•başka

1.1K 58 14
                                    

Masal'dan

Birlikte yapıp yediğimiz yemekten sonra eve geçmiştim. İkimizde fazlasıyla yorgunduk ve yarın ikimiz için de yoğun bir gün olacaktı.
Dinlenmek üzere uzandığımda telefonuma gelen bildirimle telefonu elime aldım.

'@altaybyndr_1 sizi takip etmek istiyor.'

İsteği kabul edip geri döndüğümde arkasından hemen mesaj gelmişti.

' Ee psikolog.. Bizim soyadlarımız aynı. Acaba kayıp kuzenim olabilir misin yahahahah.'

Gelen mesaja hem şaşırıp hem kahkaha atmıştım.

' Aa hiç dikkat etmemiştim. Bursa yok kaleci bende. Üzgünüm kuzenini bulamadık ahsjsjs'

Biraz daha konuştuktan sonra yarın buluşmak için karar kılmıştık. Bir süre daha telefonda dolaştıktan sonra uyuyakalmıştım.

Mert Hakan'dan

Çok mutluyduk ya da öyle olmaya çalışıyorduk bilmiyorum. İlişkimiz başında onun korktuğu şeylerden ben korkmaya başlamıştım. Gerek aramızdaki yaş farkı gerek onun gelişen çevresi onu kaybetme korkumu büyütüyordu. Gitgide artan kıskançlıklarımın onu boğduğunu da fark edebiliyordum ama elimde değildi bu. O güldüğünde nefes alabiliyordum resmen.

Sabah antrenmandan çıktığımda Masal'a İrfan'larla buluşacağımı belirten bir mesaj çekip kafeye geçmiştim. Bu süreçte onu daha fazla sık boğaz etmek istemiyordum.

Masal'dan

Gün hem erken hem yoğun başlamıştı. Bunun yanında şaşırtıcı biçimde Talha çok iyi davranıyordu. Yakın arkadaş olarak devam etme kararı almıştık. Yine elinde kahvelerle kapıda belirdiğinde yüzümü büyük bir gülümseme kaplamıştı.
- Oo stoper hoş geldin. Alıştırdın bu kahvelere özleyeceğim bir gün gidersem.
- Ya deme öyle nereye aa. Hem stoper her yere yetişir merak etme diyip oturmuştu karşıma.
- Psikolog ya, böylesi daha iyi oldu sanki. Ne dersin?
- Hep bahsettiğim buydu zaten Talha. Böyle gel canımı ye dediğime ikimiz de gülmüştük.

Telefonun ekranının açılmasıyla dikkatimi oraya çevirmiştim.

~komutan
sevgilim, İrfan'larla buluşmaya gidiyorum
çok yoğunsun diye aramak istemedim
seviyorum seni

Yüzümü kaplayan gülümsemeyle cevap vermiştim.

'tamamdır komutan
bugün Altay'la görüşmem var
bilgin olsun istedim
çok seviyorum seni'

Mesajı gönderip telefonu yerine koyduğumda Talha'ya geri dönmüştüm.
- Ee sakatlık ne durumda stoper? Dönüş ne zaman yeşil sahalara?
- Valla psikolog, doktor net bir tarih vermedi ama ben çok iyi hissediyorum kendimi. Her an sana özel gollerimle geri dönebilirim sahalara.
- Oo süper. Sevindim bak buna. Tamamen iyileşmeden de çıkma ama. Gollerin sonunun gelmesini hiç istemem stoper.

Biraz daha oturmuştuk öyle. İşi olduğunu söyleyip çıktığında son işlerimi halledip bem de çıkmak için hazırlanmaya başlamıştım.

altaybyndr_1
ben çıktım antrenmandan
birlikte mi geçeriz
geçeyim mi kafeye

'benim de işim şimdi bitti kaleci
sen geç istersen
yanlış anlaşılmayalım ilk buluşmadan.'

altaybyndr_1
tamamdır psikolog
biz niye ergen gibi buradan konuşuyoruz ya
şu numara işini halledelim ;)

'ahahajs ergen iyiymiş kaleci
hallederiz onu ya sıkma canınıı
hadi geç kafeye geliyorum.'

Mert Hakan'dan

Masal'dan gelen son mesaj bütün günümü mahvetmeye yetmişti. Ciddi ciddi baş başa Altay'la buluşacaktı resmen. Düşüncelerimi bölen İrfan'ın sesi olmuştu.
- Merto, hayırdır sevgilini çok mu özledin diyip güldüğünde ben hiç gülememiştim.
- Ben onu yanımdayken de özlüyorum Kahveci. Sorun o değil. Sorun Altay'la buluşacak olması.
- Obaa.. Ne alaka ya dediğinde gerginliğim daha da artmıştı.
- Ne bileyim ya ben ne alaka.. Bilsem böyle mi olurum sence İrfo..?
- Oğlum kız öyle bir şey düşünse haber vermezdi herhalde saçmalamayalım şimdi. Masal psikolog, Altay da kafayı psikolojiyle bozmuş bir arkadaşımız yani çok normal. Abartıp bozma ilişkini hiç.

İrfan söylediklerinde çok haklıydı aslında. Ama benim düşüncelerim içimi kemirmeye devam ediyordu.

Masal'dan

Kafeye ilk geldiğimde Altay'ı bir süre bulamamıştım. Geçebildiği en korunaklı yere geçmişti anlaşılan. Bir süre sonra gözlerim onu bulduğunda gülümsemişti.
- Hoş geldiniz psikolog hanım, buyurun.
- Oo Altay Bey merhabalar. Çok aradınız mı ya burayı oturmadan diyip güldüğümde o da eşlik etmişti.
- Valla burada bile görüntü verebiliriz psikolog. Herhangi bir haberde kuzenim diyeceğim haberin olsun.
- Bu kadar mantıklı olma be kaleci.
- Bir Altay Bayındır olmak hiç kolay değil hiç sorma diyip gülerek garsona işaret etmişti.

Siparişlerimizi verdikten sonra hız kesmeden konuşmaya başlamıştı.
- Mert seni anlata anlata bitiremedi psikolog. Çok merak etmiştim artık cidden. Tanışmamız çok iyi oldu.
- Ya öyle çok bir olayım yok aslında be Bayındır.
- Onun gözünde mükemmelsin ama değerini bil, mütevazi olma bu kadar. Ben Merto'nun geçen seneki sevgilisini de hatırlıyorum. Onu hiç bu kadar mutlu görmemiştim o zaman..

Dediği şeyle ne olduğumu şaşırmıştım. Mert geçen sene farklı biriyle ilişkiye mi başlayıp bitirmişti yani?

~ sonraki bölüm olaylarr olaylarr

seni severdim || mert hakan yandaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin