu." diye cevapladı.
"Sen ne dedin?" diye sordum hemen. "Bilmiyorum dedim ne diyim hiç yaşamadım öyle birşey. İlk defa birinden hoşlanıyorum ve o kişi bana bunu soruyor, şansa bak ya." diye atarlandı bir an.
Kolumu omzuna atıp "İlk aşk ne güzel birşey değil mi? Başka bir şey oldu mu?" diye sordum. O da kolunu omzuma atıp konuştu. "Küçük tartışmalar ve sessizlikle geçti de boşver orayı, yakışçağımızı söylediğinizdeki sırıtışı, off çok güzeldiii."
"Sende çok aşık olmuşsun." dedim sırıtarak. "Off gerçekten yakışırız değil mi? Beomgyu çok güzel yaa. Ben tenekeyi çıkarmaya çalışırken arada ona da baktım, beni izliyordu off." Beomgyu ne yaptın bu çocuğa, yolda konuşurken tepiniyor yaa.
Onun sayesinde bende hafif hafif zıplıyordum. "Aşktan deli oldun sen hee. Sakin ol çocuk!" dedim. Başını olumsuz anlamda salladı, sırıtarak öyle yürümeye devam ediyordu.
Bir süre omzuma attığı kolu yüzünden can çekişerek yürüdüm. Eve geldiğimizde de rahat bir nefes aldım. Eve girdiğimizde odama geçip kendimi yatağa attım. Yaklaşık 10-15 dakika sonra ikizler odama geldi ve uyumamı engellediler.
Yatağıma atlayıp "Oppa üstünü niye değiştirmedin?" diyen Yeji'ye baktım. "Hadi üstünü değişte küçükken olduğu gibi beraber uyuyalım." dedi Hyunjin. "Ooo beraber uyuma gecesi en sevdiğim." dedim ve yatağımdan kalktım ikizler giyinmem için çıktığında hemen şipşak bir şekilde giyindim.
İkizleri çağırdım ve yatağıma sırtımı başlığa yaslayarak oturdum. İkizler geçmeleri gereken yere hemen yattılar. Sağıma Hyunjin, soluma Yeji geçmişti. Bende kendimi biraz aşağı ittim ve kollarımı açıp omuzlarına koyarak onları sardım.
Yeji'de belime sarılıyordu. Hepimizin gözleri kapalıyken Hyunjin "Hyung." diye seslendi. Mırıldanarak cevapladım. "Neden kızmadın kilitlememize?" diye sordu.
"Sen dememiş miydin kızmaz diye?" dedim sadece. "Evet ama ben Yeji'ye inat olsun diye demiştim, kendim de inanmamıştım yani." dediğinde Yeji ile gülmüştük.
"Çünkü sayenizde sevdiğim çocukla arkadaş oldum." dedim. Şaşırıp kalkmaya çalıştıklarında omuzlarını daha sert tutup engelledim. İkisi de yüzünü bana çevirdiğinde gözlerimi açtım ve üzerimdeki yüzlere baktım.
"O üç metre çocuğu mu seviyorsun oppa?" dedi şaşkın şaşkın. Gülümseyerek başımı olumlu anlamda salladım. "Zevkin ne garipmiş hyung, Beomgyu desen şaşırmazdım ama o deve... bilmiyorum garip." dedi Hyunjin.
"Ne alaka nesi var?" diye sordum kaşlarımı çatıp. Yeji'de "Valla bence de garip Hyunjin'in dediği gibi Beomgya'ya şaşırmazdım. Hatta Taehyun oppa'ya bile şaşırmazdım." dedi "Ne diyorsunuz yaaa yakışmaz mıyız yani?" diye sordum üzgün üzgün.
Yeji işaret parmağıyla burnuma dokunup "Şaka yapıyoruz, bence yakışırsınız." dedi. "Korktum yaa."
Hyunjin "Hiç belli etmedin." dediğinde beraber güldük. "Neyse hadi uyuyalım. Özlemişim bunu." dedim. Dediğim şeyle anında gülmeyi kesip kafalarını doğru düzgün koydular üstüme ve Hyunjin horluyormuş gibi yaptı.
"Hyunjiin." dediğimde Yeji de "Salak ya." dedi ve beraber tekrar güldük. Bu şekilde bu uzun günümde bitmişti.
L$R=L♡R
Kardeş ilişkileri çok tatlı oldu bunların ya. Böyle kardeşim olsa severdim bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo$er=Lo♡er YeonBin
FanfictionYeonBin'in yanlışlıkla olan öpücüğüyle belli olan aşklarının hikayesi. Ya da rüyadan doğan aşk hikayesi de diyebiliriz😊😊😊 Beomhyun #2 080623 Soojun #3 200723 Yeonjun #7 010823 Soobin #7 120723 Hueningkai #7 120723 Moa #3 201023