☆36☆

50 6 5
                                    

(Yeonjun'dan)

"Şimdi Taehyun hyung ve Beomgyu hyung sevgili. Yuna nu-na ile Kai hyung, Seungmin hyung Jeongin hyung ile, Hyunjin hyung'umda sarı civcivle. Özür dilerim ismini unuttum neydi acaba?" dedi Niki.

"Felix." cevabını alınca başını aşağı yukarı salladı ve "Sadece Yeji nu-na, Soobin ve Yeonjun hyung'un yok yani. Onlarında yakında olur bence." dedi imalı bir şekilde. "Yok kalsın şuanlık." dedi Yeji Niki'ye.

Bir süre daha sohbet ettik. Şuanda Kai, Hyunjin, Niki ve Beomgyu beraber oyun konuşuyordu, Felix'te yanlarında yüzündeki gülümsemeyle onları izliyordu. Yuna ve Yeji kız dedikodusu yapıyordu. Taehyun, Beomgyu'nun arkadaşları Seungmin ve Jeongin ile kaynaşmış konuşuyordu.

Bende hepsinde gözlerimi gezdirirken ne ara bu kadar dostum olduğunu düşünüyordum. Gerçekten çok güzel ve özeldi. "Ben değil anne, etrafımdaki insanlar özel." diye mırıldandım.

"Bence onları özel yapan şey sensin Yeonjun. O kadar özelsin ki sevdiğin herkese bulaştırıyorsun." Soobin'in beklemediğim bir anda kulağıma yakın bir şekilde konuşması korkutmuştu.

Başımı sağa çevirip "Hepimiz özeliz yani her türlü." dedim. Soobin'in konuştuktan sonra geri çekileceğini sanıp döndüğüm halde öyle kalmıştı ve şuan burnumuz nerdeyse birbirine deymek üzereydi.

Yüzümün yanmaya başladığını hissettiğimde "Neden her yakınlaşmamız da kızarıyorsun?" dedi Soobin. Sanki kelimeler yok olmuştu o an sadece "Ne?" diyebilmiştim. "Hm yok birşey." diyip sırıtarak uzaklaştı benden.

Ne olmuştu öyle? Şaşkınlığımı atıp diğerlerine bakarken Niki'nin sırıtarak bana baktığını görmüştüm. Umarım az önce ki halimizi görmemiştir. "Gördü." Soobin'e döndüm.

"Sesli mi konuştum yine?" diye sordum utançla. O da "Hayır tahmin sadece." diye cevapladı. "Niki'nin okulu ne olucak?" diye sordu. Bu hiç aklıma gelmemişti. Niki'ye seslendim ve yanıma geldi.

Elimi omzuna koyup "Korumalar sana okul hakkında birşey dedi mi Niki?" diye sordum. "Dediler burda bir okula yazdırmışlar." dedi. Kafamı aşağı yukarı salladığımda tekrar Hyunjin'lerin yanına gitti.

Soobin o gittikten sonra "Yeonjun." diye seslenince tekrar ona dönüm. Bakışlarını gözlerime getirdiğinde "Sen çok iyi bir hyungsun." dedi. "Teşekkür ederim Soobin. Bunu duyduğuma sevindim." diye karşılık verdim.

Beni kaldırıp Taehyun'ların yanına götürdü ve bizde sohbete eşlik ettik. Her baktığımda bana baktığını gördüğüm sohbet Seungmin'in gitmesi gerektiğini söylemesiyle sona erdi. Onunla beraber herkes ayrılmış, evlere dağılmıştı.

Evde yemek yiyip direkt yatağıma geçtim. Yorucu bir hafta sonuydu. Yorgunluğun etkisiyle erkenden uyumuştum. Sabahta kapımı kırcak gibi tıklatmalarından uyanmıştım.

Kalkıp kilitli kapıyı açtım. Hyunjin telaşlı görünürken konuştu. "Hyung sende mi uyanamadın? Geç kalıcaz hızlı olmalısın." dedi. Komodinimin üstündeki saate baktığımda okulun başlamasına beş dakika olduğunu gördüm.

"Nasıl bu saate kadar uyudum ben? Neyse Hyunjin sende hazırlan hadi." dedim. Baş sallaması ile cevap verdi ve kendi odasına geçti.

Bende kapımı kapadım ve banyoma geçip işlerimi hallettim. En acilinden evden çıktık. Normalde böyle birşey olduğunda arabayla gidebilirdik.

Ama bizim için olan bir tane araba vardı onunla da okulu uzakta olan Niki okuluna gitmişti. Koştura koştura okula gittik. Okula girdiğimizde arkamızdan "Afedersiniz. Siz 10. sınıftan mısınız?" diye soran bir kız sesiyle durup ona döndük.

"Ben 10'um." dedim arkamı döndüğümde. Sanırım yeni öğrenciydi. "10/D nerde acaba?" diye sorunca şaşırdım. Benim sınıfımdı. "O sınıfa mı nakil oldunuz? Bende o sınıfa gidiyorum götiriyim sizi." dedim kıza.

Kız başını salladı ve "Teşekkür ederim." dedi. Yeji'nin kıza olan hayran bakışlarını farkettiğimde sırıtmıştım. İkizler kendi ben kendi sınıfıma geçtim.

"Geç kaldığımız için özür dilerim hocam." dedim içeri girer girmez. Hoca gülüp "Oo yeni sevgili yaptın birde geç mi geliyorsun Yeonjun? Şaka yapıyorum, neyse geç yerine. Kızım sen yenisin galiba kendini sınıfa tanıt istersen." dedi.

Zoraki bir şekilde güldükten sonra sırama doğru ilerledim. Soobin'e baktığımda hocaya öldürücü bakışlar atıyordu. Ya da bana mı öyle geldi acaba?

Sırama geçtiğimde çantamı sıranın yanına astım. Soobin hala hocaya bakıyordu. Kız konuşunca bakışlarımı ona çevirdim. "Ben Shin Ryujin. Buraya Amerika'dan geldim. Bir kız kardeşim var. O da burda okuyor zaten. Bu kadar yeterli sanırım. Umarım iyi anlaşırız."

Konuşmasını bitirip bizim sıranın önüne oturdu. Ders bir şekilde bittiğinde Soobin son kez hocaya öldürücü bir bakış attı. Hoca çıkar çıkmaz içeri dalan Yeji şaşırmama sebep olmuştu.

Hemen yanıma geldi. "Oppa senden birşey isteyebilir miyim?" diye sorduğunda başımı olumlu anlamda salladım. Kulağıma eğilip "Önünde oturan kızla arkadaş olup benimle tanıştırır mısın?" diye çok kısık bir şekilde fısıldadı.

"Peki yaparım da niye?" diye bende ona fısıldadım. "Sevdim tatlı duruyor." diye cevapladı ve "Görüşürüz o zaman." diyip gitti.

Sınıftan bir çocuk Soobin'e seslendiğinde Soobin de bende ona döndüm. "Konuşabilir miyiz?" diye sordu çekingen bir şekilde. Aramızda çokta mesafe yoktu çocukla. Soobin "Olur." dediğinde "Sınıfta olmasa." dedi.

Soobin kalkıp bana döndü "Arka bahçe de oluruz muhtemelen." dedi ve yanımdan ayrıldı. Aslında onlarla gitmek istiyordum ama Soobin gelebilirsin demediğinden gitmicektim.

Kızla konuşma fırsatımı değerlendiriyim bari. "Merhaba! Tanışmaya ne dersin? Ben Choi Yeonjun." diyerek cam kenarında oturan kızın yanına oturdum.

"Neden olmasın? Bende Shin Ryujin." diye cevapladı. Elimi enseme atıp "Dürüst olmak gerekirse kardeşim seninle tanışmak istediği için tanış dedi o yüzden ne konuşçağımı bilmiyorum şuan." dedim.

Böyle karışık şeylere gerek yoktu. Kız güldü ve "Az önce gelen miydi kardeşin?" diye sordu. "Evet oydu. Ama tanışmasan da olur biraz çatlaktır kendisi." dedim. Dediğime ikimizde gülmüştük.

"Tanışmak istemesinin nedenini öğrensem peki sadece?" diye sordu. Omuzlarımı kaldırıp "Sen bilirsin. Sınıfını gördün zaten. Oradadır muhtemelen." dedim.

Kafasını olumlu anlamda salladı ve kalkıp sınıftan çıktı. Bende sınıfta durmak yerine kalkıp arka bahçeye gittim.

L$R=L♡R

Bir önce ki bölümün okunma sayısı biraz az olduğu için bölüm atasım gelmese de atıyorum bölümü.

Bu arada Ryujin'i baya sonra yazmayı planlamıştım büyüdüklerinde falan. Sürpriz yumurtadan çıktı yani.

Neyse umarım beğeniyorsunuzdur ficimi çok uzatıyorum herşeyi ama neys.

Lo$er=Lo♡er YeonBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin