Günümüz,2023
Masal'dan
Kahvaltıya oturduğumuzda hala gergindim. O ise bana şirinlik yapmakla meşguldü. En son kendimi tutamayıp güldüğümde o da gülmüştü.
- İşte şöyle be güzelim. Hep gül sen şöyle.
Hemen ciddileştiğimde bu sefer suratı komik olan ben olmuştum sanırım ki kahkaha atmaya başlamıştı.
- Kes kes kesss.. Sinirliyim hala sanaaa diyip göz devirdiğimde yine gülmüştüm.
- Yerim senin siniriniii dediğinde gelip sarılmıştı arkamdan.
- Öyle mi Mertt.. ona döndüğümde çok yakındık. Gözlerini kapattığında önüme geri dönmüştüm.
- Ama biz hep niye burada kalıyoruz ya..! diye arkamdan söylendiğinde kıkırdamıştım sessizce.
- Eee, psikoloğa söylediğin yalanların bir cezası olmalı yani dimiii
- E öyle olsun bakalım psikolog. Buluruz bir tane tercüman ne yapalım dediğiyle ona dönmem bir olmuştu. Kahkaha attığında geçirdiğim dirsekle kahkahası kesilmişti.
- Bul sen bul..! Bul da ne oluyor görelim komutan...
- Ya ne bulacağım, ağzım yanmış benim bir kere yapar mıyım hiç onu..?
- Ağzın yanmasa yapacaktın yani aaa..! artık ikimiz de gülüyorduk ve ayaktaydık.
Yaklaşıp gözlerime odaklandığında ellerini de belime dolamıştı.
- Ben çok özledim bizi...
- Ya, öyle mi olmuş..? Maalesef, benim sevgilim var beyefendi.
- Ya, bana diyene bak kardeşim..! Cidden sevgilin vardı senin dimi..?
- Evet, ama tam karşımda şuan... dediğim şeyle gamzesi kocaman olmuştu yine.
- İşte böyle gel be yavrum... tam öpmek için yaklaştığında saatimin titremesiyle geri çekilmiştim. Biraz daha oyalanırsam sanırım bir işim olmayacaktı.
- Merto..! Psikolog kaçarrr diye odama geçtiğimde arkamdan söyleniyordu.Hazırlanıp odadan çıktığımda birlikte çıkmıştık evden. Yanağına öpücük kondurup kendi arabama geçmiştim. Tesislere vardığımda herkes dünkü haber hakkında konuşuyordu.
Umursamayıp odama geçtiğimde her günkü klasik olan Talha, elinde kahvelerle yine kapımdaydı. İçeriye geçtiğinde meraklı gözlerini üzerimde hissediyordum. Bilgisayardaki işlerimi halledip ona dönmüştüm.
- Hayırdır stoper? Bir şey mi soracaktın?
- Aklıma bir şey takılı aslında da, sormalı mıyım bilemedim psikolog?
- Biliyorum sanırım aklına takılanı. Dün çıkan haber mi?
- Evet, tam olarak o. Ne alaka hala oturtamadım kafamda.
- Ne alaka derken stoper? Görüştüğümüz herkesle ilişkimiz mi olmak zorundaa dediğime gülmüştü ama hala merakı geçmemişti.
- Ya orası öyle de. Fenerbahçe'nin kalecisinin, Beşiktaş'ın psikoloğuyla nasıl bir görüşmesi olabilir başkan bilemiyorum. İşini riske atmış olabilirsin, herkes bunu konuşuyor.
- Sıfır risk stoper. Altay'la soyadlarımız aynı. Kimse bir mana uyduramaz. Kuzenimdir belki, nereden bilecekler ki? diyip göz kırptığımda çalan kapıyla ikimizin dikkati de oraya dönmüştü.Gelen kişi iş görüşmesi yaptığım kişinin ta kendisiydi.
- Masal Hanım, dün çıkan haberler hakkında görüşecektim.
Talha'ya bakmıştı çıkması için. Talha bana baktığında yine göz kırparak gitmesini belirtmiştim. Sessizce kapıdayım dediğinde gülümsemem büyümüştü. O çıktığında gergin anlar başlamıştı.- Masal Hanım, öncelikle çalışmanızdan çok memnunuz. Bu konuda elinize kimse su dökemez. Ama son çıkan haberler takıma zarar verebilecek şeyler.
- Biliyorum Ahmet Bey öyledir. Ama kuzenimle de oturamayacaksak, ne yapabilirim yani?
- Kuzeniniz mi? Bilmiyordum.
- Soyadlarımızdan fark etmişsinizdir diye düşünmüştüm.
- Bu durumu yönetime ileteceğim. Ama siz de bu süreçte daha da dikkat ederseniz çok sevinirim. Kolay gelsin.Odadan çıktığı an Talha yanımda bitmişti.
- Psikolog... Sorun yok demi?
- Var stoper.. Bir süre daha başındayım dediğimle gülmeye başlamıştım.
- Of Masal ya.. Düzgünce söylesene kızım şunu.
- Ay tamam işte buradayım Talhaaa dediğimle gelip sarılmıştı.
- Kutlayalım bari bunu psikolog. Bu kadar gerginlik çok fazla bünyemize.
- Bakarız bakarız. Hadi işine başkan. Bu gidişle iyileşemeyeceksin. Her gün benimle dedikodu nereye kadar.O odadan çıktıktan sonra Altay'a mesaj çekme ihtiyacı duymuştum. Sonuçta ona açıklama yaptırmayan bendim.
' kaleci
yap açıklamayı istersen
dün sinirliydim biraz
kusura bakma'~kaleci
bu mesajı bekliyordum desem psikolog
biraz daha beklersem
mert beni bakışlarıyla yiyecek'ahsjshsjej
o iş tamam sen ona çok takılma
ama senden önce
kuzenliğimizi kullanmış olabilirim Bayındır
artık gerçekten kuzeniz ;)'~kaleci
oo başkan beklemezdimsghsdj
neyse yapalım şu açıklamayı da
kurtulalım 'kuzen' ;)'bence de kaleci
bence de sbsjsjsdjwk'Telefonu bıraktığımda yine titremişti. Gelen bildirime baktığımda bu sefer Mert'ti.
~komutan
burada mükemmel sevgilin varken
onunla konuşman
hiçetikdeğil psikolog'aaa asıl sevgilimle
konuşmalarımı okuman
hiçetikdeğil değil komutan'~komutan
ne altayın üzerine mi atlayayım
olur hemen'ya merttt'
~komutan
yaa masal öyle işte
neyse konumuz bu değil
annem geliyor yarın
bir akşam yemeği?
tanıştırmak istiyorum artık seni
bilsin gelinini ;)'neee
mert emin miyiz?
bu muhabbetler varken'~komutan
masal'ım
annem insan yemiyor
korkma
hem öğrenirler asıl sevgilini fena mı'merto
konumuz o değil
daha az önce
saçma bir uyarı aldım
biraz rahatlasın ortalık
amaaa yemeği sen hazırlarsan
işler değişir tabi ;)'~komutan
ooo
istediğin yemek olsun psikolog
yarın akşam bendesin ;)'tamam tamam
anlaştık
seviyorum seni '~komutan
ben daha çok seviyorum <3~sonunda çiftimin arasını düzelttimshsjsjj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni severdim || mert hakan yandaş
Fanfiction'seni severdim ve sana rağmen yine severdim.'