"1 hafta sonra"
Mert Hakan'dan
Mükemmel bir hafta geçirdikten sonra İstanbul'a dönmüştük. Eskişehir deplasmanını kusursuz bir şekilde atlatmıştım. Tek sorunumuz Masal'la olan ilişkimizin açığa çıkmasıydı. Ne kadar bir açıklama yapmasakta çekilen fotoğraflar ortalığı karıştırmaya yetmişti. Ne kadar bana belli etmemeye çalışsa da ne kadar gergin olduğu hissediliyordu. Ona anlamlı anlamlı bakarken dikkatini bana verip konuşmaya başladı.
- Paylaşalım bir şey ya..! Bilinsin de öyle olsun ne olacaksa. Takımdakilerin bakışlardan nefret ediyorum. Yarın gittiğimde yine saçma sapan bir muamele görmemdense en azından direkt versinler çıkışımı. Evet evet.. Böyle yapalım..!
- Sen az önce kendi kendine konuşup cevap mı verdin..? Sevgilim kendine gelir misin..? Abartma. Niye versinler çıkışını. İlişki yapmanın neresi kötü? Saçmalama lütfen..
- Ya of..! Delireceğim komutan..
- Sakin lütfen. Bu kadar kafa yorarsan ben bile düşüneceğim delirdiğini.. Lütfen psikolog.. Akışına bırak yaa..
- Okoşono borok yo..! O akış bana girecek farkında mısın?
- Olmayacak öyle bir şey. Paylaşalım fotoğraf. Kim ne diyebilir Masal? Ayrılırsın takımdan. Sanki başka takım yok. Hem fena mı aynı takımda olsak? Tadından yenmez güzelim dediğimle kolumu omzuna sarmıştım.
- Yaa, sonra da torpilliye bak desinler. Güzel olurdu ama maalesef komutan..
- Çok ince düşünme artık ya.. Hem haftaya bugün derbi varr. İşi bıraksan da şu mükemmel sevgilini izlemeye gelsen. Üf be hayaline bile yükseldim.
- Çok zekisin sen yaa..! Oh valla. Hemen yapayım da yedek kulübesinden bakışırız.
- E yuh yani..! Benim takımımdan kovuldun şuan psikolog..! Bu kadar aşağılanmaz bir insan be..! Darıldım,gücendim..
- Ya tamam özür dilerim.. Gerginim sadece dediğiyle dudağıma minik bir öpücük kondurmuştu.
- Biliyorum miniğim biliyorum. Ama sakinleş artık. Paylaşsak mı cidden fotoğraf ya.. Gören gördü zatenn diyip gülmüştüm.
- Paylaşalım be komutan aaa..! Düşün düşün nereye kadar?@merthakanyandas
çok sevdik be abi 🖤
@masalbyndr(yorumlar sınırlandırıldı.)
@masalbyndr
çok seviyorum demiş miydim?¿🤍
@merthakanyandas(yorumlar sınırlandırıldı.)
~oh be sonunda böyle bir bölüm işteahahajs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni severdim || mert hakan yandaş
Fanfic'seni severdim ve sana rağmen yine severdim.'