(Yeonjun'dan)
Soobin Beomgyu'nun cevabı ile ayağa kalktı ve bir çekmeceden kalem kağıt alığ geri döndü. "Kim kiminle nerede hepiniz biliyorsunuzdur sanırım. Onu oynayalım." dedi Soobin.
Kağıdı yere koyup üzerine birşeyler yazdı. Baş kısmı katlayıp Taehyun'a verdi. Herkes yazdıktan sonra cümle Soobinde bitmişti. Katlı kısımları açıp cümleyi okudu. "Mat hocası Yeonjun ile sabahın üçünde okjlda sigara içiyor."
"Ben niye sigaracı oldum ya." dedim bir anda yalandan itiraz ederek. Taehyun bana gülüp "Kusura bakma kanka." demişti. "Bende özür dilerim valla mat hocası gerçekten içtiği için aklıma saeece bu geldi." dedi Soobin o da gülüyordu.
Beomgyu'nun dedikodu teyze modu açılmış gibi "Ohaa hangi mat hocası içiyor." dedi şaşkınlıkla. "Lalisa Manobal tanıyor musun?" diye sordu Soobin.
"Şu kahküllü sert hoca mı?" dedi Beomgyu. "Evet muhtemelen o ama sert değil o kadar ya." dedi Soobin. Niye dedikodu kaynatıyor bunlar?
"Herkes sert diyo valla." dedi Beomgyu. Taehyun araya girip "Çay getirelim olmaz böyle kuru kuruya dedikodu." dedi. Hepimiz bir anda söylediği şeyle kahkaha attık. İlk başta bize öylece baksa da sonra o da katıldı.
Kahkahamı durdurup "Tek sorun sıra sende." dedim. "Aa öyle mi olmuş." dedi biraz utanmış bir şekilde ve kağıdı alıp yazmıştı. Biz bir de bu hali için gülmüştük.
Bir tur daha döndü ve kağıt Taehyun'a geri döndü. Açıp okuduğunda kahkaha atmaya başladı. "Ne yazıyo okusana." dedim merakla. Okumak yerine kağıdı önüme doğru attı.
Kağıdı alıp sesli bir şekilde okudum. "Soobin Yeonjun ile yazın kampta öpüşü- NEH!?" "NEH!?" Beomgyu ile aynı anda şaşırmıştık. Soobin de "Oha!" deyip kahkaha attı.
Bende gülümsemiştim biraz. Umarım kızarmamışımdır. Beomgyu kağıdı alıp tekrar okudu ve güldü. "Devam ediyorum o zaman." dedi ve kalemi alıp birşeyler yazdı.
Tur tekrar başladığı yerde bitmişti. "Taehyun Beomgyu ile, aa ben." dedi ve bana döndü. "Herkes burdakileri yazdı bende öyle yapıyım dedim." Neden açıkladığımı bilmiyorum. Öyle bakınca direkt söylemiştim.
Tekrar kağıda döndü. "Gece yarısı lunaparkta sarhoş oluyorlar. Çocuklara tarmva sebebi." dedi ve herkesi güldürdü. "Bugünde Taegyu'ya yakıyoruz. İsimlerinizi shipledim ama rahatsız olmamışsınızdır umarım." dedi Soobin.
Ne sorunu canım benim. Ben direkt onları shipliyorum. "Yakışırlar bence hee."
Yine aklıma gelen ilk şeyi bir anda söyledim. Bir gün başıma dert olucak gibi bu huyum ama hadi hayırlısı. "Cidden yakışır mıyız?" diye sordu Beomgyu şaşkınca. "Bence de yakışırsınız." diye cevapladı sorusunu Soobin.
Beomgyu hafif sırıtmıştı ve saklamak için başını eğip yeri izlemeye başladı. Taehyun'a döndüm çocuk erör vermişti lan. Donuk haliyle Beomgyu'ya döndü yavaşça ve sırıttığını farkettiğinde gözleri sanki daha fazla açılabilicekmiş gibi açmaya çalıştı.
Beomgyu gözlerini yerden çekmiyorken ikisi de kızarmaya başlamıştı. Soobin ile birbirimize bakıp kahkaha atmamak için zor durduk. Daha fazla utanmamaları için kağıdı alıp turu başlattım.
Onların aklı hala orada kalmışken -yami bence orada kalmıştı- sıraları gelince yazmışlardı. Benim tekrar yazmamla tur bitmişti.
Açıp "Felix Kai ile gece vakti görsel atölyesinde korku filmi izliyor." diye sesli bir şekilde okudum. "Felix kim?" diye sordu Soobin. "Erkek kardeşimin sevgilisi." dedim. Beomgyu'da "Ve benimde ortaokul arkadaşım." dedi.
"Oha nası denk geldi senin ortaokul arkadaşınla Yeonjun'un kardeşi. Hem senin kardeşin mi var Yeonjun?" diye şaşkınca sordu Soobin. "Evet iki tane var hemde. İkizler." diye cevapladım. "Vayy." dedi sadece şaşkınlıkla.
"Kai kim peki? Bizim alt sınıflardan olan Huening Kai mi?" diye sordum Soobin'e. "Aa tanıyorsun. Çevren ne kadar geniş." dedi Soobin hayran kalmışçasına.
Zaman ettiğimden hızlı geçip zil çalmıştı ve sonunda kapı açılmıştı. Bizim kendi aramızda olan gülüşlerimizin arasında Hyunjin sanki biz görmüyormuşuz gibi parmak ucunda, sanırım ona göre biz farketmeden yanımıza doğru geldi.
Biraz daha bakındıktan sonra rahatlamış gibi göründü ve kapıya dönüp "Kızmamış hahaaa. İddiayı ben kazandım." dedi ve Yeji pat diye odaya dalıp "Nasıl yaaa?" diye itiraz edercesine konuştu.
L$R=L♡R
Wuhuuuu naberr bölüm sonunda bir enerji geldi şuan neden bilmiyom. Yarım bin okunma olcak yakında kitabım yeyhhhh.
Benim max derde bakın buz pateni yapamamak... Küçüklük hayalimdir. Kıskandığım kişi de 5 yaşındaki bir çocuk. Satrançta bugün şah mat olarak yeni beni :) Boş yapmam bitti by by.
Okuduğunuz için teşekkürler. Bir dahaki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo$er=Lo♡er YeonBin
FanfictionYeonBin'in yanlışlıkla olan öpücüğüyle belli olan aşklarının hikayesi. Ya da rüyadan doğan aşk hikayesi de diyebiliriz😊😊😊 Beomhyun #2 080623 Soojun #3 200723 Yeonjun #7 010823 Soobin #7 120723 Hueningkai #7 120723 Moa #3 201023