(Yeonjun'dan)
"Off çok sıkıldım." dedi Taehyun. Beomgyu kafasını daha fazla Taehyun'un boynuna gömüp "Saçımı okşa geçer sıkıntın." dedi.
Taehyun da elini saçına götürdü ve tarar gibi okşamaya başladı. "Bugün saçların niye karışık?" diye sordu Taehyun. Beomgyu efkarlı bir nefes vermişti bununla. "Tarayamadım bu sabah yaa." dedi.
Dalga geçmem gerektiği için "Taehyun bakımsız insanları sevmez Beomgyu haberin olsun." dedim. Taehyun'un boynundan kalkıp "Ne yani bir gün bakım yapmadım diye sevmez mi beni?" dedi.
Tekrar kafasını omzuna koymasını sağlayan Taehyun'a döndüğünde Taehyun "Dalga geçiyor Yeonjun." dedi. Beomgyu şüpheci bir bakış atıp tekrar bize doğru döndü. "Birşeyler yapalım bende çok sıkıldım." dedi Soobin.
Aklıma gelen ilk fikri attım ortaya. "Sevgilinizde nasıl bir özellik olmasını istemezsiniz? Hadi bunun hakkında konuşalım." dedim. Soobin bana dönüp "Yanımızda sevgili olan hatta yeni sevgili olan kişiler varken mi?" dedi.
Başımı olumlu anlamda sallarken Beomgyu'da "Evet özellikle biz varken yapalım da nelerden hoşlanmadığımızı bilelim." diye bana destek verdi.
"O zaman Taehyun başlasın." diye karşılık verdi Soobin. Beomgyu merakla Taehyun'un omzundan kalktı ve ona baktı. Taehyun da Soobin'e çözemediğim bir ifadeyle bakarak düşündü.
Bir süre düşündükten sonra "Sanırım kız gibi olmasını istemem." dedi. O sırada gözlerim Beomgyu'nun uzun saçlarına kaydı.
Beomgyu kaşlarını çatıp "Saçım uzun benim herkeste kız gibi diyor. Sevmiyor musun mesela uzun saç?" dedi. Taehyun'un elleri tekrar saçlarına gittiğinde "Davranış olarak kız gibi olmasını sevmem sevgilim, görünüşle alakalı değil." diye cevapladı.
"Ben anlicağımı anladım Taehyun." dedi Beomgyu ve kollarını göğsünde birleştirdi. Niye trip atmaya yer arıyordu, bilmiyorum ama tatlı görünüyordu.
Taehyun anlamamış gözlerle bakarken Soobin "Aşırı ciddi biri olmasını istemem ben." dedi. Taehyun Soobin'e dönüp "Bazen aşırı ciddi olunması gerekmez mi ama?" dedi.
"O zamanlar evet ama çok ciddi olmasın yine de yaa." diye cevapladı Soobin. İyi ki ciddi olamıyorum. Bu sefer ben "İnsan ya da hayvan farketmez kötü davranan biriyle asla olmam." dedim.
Hepsi başını aşağı yukarı sallamıştı. Beomgyu "Sırf davranışları yüzünden insan ayıran biri sinirimi bozardı." dedi Beomgyu Taehyun'a trip attığı belli olurken.
"Yaa Beomgyu öylesine söylenmiş birşeydi. Neden taktın bu kadar? Zaten sevgili yapmışken bu niye umrumda olsun ki?" dedi Taehyun kendini affettirmek için.
Beomgyu ona dönüp "Ne yani? Boşu boşuna mı taktın diyorsun bana?" dedi. Bunlar sevgilim mevgilim diye takılırken tatlılar ama atışmaları da çok eğlenceli.
Taehyun Beomgyu'nun yanaklarını elleri arasına alıp "Bugün niye böyle anlıyorsun beni sevgilim?" dedi. Soobin kıkırdamıştı hallerine, komiklerdi çünkü.
"Şimdi de yanlış anladığımı ima ediyorsun." dedi Beomgyu ve ellerini yanağından çekip kollarını göğsünde birleştirdi, arkasını dönmesi de bir olmuştu. "Özel gününde falansın herhalde Beomgyu." dedi Taehyun.
Pek ciddi durmuyordu ama Beomgyu gayet ciddiydi. Kafasını yana çevirip "Evet özel günümdeyim Taehyun!" dedi ve kafasını tekrar önüne çevirdi. (Bunu yazıp yazmama konusunda arada kalmıştım ama yazdım gitti walla)
Gözleri kapalı sinirle nefes alırken Taehyun ve Soobin şaşkınca ona bakıyordu. Bence garip birşey olmadığı için sadece utanışına güldüm. "Anladığın şey bu muydu yoksa? Böyle olduğun için mi?" dedi Taehyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo$er=Lo♡er YeonBin
FanfictionYeonBin'in yanlışlıkla olan öpücüğüyle belli olan aşklarının hikayesi. Ya da rüyadan doğan aşk hikayesi de diyebiliriz😊😊😊 Beomhyun #2 080623 Soojun #3 200723 Yeonjun #7 010823 Soobin #7 120723 Hueningkai #7 120723 Moa #3 201023