☆35☆

56 5 16
                                    

(Yeonjun'dan)

Soobin ayağa kalktı ve "Ben artık gidiyim." dedi. Bende ona kapıya kadar eşlik etmek için kalktım. Çantasını odamdan aldı ve beraber odadan çıktık.

Odasından çıkan Hyunjin bizi görünce Soobin'e dönüp "Gidiyor musun hyung?" diye sordu. Soobin'de başını aşağı yukarı sallayıp "Evet gidiyim artık. Aa aklıma geldi de yarın Niki'yi diğerleriyle tanıştırmak için buluşmaya ne dersiniz?" dedi.

"İsmim mi geçti?" Niki önde Yeji arkada Hyunjin'in odasından çıkıp yanımıza geldi. "Evet minik adın geçti. Yarın diğer arkadaşlarımla tanışmak ister misin?" dedim ona doğru eğilip.

Heyecanla gözlerinin büyümesini çok sevmiştim. "Çok eğlenceli olur." dedi cevap olarak. Daha sonra Soobin'i yolcu ettik ve odalara geçtik.

Daha doğrusu Hyunjin'in fikri sayesinde benim odama geçtik. Yere yorgan serip beraber oraya yatma kararı almıştık.

Yatağa üç kişi sığmıyorduk dört kişi mi sığıcaz yani? Niki ve Yeji iki yanıma geçti, Niki üstüme de çıkmış olabilir bilmiyorum. Hyunjin de soluma, Niki'nin yanına geçmişti.

Kardeşlerim yanımda ve güvendeyken huzurlu bir uykuya daldım. Sabah esneyerek uyandım ve yorgandan çıkmak üzere olan Yeji'yi gördüm. Esnemem bitince haline gülmüştüm. Cidden çok dağınık yatıyordu.

Üstümde uyuyup sabahında yanımda bile olmayan Niki'yi aradı gözlerim. Üstümüze örttüğümüz battaniyeyi kendine sarmış yorganın dışında uyuyordu. Hyunjin görünürde yoktu.

Odadan çıktığını sanıp ayağa kalkarken yatakta yattığını görünce bir an korkup geriledim ve Yeji'nin ayağına takıldım. Popomun üstüne yere düştüğümde biraz bağırmıştım.

Hyunjin ve Niki korkup uyanmışken, Yeji sadece birşeyler mırıldandı ve yerinde kıpırdanıp uyumaya devam etti. "Ne oluyo sabah sabah hyung?" diye sordu Niki gözlerini ovuştururken.

Yeji'yi rahatsız etmeden kalkmaya çalışırken "Birşey olduğu yok ya Hyunjin oda da yok sandım sonra yatakta görünce uyku sersemi bir an korktum." diye cevapladım.

"Her neyse hadi kahvaltı hazırlayalım da Yeji'yi de sonra uyandırırız." dedim ve odadan çıktım. Onlarda peşimden geldi. Kahvaltıyı hazırlamayı bitirmeye yakın Yeji'de bize katıldı. Sofrayı da kurduktan sonra yiyip kaldırdık.

Biraz kardeş kardeşe sohbet ettikten sonra hazırlanmak için odalara çıktık. Niki bizim odaların olduğu kattaki eskiden annemin kaldığı oda da kalıcaktı bu yüzden oraya geçti.

İşlerimiz bittikten sonra buluşçağımız kafeye gittik. Yeji kafeye girmeden önce "Heyy hadi Niki'yi arkamıza saklayalım sürpriz olsun." dedi.

Ne için buluştuğumuzu zaten söylememiştik. O yüzden Hyunjin de bende onayladık. Niki de "Çok eğlenceli!" dedi. O arkamızdan biz önden içeri girdik. Yanlarına geldiğimizde bir anda önünden çekildik.

"Küçük Choi'ye merhaba diyin!" dedim çekildikten sonra. İkizlerin arkadaşları, Beomgyu'nun arkadaşları ve Taehyun ile Beomgyu ikilisi. Hepsi şaşırmıştı.

Şaşkın gözlerle bizi izlerlerken "Nasıl yani arkadaşım dediğin kişi bu çocuk muydu?" dedi Taehyun. "Hmm sanırım o oluyor evet." dedim ve Soobin'in yanına geçip Niki'yi yanıma çağırdım.

İkizlerde masaya oturduğunda herkese olayları anlattım ve Niki ile tanıştırdım. Kai, Niki'ye bakıp kocaman gülümserken "Vay bee bizim ikizlerinde bıcırık bir kardeşi var artık." demişti.

"Görende burda olan herkesin kardeşi var sanar. Tek sorun en başta bunu söyleyen kişinin kardeşi yok." dedi Yuna. Kai Yuna'ya bakarken "Sen varsın işte. Kardeşim olsa anca senin kadar sataşırdı zaten." dedi.

Lo$er=Lo♡er YeonBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin