☆23☆

81 7 48
                                    

(Yeonjun'dan)

"Sen öyle diyorsan öyle yapıyım." dedim. Soobin bana bir gülümseme sunup geldiğimiz yöne baktı. Bende o tarafa döndüğümde "Bak yememiş Beomgyu'nun dudaklarını." dedi.

Şımarık bir şekilde ona doğru dönüp "Ben araya girmesem yerdi. Bebek Beomgyu'yu koruyabildim yani." dedim. Soobin başını olumlu anlamda sallayıp "Tabi canım bence de." dedi ve güldü.

Yaaaa canın mıyım gerçekteeen? A bir dakika niye bana gülüp duruyo bu. Komik bişey mi söyledim aaa.

Taehyun arkamda olduğunu "Çok çocuksusun Yeonjun. Biraz daha beklesen ölür müydün?" demesiyle belli etmişti. Ona döndüğümde bankta Soobin'in soluna oturdu, Beomgyu'da onun soluna geçmişti.

El ele tutuşmalarının tatlılığı en üst seviyedeydi. "Ben kendimi böyle seviyorum ve ben değil bebek Beomgyu ölürdü öyle." diye karşılık verdim. Beomgyu bir anda ayağa kalkıp Taehyun'un elini bıraktı.

Hepimiz şaşkınca onu izlerken daha da şaşıracağımız birşey yaptı. Taehyun'un kucağına oturup ellerini de ensesine attı ve Taehyun'un saçlarını okşamaya başladı. Bunu yaparken yüzü kızarıktı. Boşuna mı bebek diyorum.

"Ayy noluyo noluyo?" diye dalga geçerek sordum. Beomgyu bana bakıp "Sevgili olmayan siz bile kucak kucağa oturmaya utanmıyorsunuz. Bende dedim sevgilimin kucağına otururken utanmamalıyım. O yüzden." dedi.

Biraz düşünür gibi durdu ve "Yoksa sevgili misiniz?" diye sordu sırıtarak. Hem kendi utanıyor hem başkasını utandırıyor ne garip bir çocuk ya. Sayesinde şimdi yüzü kızaran bendim.

Soobin ile bakıştıktan sonra ona döndüm ve "Hayır değiliz." dedim. Taehyun Beomgyu'dan başka bir yere bakmazken "Çok güzel sevgilim diyormuşsun. Bir daha desene." deyince Beomgyu da bakışlarını ona çevirdi.

Gözlerini pörtletmişti. Niye bu kadar tatlılar?? Soobin ve ben sırıtarak onları izliyorduk. Beomgyu Taehyun'a sarılıp kulağına "Sevgilim." diye bizimde duycağımız şekilde fısıldadı geri çekilirken de yanağına bir öpücük kondurdu.

Bir anda çocuk gibi tepinip bir kaç kere alkış yaptım ve "Çok tatlı oldunuz siz of yicem şimdi." dedim. Soobin omuzlarımdan tuttu ve sabit durmamı sağladı. Onun kucağında olduğumu unutmuştum.

Taehyun bize dönüp "Çok tatlıyız ama sen bebek Beomgyu'yu koricam diye öpüşmemize izin verme. Senin yüzünden kim bilir ne zaman öpü- AHH." diye kızgınca bana söylenirken Beomgyu'nun dirseğini karnında bulmuştu.

Soobin ile ona gülmüştük. Taehyun elini karnından bir süre çekmese de daha sonra çekmişti. Çektiğinde Beomgyu'yu kafasından ittirerek Taehyun'un göğsüne yatmasını sağladım.

Başta şaşırsa da pek umursamadı ve elini Taehyun'un omzuna doğru koydu. Ona gülümseyip "Bu arada Taehyun sen delisin biliyon mu?" dedim Taehyun'a. "Nedenmiş o?" diye sordu şaşkınca.

"Evlilik teklifi mi ediyon? Alt tarafı çıkma teklifi etçen niye diz çöküyon?" dedim ve güldüm. Kaşlarını çatıp "Her gün çıkma teklifi mi ediyom ben. Ne biliyim heyecandan olmuş işte." diye karşılık verdi ve ekledi. "Sen yap daha iyisini yap o zaman."

Başımı olumlu anlamda sallayıp "Ben yapçamda kötü mü olcak zaten. Neyse bakarız belki ben yapmam bile kim bilir." dedim. Soobin'in yandan yandan bakmasını farkedince bir an onunla bakıştım.

Beomgyu sırıtarak "Harbi siz ne zaman sevgili olcanız?" dedi. Kaşlarımı çatıp gözlerimi pörtlettim. "Yani ne zaman sevgili yapçanız onu demek istedi Beomgyu." diye toparladı Taehyun. Beomgyu dediğinden hiç pişmanmış gibi durmuyordu.

"Zamanı gelince." diye cevapladım. Soobin "Öyle birşey düşünmüyorum. En azından şimdilik." dedi. Ne demek düşünmüyorum ya! Ne demek! Ona döndüğümde ağzımdan bir anda kaçtı kelimeler. "Niye düşünmüyorsun?"

Soobin de bana döndü ve gözleri saçımda gezerken "Aşkı anlamak zor, anladıktan sonra yapabilirim belki." diye karşılık verdi. Taehyun "Bence aşkı çok uzakta aramamalısınız." diye karşılık verdi.

Ona başımı olumlu anlamda sallarken Soobin'in eli saçlarımı buldu. Yavaşça okşuyordu, tek bir telin kopmamasını istiyor gibiydi. Yerim ben bunu.

"Saçların pamuk şekere benziyor." dedi okşamaya devam ederken. Kucağında biraz daha ona dönüp "Bak Soobi  ben ne bebeğim, ne ördek, ne de pamuk şeker. Ben Choi Yeonjun'um anlaştık mı?" dedim. Başını iki yana sallayıp "Hayır anlaşamadık Choi Yeonjun. Sen bebeksin." dedi.

Ağzımı açtığım an "Bebek mi? Yeonjun mu? Bu nası bebek deve gibi bebek mi olur?" dedi Taehyun. "Koca bebek olamaz mı gayet bebeğe benziyor." dedi Beomgyu. Bende sitem edercesine "Sende mi Beomgyu?" dedim.

Yüzündeki gülümsemeyle başını olumlu anlamda salladı. Bir süre daha sohbet ettikten sonra zil çaldı. Beomgyu ve ben, Soobin ile Taehyun'un kucağından kalktık. İkisininde ayakları uyuşmuştu.

Beomgyu'nun sevgilisinin kucağında olması normaldi ama sen niye kucağındaydın dicek olursanız. Ne ben kalkmak istedim ne de Soobin kalkmamı istedi.

Soobin'e dönüp "Kimmiş bebek Choi Soobin?" dedim şımark şımarık. "Hala bebek olan sensin tabi ki de. Hem bak senin bebek dediğin Beomgyu da bebek değil o zaman." dedi Taehyun'u gösterip.

Evet Taehyun'un da pek bir farkı yoktu. Beomgyu "Sen bana neden bebek diyorsun Yeonjun hyung?" diye sordu. "Öyle olduğun için sevgilim." diye araya girdi Taehyun.

"Sende çok güzel sevgilim diyormuşsun ama bir bebek böyle ağrıtıyorsa ayağını, ilerisinde ne kadar ağricağını tahmin edemiyorum." dedi Beomgyu imalı bir şekilde. O hariç kalan üçlü olarak şaşırıp kaldık.

Koluna hafifçe vurup "Nasıl planların var acaba ilerisi için." dedim bende imalı bir şekilde. "Hm zil çalmadı mı ya? Hadi gidelim." dedi ve kaçtı.

Taehyun arkasından "Zilde olmasa kaçıcak bahanesi olmicak." dedi gülerek. Soobin ve bende ona eşlik ederken okula girdik.

L$R=L♡R

Sevgili TaeGyu görmek çok güzel ama onlar için bir gün daha böyle geçtikten sonra kaos başlicak. Ben kaos diyorum ama çok benzemiyo da kaosa emin olamadım. Daha kaos olacak şekilde düşünmeye çalışıyım ben bunu.

Dün sandığım kadar sevilmediğimi farkettim. Birinin sınavda bişeyi yanlış yaptığım için üzüldüğümde 'şımarıklık yapıyo' tarzı bişey dediğini duydum.

Kötü bi not almamış olabilirim ama bu hata yaptığım için üzülemiceğim anlamına gelmez dimi. Neyse bunu niye yazdım bilmiyorum yazasım geldi.

Boş yapmam bitti by by.

Lo$er=Lo♡er YeonBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin