☆39☆

54 5 0
                                    

(Yeonjun'dan)

"Soobin bir daha konuşabilir miyiz? Belki sende benden hoşlanırsın. Sadece deneyelim Soobin." dedi ona bakmayan Soobin'e.

Soobin'in konuşacağı yok gibi dururken araya girerek "Ne kıt birşey çıktın. Hoşlandığı biri varmış!" dedim. Biraz bağırmıştım istemeden. Şaşırıp "Sen kim oluyorsun da karışıyorsun? Çomak sokma araya." dedi.

O çomağı senin bir yerine de sokabilirim. "Boşuna dememişim iti an çomağı hazırla diye. Araya sokmak için lazımmış demek." dedim sakin sesimle yumruğumu sıkarak.

Herkes gibiydi suratı. Benden nefret ettiğini yüzünün her yerinde hissettiriyordu. "Haddini aşıyorsun." dedi herkes gibi. Sırıtarak "Çok duydum bunu. Farklı birşeyleriniz yok mu hiç birinizin." dedim ve bir nefes alıp verdim.

"Neyse, o zaman Soobin'e birşeyler anlatmamı ister misin?" diye ekledim ve Soobin'e döndüm. Cevabını beklemeden "Jimin ve Yoongi eskiden çıkıyormuş. Yoongi ayrıldıktan sonra senden hoşlanmaya başlamış ve Jimin'de bu yüzden seni-" diye anlatırken lafımı böldü. "Sus Choi! Kapa o lanet çeneni!"

İstifimi bozmadan ona baktım ve "Çok kabasın Jimin. Her neyse, Jimin de bu yüzden seninle çıkmak istiyormuş." dedim. Aniden yanıma gelip yakamdan tutarak oturduğum yerden kaldırdı.

Derin bir nefes alıp, "Kendi kafanda kurduğun senaryolara inanıyorsun Choi!" diye hiddetli bir şekilde hafif bağırmasını dinledim. Ellerini yakamdan atıp boyu yüzünden durduğum garip şekilden kurtulmuştum.

İttiğim elleriyle bedeni de geriye doğru savrulmuşken, üzerine yürüyüp "Bir daha bana dokunmya çalışma Park. Ayrıca ben yalancı değilim. Sende, eski sevgilinde birbiriniz yüzünden Soobin'i kullanmaya çalıştınız. Arkadaşımdan uzak durun." dedim.

Arkadaş demek istediğim son kişi bile değilsin Soobin. Yemin ederim. Ben farketmeden Jimin Soobin'e dönmüş. Bir anlık gerçeklik algımı yitirdikten sonra geri geldiğimde farkettim. O sırada Soobin "Umrumda değilsin Jimin." demişti.

Jimin onu umursamadan birşey anlamaya çalışır gibi bakarken Soobin'e, bir anda gözlerini pörtletip bana döndü. Öfkelenmiş gibi duran bakışlarından gözlerimi çekmedim ve bir anda arkasını dönüp gitti.

Tekrar diğerlerine döndüm. Soobin garip bir şekilde bana bakıyordu. Ben bakışını anlayamadan normal haline dönmüştü. Bende merakımı bir kenara bırakıp tekrar yanına oturdum.

"Çok havalıydın lan!" dedi Ryujin. Ben cevap vermeden Taehyun "Ne olduğunu anlatacak mısınız?" diye sordu. Soobin'e döndüm. O da bana döndüğünde bir bakışma geçti aramızda.

Sorar bakışlarımı farketmediğinde "Anlatacak mısın?" diye bende ona sordum. Kafasını bir anda sağa sola salladı ve "Sen anlat." dedi. "Peki." diyerek hararetli bir şekilde anlattım diğerlerine.

Onların olay hakkında birşeyler söylemelerinden sonra konuşma bitmişti. Çıkışa kadar yine aynı şekilde geçmişti zaman. Okul çıkışı normalden daha az samimi bir şekilde ayrıldık Soobin'den.

Çok üzüyordu bu beni. Ryujin ve Yuna Soobin'in tarafından gittiği için beraber gittiler. Bu da kıskanmama sebep oldu azıcık.

Evde Niki'nin okulda yaşadıklarını heyecanlı heyecanlı anlatmasıyla vakit geçirdim. Sanki hep onunlaymışız gibiydi. Bu çok güzeldi. Akşam uykum geldiğinde yatağıma geçtim hemen.

Sabah alarm sesimin eşliğinde esneyerek uyandım. Sakince hazırlanıp ikizlerle kahvaltı yaptım. Niki erkenden gidiyordu okulu uzak olduğu için. O adam en azından okula göndermeyi akıl etmişti.

Lo$er=Lo♡er YeonBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin