(Yeonjun'dan)
Bu hallerine gülüp "Soobin aşık olan kişileri yakalayan bir radar galiba." dedim. O an aklımda bir şimşek çaktı. Ya tahmin ettiğim gibi aşık olduğumu farketmişse.
Düşüncelerimi Soobin'in sesi böldü. "Bence belli ediyordunuz ikinizde." Taehyun "Oha gerçekten mi? Neyse artık belli edip etmemem önemli değil. Söyleyip çıkma teklifi etmeliyim." Dedi.
"Ooo hızlısın." dedim sırıtarak. Taehyun yandan sırıtırken "Her zaman." dedi ve hep beraber gülmeye başladık. Zil çaldığında Taehyun "İyi dersler." deyip sınıfına gitmek için ayaklandı, bizde aynı şekilde karşılık verdik.
Soobin yanına geçtiğimde "Keşke aynı sınıfta olsak. Çok kafa dengi çocuk." dedi. "Bence de ama farklı sınıflara düştük." dedim ve Soobin'e dönüp ekledim. "Sence teneffüste yanlarına gitmeli miyim? Çok merak ediyorum nasıl teklif edeceğini."
"Yanlarına gitmemiz doğru olmaz ama bir kenardan izleyebiliriz bence." diye cevapladı Soobin. Gözlerimi kocaman açıp "Sende mi geliyorsun?" diye sordum.
Sırıtarak "Tabi ki de geliyorum. Bende merak ediyorum çünkü." diye cevapladı. Bende ona gülümseyerek karşılık verdim. Az sonra hoca gelmiş ders başlamıştı. Ders çıkışı kapı da Taehyun'un çıkmasını bekledik, çıktığında da peşine düştük hızla ikizlerin sınıfına gelmiştik.
Taehyun kapıda Beomgyu'ya bakınırken bizde uzaktan onu izledik. Yanına Beomgyu yerine Hyunjin gelince tepemde duran Soobin'e dönüp "Beomgyu gelmemiş mi?" diye sordum.
O da aşağıya, yani bana, dönüp omuzlarını 'bilmem' dercesine kaldırıp alt dudağını sarkıttı. Eğildiğim yerden Soobin'e kafa atmamaya çalışarak ayrılıp Taehyun'un yanına gittim. "Ne oldu?" diye merakla sormuştum.
Taehyun şaşırmış bir halde "Lan siz nerden çıktınız?" dedi. Alayla "Her zaman arkandayım biye boşuna demedim." dedim. O sırada Soobin arkamdan "Ee ne oldu onu söyleyin." diyerek araya girdi.
Hyunjin'in yanına gelen Felix "Beomgyu böyle şeylerde aşırı utanıyor. Ortaokula bir çocuğun ona açılacağını öğrendiğinde kaçabildiği kadar kaçmıştı." dedi.
"O kadar utangaç mı ya?" diye sordum. Felix başını olumlu anlamda sallayıp "O çocuk ona açılıcaktı ama şimdi kendisi sevdiği çocuğa açıldı. Muhtemelen daha da fazla utanır." dedi. Taehyun bir an utandı gibi oldu ve "Kaçan kovalanır." dedi.
Her teneffüs erkenden gidip yakalamaya çalışsa da daha konuşamamıştı. Soobin ve benin öğle arasından önceki dersimiz boştu. Taehyun'da on beş dakika önce tuvalet izni alıp ikizlerin sınıf kapısında beklicekti.
Beomgyu Taehyun geldikten bir-iki dakika sonra sınıftan çıkınca Taehyun onun peşinden, biz Taehyun'un peşinden gitmeye başladık.
Çok sessizce kendi kendime güldüğümde Soobin fısıldayarak "Ne oldu?" diye sordu. "En yakın arkadaşım sevdiği çocuğa açılıcak ve ben onu gizli gizli takip ediyorum. Komik geldi." diye cevapladım.
O da sessizce gülüp "Haklısın, komik bi durum." dedi. O sırada çimenlerle dolu arka bahçeye gelmiştik. Daha önce hiç girmediğim ağaç dalları ve çimenlerle dolu bir yere girdi Taehyun, Beomgyu'nun ardından.
Bizde yavaşça girip çimenlerin arasına saklandık ve onları izlemeye başladık. Gerisini bende anlatıyım Yeonjun-shii. Bende duymak istiyorum ama Yazar-shii. Taehyun anlatır sana. Peki.
(Yazar'dan)
Beomgyu arkasından gelen biri olduğunu farkettiğinde arkasını dönmüştü. Karşısında Taehyun'u görmeyi beklemediğinden şaşırmıştı. Yüzünün kızardığını hissetti. "Taehyun hyung... senin ne işin var burda?" diye sordu sakin sesiyle.
Sesi sakin kendi acayip heyecanlanlıydı ve biraz endişeliydi. "Ya beni reddederse." diye endişeleniyordu. "Neden benden kaçıyorsun? Sadece utandığın için mi?" diye sordu Taehyun yavaş adımlarla biraz Beomgyu'ya yaklaşırken.
Beomgyu sesini duyduğu an karnındaki kelebeklerin havalandığını hissetti. "Evet... şey yani hayır. Sadece o değil korkuyorum beni reddersin diye." dedi Beomgyu kafasını yana çevirmiş yere bakıyordu.
Elleriyle oynarken ona bakamıyordu. Taehyun yüzüne güven verici bir gülümseme yerleştirdiğinde Beomgyu'da ona dönmüşü, gülümsemesini gördüğünde o da gülümsedi.
Taehyun yavaşça Beomgyu'ya adımlamaya devam ediyordu. Beomgyu onun her adımında kalbinin bir tık daha hızlı attığını hissediyordu. Nefes alışverişleri hızlanmaya başlamıştı.
L$R=L♡R
TaeGyu çok güzeeeeeeeeeeeeeellllll. Of birleşiyo yavrularım duygulandım🥺🥺 Şaka o kadar duygusal biri değilim. Beomgyu şapşal bebişim yaa. Neyse biraz TaeGyu bırakıcam buraya.
Bu fotoğraf bana evlenmişler vibe'ı verdi çoksel.
Biri Taehyun'a yawşamışta Beomgyu ona saldırmasın diye Taehyun onu tutuyor gibi bi foto.
Ve son olarak kaosun çok büyük olmaması için dua eden TaeGyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo$er=Lo♡er YeonBin
FanfictionYeonBin'in yanlışlıkla olan öpücüğüyle belli olan aşklarının hikayesi. Ya da rüyadan doğan aşk hikayesi de diyebiliriz😊😊😊 Beomhyun #2 080623 Soojun #3 200723 Yeonjun #7 010823 Soobin #7 120723 Hueningkai #7 120723 Moa #3 201023