Masal'dan
Akşam eve geçtiğimde yarın için neler yapabileceğimi düşünmeye başlamıştım. Son çareyi Ece'yi aramakta bulmuştum.
Açtığı gibi derdimi anlatmaya başladığımda sitemli bir şekilde cevap vermişti.
- Sağ ol Masal ben de iyiyim..! Aa kızım sakin yaa. Hepimiz tanıştık, insan yemiyorlar korkma.
- Ya hepiniz aynı şeyi söyleyemezsiniz Ece. Mert'te aynısını söylemişti. Ama ne yapayım canım heyecan yaptım.
- Fark ettim fark ettim. Ee ne zaman tanışacaksın,yani ne kadar vaktimiz var?
- Yarın. Sadece bu akşamımız var Ece'm. Seni çok sevdiğimi söylemiş miydim daha önceee dediğimde ikimizde gülmeye başlamıştık.
- Söylemişsindir herhaldee bilemeyeceğim artık. Neyse öncelikle gerilme yavrum. Sevilmeyecek neyin var hem. Mükemmelsin.
- Ya Eceee dediğimde arkadan Cenk söylenmeye başlamıştı.
- Sen güzelim çocuğu bırak, git abi diyebileceğin birinin annesiyle tanış. Çok ayıp psikolog çokk..!
- Ne diyor ya o arkadan? dediğimde Ece Cenk'e susması gerektiğini belirtmişti.
- Ne ya haklıyım tabi. Benim favorim Talha'ydı yanii diyip çocukların yanına gitmişti. O gittikten sonra Ece'yle daha rahattık şimdi.
- Ece'm tatlı falan bir şey yapsam mı ya yarına? Hazır almak saçma olur şimdi.
- İşte ideal gelin bee. Az bekle de oğluma alayım seni dediğinde kahkahalarımız artmıştı.
- Üzgünüm.. Sen daha iyilerine layıksın. Neyse bebeğim teşekkür ederim Merto arıyor.
- Yaa hemen satış. Tamam tamam bana hemen haber veriyorsun yarın. Öptüm bebeğimm bol şans.
- Öptüüümm diyip öpücük yollamıştım. Kapatıp Mert'in aramasını açtığımda gülerek konuşmaya başladım.- Bensiz gün geçiremez miymiş ay ay..
- Heyecandan saçmalamış kabul ediyorum psikolog.
- He he evet öyle kabul et. Ben de burdan beni hiç özlemediğini kabul ediyorum o zaman.
- Ya tamam dur dur özlemez olur muyum be yavrum? Yarın sadece annem gelmeyecekmiş.
- Sadece derken komutan?
- Teyzemler falan da gelecekmiş psikolog az önce aldım haberinii.
- Heyecandan bayılmam için şaka yapıyorsun dimi birtanem? Bu bir şaka dimi şaka?
- Bayılma tamam ya. Biraz nabzını yoklayayım demiştim. Kaldın ilk sınavda psikolog. Abimlerle gelecek.
- Sınav öyle mi Mert Hakan.. Bu maçın rövanşı var hatırlatırım. Eskişehir deplasmanı zordur, bilirsin.
- Oo bilmem mii, o Eskişehir soğuğunda az mı top oynadık psikolog?
- Salağa yatma Mert. Deplasmanda görüşeceğiz seninleee. Artık kapatman gerek bir de yarın uzun bir gün olacak bana çünkü.
- Ya kapatmasakk. Hem bensiz ne yapabilirsin ki zaten?
- Gecelere akmak gibi bir planım var, çok stresliyim kafam dağılır gülmemek için kendimi zor tuttuğumda yüzü ciddileşmişti.
- Kapat kapat..! Geç kalma.
- Of komutan off. Kek yapmayı planlıyorum. Mutfağıma konuk olmak istersen, tamam kapatmayalım.
- Her zaman psikolog. Hiç kapatasım gelmedi. Hatta sana falan mı gelsem ya diyip sinsi sinsi gülmeye başladığında eklemişti.
- Hem sabah yarım kalan şeylerimiz de vardı ya hanii.
- Mert saçmalamaya başladın sanki. Yüzüne falan kapatmamı ister misin?
- Ya valla senle de hiç cilveleşemeyeceğiz herhalde psikolog yaa.
- Bizde böyle.. İşinize gelirse komutan. Zaten sizin başka alternatifleriniz de olduğu için size koymaz.
- Obaaa, yine aynı konuya geldik. Kaçıyorum ben.
- Kaç kaç. Bu konuyu henüz enine boyuna konuşmadık. Açılır bunun konusu bu ara haberin olsun.
- Açılmasın açılmasın. Yaptık bir hata be gülüm.
- Gülüm mü..? Mert gerçekten saçmalamaya başladın.
- Tamam tamam. Hadi kek yapalım boşver beni.~ara bölüm gibimsiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni severdim || mert hakan yandaş
Fanfiction'seni severdim ve sana rağmen yine severdim.'