Temmuz,2020
Mert Hakan'dan
Sonunda sezon bitmişti. Yoğun geçen sezonun ardından Masal'la tatil planları yaparken bir yandan da tranfer tekliflerini değerlendirmem gerekiyordu. Büyük takımlardan gelen teklifler daha da heyecanlandırırken bir yandan da bu şehri -Masal'ı- bırakmayı hiç istemiyordum. Onun önünde koskoca iki senesi vardı. Ne onu bekleyebilirdim ne ona gel diyebilirdim. Ama bir karar da vermek zorundaydım artık. Uzun ve zor geçen karar verme sürecimden sonra hayallerime -Fenerbahçe'ye- karar vermiştim. Bunu ona nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum ama onun da hayalleri vardı,anlayışla karşılayacağına emindim.
Masal'dan
Hayallerime giden yolun yarısını tamamlamıştım. Bir tarafta bu iyi hissettirirken içimi kemiren başka bir şey vardı aslında. Mert'in sözleşmesi bu sene bitmişti. Medya transfer haberleriyle çalkalanıyordu. O hep hayalini kurduğu şeye artık sadece bir adım uzaktaydı. Tatile gidelim demiştik ama onun kafasının yoğun olduğunu bildiğimden çok üstelememiştim bu fikri. Düşüncelerimde ayrılıp Mert'i aramaya karar verdim.
- Sevgilimmm dediğinde onun görmediğini bilsem de yüzümü bir gülümseme kaplamıştı.
- Ben de tam seni arayacaktım yavrum, müsaitsen gelsene bana diye eklemişti. Onu görmeye ihtiyacım vardı çok uzatmadan onaylayıp kapatmıştım telefonu.Mert Hakan'dan
Masal'ı çağırdığımdan beri kafamda ona söyleyeceklerimi kurmaktan delirmek üzereydim.Kafamdakileri toparladığımda kapı çalmıştı. Kapıyı açtığımda sanki konuşacaklarımı hissetmiş gibi sımsıkı sarılmıştı bana. İçeri geçtiğimizde ellerini tutup gözlerine odaklanmıştım.
- Sevgilim, çok uzatmayacağım. Kafamda anca bu kadar toparlayabildim çünkü. Haberleri görmüşsündür zaten. Onların hepsi doğru evet ve ben bugün o haberlerle ilgili çok önemli bir karar aldım.
- Kararını sormaya korkuyorum Merto'm ama neye karar verdin..?
- Eveet en zor olan kısıma geldik. Fenerbahçe'den teklif var psikolog, bu teklifi geri çevirmem imkansız. Gidiyorum ben..Masal'dan
Her ne kadar diyeceklerini bilsem de bunları onun ağzından duymak çok daha kötüydü.
- 2 sene.. 2 sene daha bekle. Birlikte gidelim Mert.
- 2 sene çok uzun psikolog, o zaman 27 yaşında olacak bir orta saha Fenerbahçe'nin işine hiç yaramaz. Dolaylı yoldan da olsa benim hayallerim çöp olur. Onları çöpe atamam bunu en iyi sen biliyorsun. Hiçbir şey bundan daha değerli değil Masal.
Dediklerinden sonra ayağa kalkmıştım.
- Hiçbir şey öyle mi komutan..? dediğimde sesimin titrediğini hissedip çok devam ettirmemiştim cümlemi.
- Hiçbir şey psikolog, hiçbir şey...
Kapıya doğru yöneldiğimde sanki bir şey söylememi bekler gibi kolumdan tutup kendine çevirdi. Beklediği şeyi alamadığında kolumdaki eli gevşemişti.
- Yeni hayatında başarılar Mert Hakan Yandaş.
demiştim çıkarken acı bir gülümsemeyle.
- Masal! Neyin vedası bu ya!? Niye yapamayalım ki böylesini de!
- Bu dediğine kendin inanıyor musun gerçekten Mert.. diye kahkaha atıp devam ettim.
- İstanbul'dan ve Fenerbahçe'den bahsediyoruz Mert! Sen oraya gittiğinde eskisi gibi falan olacağını mı sanıyorsun ya!Artık arkamı dönmemek üzere çıktığımda arkadamdan 'Seni seviyorum...' diye fısıldayabilmişti sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni severdim || mert hakan yandaş
Fanfiction'seni severdim ve sana rağmen yine severdim.'