(Yeonjun'dan)
Kalbimi sakinleştirdiğimde sıranın yanına astığım çantamdan ders kitaplarımı aldım. Süs olsun diye sıraya koyduktan sonra sol dirseğimi sıraya koyup kafamı da elime yerleştirip dersi dinliyormuş gibi gözükmeye çalışmıştım.
Tenefüste ortaokulda gittiğim bir gitar kursunda tanıştığım Taehyun ile beraber takılmıştık. Şans eseri aynı okula gitmiştik bu yüzden tenefüslerde beraber takılıyorduk. Başka da arkadaşım yoktu zaten.
Ona karşı çok güven duyduğum için herşeyimi anlatırdım. Soobin'den hoşlandığımı da bu sayede biliyordu. Koridorun sonundaki bozuk sıraların üstüne oturup sohbet etmiştik.
Öğle yemeği vakti geldiğinde Taehyun ile ikizlerin sınıfına gitmiştik. Hemen arkadaş bulmuşlardı ki yanlarında tanımadığımız bir kız bir de erkek vardı. Bizi gördüklerinde birşeyler söyleyip yanımıza geldiler.
"Ooo arkadaş edinmişsiniz şimdiden." dedim onlar yanımıza geldiklerinde. "Kim bizimle arkadaş olmak istemesinki hani." deyip uçlarını sarıya boyattığı açık kahverengi saçlarını savurdu Yeji.
Bu saçlara maruz kalan Hyunjin yüzünden saçları çektikten sonra Yeji'ye yandan yandan bakmaya başladı. Yeji tabi ki bunu umursamadı ve Taehyun'a dönüp "Merhaba Taehyun Oppa! Görüşmeyeli nasılsın?" dedi. Taehyun konunun bir anda ona gelmesinden midir nedir bir anlığını duraksamıştı.
"İyiyim Yeji-ah sen nasılsın?" diye sordu. "Bende iyiyim." diye karşılık verdi Yeji. Hyunjin bir anda konuşmaya atlayıp "Heyy biliyor musunuz sıra arkadaşımla aynı dans kursuna gidiyormuşuz. İlk gördüğümde nereden tanıdık diye düşünüyordum zaten." dedi.
"Kimmiş o?" diye sorduğumda Hyunjin arkasını döndü."Az önce oturduğum yeri hatırlıyor musun? Onun yanındaki sarı saçlı çocuk adı Kai."
Yeji de "Bende onların önünde oturuyorum. Yanımdaki kızla tanıştım adı Yuna iyi anlaşacakmışız gibi geliyor." dedi söze atlayarak.
"Ooo güzeeel arkadaş edinmenize sevindim." dedim. Hyunjin bana döndüğünde saçlarını karıştırmamla Yeji kıkırdamıştı. Hyunjin de ona sinirli sinirli bakıp dil çıkarmıştı. Taehyun ile bu hallerine gülmüştüm.
Hyunjin saçını düzeltirken bana döndü ve "Hyung, Kai bizi biriyle tanıştıracaktı ilkokul arkadaşıymış şimdi gitsek sıkıntı olur mu? Daha sonra onlarla birşeyler yeriz." dedi. "Sıkıntı yok sınıfınızla kaynaşında."
Konuşmamla ikizler arkadaşlarının yanına dönmüşlerdi. Tam yürümeye başlayacakken Taehyun'un birşeye daldığını farkettim. Dirseğimle koluna hafifçe vurduğumda hafifçe sıçramıştı.
"Ah şey ne?" diye birşeyler geveledi. "Ne o birinden mi etkilendin?" diye sordum sırıtarak. "Ha n-ne alaka? Nerden çıktı o yaa? Bazen boş konuşuyorsun Yeonjun hadi yürü." dedi ve asla beklemeyerek hızlı hızlı yanımdan kaçtı.
"Sana da birini bulduk ne zaman bağlıyoruz başını?" diye biraz bağırdım. Sınıfa bir göz attığımda bir kişiyle göz göze gelmiştim. Tekrar Taehyun'a dönüp "Heyy bunda utanılacak birşey yok. Bekle beni." diyerek yanına koştum.
Koridorun sonuna ulaşmıştı peşinden koşup ona yetiştim. Kantine indiğimizde ağzını aramıştım ama konu Taehyun olduğundan hiç birşey öğrenememiştim. O böyleydi birşeyi konuşmak istemiyorsa konuşmazdı ama asla ona yüz defa sormaktan çekinmiyordum bende böyleydim işte.
Geri kalan zamanımız normal geçmişti. Eve tekrar yürüyerek gitmiştik.
(Bir hafta sonra...)
Yine okula yürüyerek gittiğimiz bir gündü. Şoförümüz olduğu halde beraber yürüyerek konuşmak daha güzel geliyordu üçümüze de. Okula çok kalmamışken ikizlerin sınıfından göz göze geldiğim çocuk ile karşılaşmıştık.
Yeji hemen el sallayarak "Günaydın Beomgyu." diye seslendi. Arkadaşlar mıydı? Çocukta adı kadar tatlıydı. "Sana da günaydın Yeji-shii. Sabahları bile bu kadar enerjik olmanın sırrı ne acaba?" dedi yanımıza adımlarken. "Oha çocuğun sesi bile tatlı." diye geçirdim içimden.
"Yeji olmak yetiyor." dedi Hyunjin. Hala uykusu açılmadığı her halinden belli oluyordu. Bu sözlere karşın Yeji başını olumlu anlamda salladı. Daha sonra sanki burda olduğumu yeni farketmiş gibi "Ah bu benim oppam Beomgyu. Oppa bu da Beomgyu Kai'nin tanıştırdığı ilkokul arkadaşı." dedi.
"Aaa o çocuk sen misiin? Tanıştığıma sevindim." dedim ve elimi uzattım. Çocuk bir an donup kalmıştı öylece elime baktıktan sonra yüzüme dönmüştü. Tekrar elime baktıktan sonra yavaşça elini getirip elimi sıktı.
Sanki ona dokunduğum yer çok kıymetliymiş gibi sağ eline bakıyordu. Yola devam ettiğimizde kendine gelmişti. Onunla beraber okula gidiyorduk. Çocuk garip gelmişti ama pek umursamadım.
Okula geldiğimizde sınıflarımıza gitmek için ayrılmıştık. Sınıfa girdiğimde bir kaç stajyer öğretmen geldiğini farkettim. Ve ikisi benim sırama oturmuştu tek boş sıra Soobin'in yanıydı.
Bu beni hem mutlu etmişti hemde endişelendirmişti. Ya yanına birinin oturmasını istemiyorsa. Sonuçta ilk gün bir kaç sıra boşken gidip iki tarafınında boş olan yeri seçmişti.
Yavaşça sıraya doğru ilerledim. Soobin kollarını sıranın üstüne koymuş kafasını da kollarının içine gömmüştü. Diğer tarafa dönük olduğu için uyuyor mu uyumuyor mu göremiyordum.
Oturmalı mıydım oturmamalı mıydım bilmediğim için öylece ayakta dikiliyordum ki Soobin bir anda yerinden kalkıp sağ eliyle sol bileğimi yakalayıp yanına oturtmuştu. Diğer eliyle de gözünü ovuşturuyordu.
Bu ani hareketiyle donup kalmıştım. "Ne diye başımda öyle dikiliyorsun başka oturabilecek yer yok zaten sınıfta. İstesemde istemesemde buraya oturmak zorundasın yani." dedi uykulu gözlerle bana dönerek.
Onu öyle görmek beynimi durdurmuştu. "Ha evet şey bilemedim işte." diye birşeyler geveledim. Hocanın sınıfa girmesiyle rahatlamıştım hemen çantamdan kitaplarımı çıkarıp dersi dinliyormuşum gibi yapmaya başladım.
Soobin bu sefer bana dönük bir şekilde kafasını kollarına gömmüştü. Gözlerini kapattığında ona dönüp seyretmeye başladım. "Dersine mi odaklansan?" Gözleri kapalıyken konuşmasıyla biraz korkmuştum hemen önüme döndüm.
Ders kaçamak bakışlarım arasında bitmişti. Soobin hala uyuyordu. Yavaşça ses çıkarmadan sırada kalktım. Bunları Taehyun'a anlatmam gerekiyordu.
Hemen onu bulup olanları anlattım biraz bunun hakkında konuştuk. Yürüyerek konuşuyorduk ki Taehyun'un ikizlerin sınıfının önünden geçerken birine bakmaya çalışır gibi bir hali vardı.
Tenefüslerde sürekli ikizlerin sınıfının önünden geçiyorduk ama Taehyun nedenini söylemiyordu. Bu olay hariç öğle tenefüsüne kadar herşey normaldi...
L$R=L♡R
Hahaa burda kesiyoruum 😈
Sizce Taehyun neye bakıp durdu tenefüslerde :)
Her neyse burda da boş yapmıyım.
Okuduğunuz için teşekkürleeeer...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo$er=Lo♡er YeonBin
FanfictionYeonBin'in yanlışlıkla olan öpücüğüyle belli olan aşklarının hikayesi. Ya da rüyadan doğan aşk hikayesi de diyebiliriz😊😊😊 Beomhyun #2 080623 Soojun #3 200723 Yeonjun #7 010823 Soobin #7 120723 Hueningkai #7 120723 Moa #3 201023