11

172 40 19
                                    

Jimin - " එදා මට ඉන්දියා වල තිබ්බ බිස්නස් මීටින් එක කලින්ම ඉවර උන නිසා මන් ශ්‍රී ලංකාවට ඇවිත් යන්න ගියා. මොකද මට බිස්නස් මීටින් එකේදි හම්බුන ෆොරිනර් කෙනෙක් කිව්වා ශ්‍රී ලංකා කියලා දූපතක් තියෙනවා හරිම ලස්සනයි, එයා ආසියාවට එන ගොඩාක් වෙලාවට එයාගෙ ෆේවරිට්ම ඩෙස්ටිනේශන් එක වෙන්නෙ එහෙ කියලා. ඉතින් මීටින් එකත් කලින් ඉවර උන එකේ මං one day ටුවර් එකක් දාන්න ශ්‍රී ලංකා ආවා. කොහොම හරි මට යන්න තිබ්බ ෆ්ලයිට් එක ඩිලේ වෙලා මට යන්න උනේ ඊට පස්සෙ තිබ්බ ෆ්ලයිට් එකේ. ඉතින් ඒ වෙලේ තමා මට මාශිව හම්බුනේ.. සාමාන්‍යය කෙල්ලෙක් වගේ නෙමේ එයා ළඟ තිබ්බෙ හරි අහිංසක දගකාර චරිතයක්. තනිකරම මගෙ යුන්මියා වගේ.. මාශි එක්ක ටිකක් කතා කරනකොට තමා මට තේරුනේ හැසිරීම විතරක් නෙමේ ගති ගුණවලින් පවා එයාට තියෙන්නෙ යුන්මිගෙ ගති ගුණමයි කියලා. ද්..දන්නවද හියොන්.. යුන්මි හිටියා නම් දැන් මාශිගෙ වයස. මං හැමදාම දෙවියන්ගෙන් ඉල්ලුවෙ මගෙ නංගිව මට ආයෙ ගෙනත් දෙන්න කියලා.. ඉ..ඉතින් දෙවියො ආයෙ එයාව මට ගෙනත් දුන්නා. මාශි විදියට.. ම්..මට ඕනෙ කලින් මගෙ අතින් උන වැරැද්ද වෙන්න දෙන්නෙ නැතුව හොද ඔප්පා කෙනෙක් විදියට එයාව බලා ගන්න. ම්..මට ඒක කරන්න පුළුවන් නේද හියොන්?? "

Jin - " ෂ්ෂ්.. යා ජිමිනි පබෝ.. දන්නවද මාශියා ගොඩාක් ලකී.. මොකද ඔයා වගේ ඔප්පෙක් ලබන්න. ඒ වගේම යුන්මි ගැන ඔයාටම වරද්ද පටව ගන්න එක දැන් නවත්තන්න චිම්.. අපි දන්නවා ඔයා බිස්නස් ටුවර්ස් ගගා අවුරුද්දේ වැඩි කාලයක් හැමෝගෙන්ම ඈත් වෙලා ඉන්නෙ ඒ නිසා කියලා. දන්නවද යුන්මි ගියෙ දෙවියො එයාව ඉක්මනින් එයා ළගට ගත්තු නිසා. ඒත් එයා එයාට උන වැරැද්ද දැන් හදලා තියෙනවා. ඔයාගෙ නංගිව ආයෙම ඔයා ළගට එවලා. ඒ වගේම මට හොදටම විශ්වාසයි ඔයා තමා මේ ලෝකෙ ඉන්න හොදම ඔප්පා වෙන්නෙ කියලා.. තේරුනාද ම්ම්??. "

Jimin - " කුමාවෝ හියොන්.. "

Tae - " මෙහ් ජිමිනා.. ඔය සීලංකා කියන්නෙ මේ ඉන්දියාවට පහළින් තියෙන ලබු ඇටේ වගේ රටද??

Yoongi - " මොන ඇටේ කිව්වා? "

Jk - " මොන ඇටේ උනත් කියවගන්න පුළුවන් විදියට නමක් දාන්න ඕනෙ ඇයි යකෝ.. නම කියවද්දි දිවේ පොට යනවා. "

destiny Where stories live. Discover now