☆22☆

82 10 46
                                    

(Yazar'dan)

"Buraya seni reddetmeye gelmedim." dedi Taehyun Beomgyu'nun ellerini elleri arasına alıp. Beomgyu'nun ona bakmasını sağlamak için yüzüne doğru eğilip "Gelmemin sebebim bir soru sormak istemem." dedi.

Beomgyu gözlerini pörtletip biraz geri çekildi ve o an ilk defa Taehyun'un gözlerinin içine baktı. Yoksa düşündüğü şey mi oluyordu? Taehyun Beomgyu'nun önünde diz çöküp "Benimle çıkar mısın Beomgyu?" diye Beomgyu'nun beklediği soruyu sordu.

"Seni gördüğüm ilk anda bile etkilemiştin beni. Gözlerimi alamamıştım senden. Seni gerçekten çok seviyorum. Seninle konuşmadan önce bir sürü süslü kelime düşünmüşken, tüm güzelliğin ve gerçekliğinle karşımda durunca hepsi aklımdan uçup gitti.

Çok güzelsin Beomgyu. Teklifimi kabul ediyor musun?"

Taehyun gerçekten onunla bir araya geleceği ana kadar satırlarca şey düşünmüştü. Hiç bir kelime yetmiyordu ne kadar sevdiğini anlatmaya ama yine de düşünmüştü. Tek sorun o an Beomgyu ona herşeyi unutturmuştu.

Beomgyu Taehyun'un bıraktığı sol eliyle ağzını kapamış şaşkınca bakıyordu. O kadar mutluydu ki gözleri dolmuştu. Sol gözünden akan yaşla kendine geldi.

"Ediyorum Taehyun hyung!" dedi sevinçle. Taehyun anında ayağa kalkıp kollarını mutluluktan ağlayan Beomgyu'ya sardı. İkisi de kalp atışlarını ya da nefes alışverişlerini düzeltemiyordu.

Taehyun Beomgyu'dan biraz ayrılıp yüzüne baktı. "Ağlamak bile yakışıyor sana ama mutluluktan başka birşey için ağlama tamam mı?" dedi Taehyun eli Beomgyu'nun yanağında, baş parmağı gözyaşlarını silerken.

Beomgyu Taehyun'un yanağındaki eli tuttu ve kafasını o tarafa eydi. "Sen yanımdaysan sadece mutluluktan ağlarım zaten ben." diye cevapladı Beomgyu ve gözlerini kapayıp alınlarını birleştirdi.

Ne zaman bu kadar sevdiklerini ikisi de bilmiyordu. O anın içinde hapsolmak istiyordu ikisi de. Asla ayrılmamak. Gerçekten, şuan nasıl bu hale gelmişlerdi? Konuşmaları genelde tartışmadan başka birşey değilken, nasıl olmuştu bu?

Taehyun yüzlerini daha fazla yaklaştırırken Yeonjun çimenlerin arasından çıkmıştı. "O kadarda değil Beomgyu bebek daha." diyerek yanlarına ilerledi.

Niye giriyon lan aralarına!? Canın sıkıldığı ve ilk öpücüklerini daha romantik yazmak istediğin için. Lan sus cevapla diye mi dedim ben onu. Yürü git ifşaladın beni. Hadi hadi ben anlatıyım sıkıldım. Ayh hemen kıskandın tabi.

(Yeonjun'dan)

Ayy götüm, her neyse. Kullanıcı adını "Yeonjun'un Götü" yapma fikri çık aklımdan. Salak olduğunu biliyo muydun? Evet. Bazen deli olduğunu da düşünüyorum. Yok, deli değilim. Emin olamadım.

Walla değilim ya. LAN KİTABINDAKİ KARAKTERLE KONUŞMAYI KES O ZAMAN. Bağırma ya bana! Neyse devam et anlatmaya, küstüm sana. Barışırım ben senle bekle iki dakika.

Beomgyu yanlarına gelmemle daha çok kızarmıştı, ne kızarması? Domates oldu. Şaşkın bakışlarını çekip yüzünü eliyle kapadı ve arkasını döndü. Taehyun'un elleri de belindeydi.

Soobin'in arkamdan geldiğini farkettiğimde kolumu tutup beni tekrar arkaya götürmeye çalıştı. "Ya Soobin! Ne yapıyorsun? Bırakalım da Taehyun Beomgyu'nun dudaklarını mı yesin bitirsin? Bebek daha Beomgyu." dedim gitmemek için can çekişirken.

Soobin yerine boğuk sesiyle hafif bağırarak Beomgyu cevap verdi. "Taehyun hyung yüzüm yanıyor." dediğinde onlara döndüm.

Taehyun bizi umursamadan sırıtarak Beomgyu'yu izliyordu. "İnsan sevgilisine hyung der mi? Taehyun! Ne yaptın da yanıyor çocuğun yüzü? Soobin sende bi rahat dur gitmicem işt- AYYYY." Konuşmamı bölen şey Soobin'in beni kucaklaması olmuştu.

Yüzlerimizin yakınlığı başımı döndürdü -ya da bir anda kucağına alması da olabilir- ama iki türlü de Soobin başımı döndürmüştü.

Gözlerim bir anlık dudağına kaydıktan sonra tekrar gözleriyle buluşturdum. Gözlerine baktığımda "Gidiyoruz Choi Yeonjun." dedi kararlı sesiyle ve arkasını dönüp onlardan uzaklaşmaya başladı. Senin kucağındayken onları ne yapıyım.

"Ama Beomgyu gerçekten küçük değil mi? Biliyor musun? Bence o hala bebek." dedim Soobin'e bakarken. Soobin başını olumlu anlamda sallayıp "Evet daha küçük bence de ama Taehyun gayet olgun o yüzden ona güven." dedi.

Başımı hafifçe iki yana salladım ve "Taehyun aşık olduğu çocuğun yanında salak oluyor." dedim. "Çok fazla olmuyodur ya." diyerek cevapladı.

Ellerimi iki yana açıp "Çok, çok oluyor böyle bissürü bissürü." diye karşılık verdim. Tam o sırada Soobin kafasına dal yememek için eğildiğinde hemen ellerim boynuna doladım.

Düşmemek için verdiğim mücadeleyle Soobin'in dibine girmiştim ve bu nefesimin kesilmesine sebep olmuştu. Bu kadar yakından daha da mı güzeldi? Yoksa ben mi çok aşığım?

İkisi de olabilir. Tekrar doğrulduğunda geri çekildim, kollarımı gevşettim ve rahat bir nefes aldım.

Soobin sırıtarak "Sen Beomgyu'dan daha bebeksin onu ne yapıcaz Yeonjun?" dedi. Kaşlarımı çattım ve kızgın bakışlarımı Soobin'den aldım. Gittiğimiz yeri izlemeye başladım.

Soobin kafasını benimkine doğru yaklaştırıp "Ne oldu şimdi?" diye sordu şaşkınca. "Ben bebek değilim." diye cevapladım. Soobin bana güldü. "Ama öylesin ne yapıyım, şu tipine bak. Ördek dudak." dedi ve gülmeye devam etti.

Yine aynı kızgınlıkla ona dönüp "Ördekte değilim." dedikten sonra yüzümü geri yola döndüm. Onun gülüşüyle Taehyun ve Beomgyu'nun olduğu saklı alandan çıktık.

Banklara doğru giderken zil çalmıştı. Soobin'e dönüp "Bırakmicak mısın?" diye sordum. Bana döndüğünde yüzlerimizin yakınlaşmasıyla anlık şok yaşadım ve biraz geri çekildim.

"Niye bırakıyım?" diye soruma soruyla karşılık verdi. Okulun bahçeye açılan kapısını gösterip "Zil çaldı insanlar böyle mi görsün bizi?" dedim ve tekrar ona döndüm.

O da benim gibi bahçe kapısına döndü ve "Nolcak böyle görseler?" diye tekrar soruma soruyla cevap verdi. Bu kısır döngü bitsin diye "Yanlış anlarlar." dedim. Omuz silkip "Umrumda değiller." dedi ve geldiğimiz banka oturdu.

"Bence sende umursamamalısın." dedi ben kucağındayken. Ensesindeki ellerim saçına dalmasın diye birbirini buldu. Parmaklarımla oynarken "Sen öyle diyorsan, öyle yapıyım." dedim.

L$R=L♡R

Yeonjun'u salak yapmak çok eğlenceliii. Big boy Soobin>>>>>> evren. Bişey dicem çok tatlı bunlar yiyesim geliyo.

Neys çok önemli bi sorum var size

Yeonjun bebek mi?
a) Evet bebek
b) Ezateen
c) Hepsi

Lo$er=Lo♡er YeonBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin