•iş

607 35 52
                                    

@masalbyndr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@masalbyndr

  ilk iş günü diyelim :)

@altaybyndr_1: diyelim bakalım Bayındır 🤝

@masalbyndr: haydi bakalım Bayındır🧤

@xyz: oha orası Altay'ın evi değil mi ya?

@abc: normal değil mi kuzeni ya hani?

@klm: siz de inandınız yani ahajajsj

@fgh: eski sevgilinin takım arkadaşıyla da ilişkin olmaz yani @masalbyndr

Fotoğrafa gelen yorumlardan sonra kapatmıştım telefonu. İnsanlar bir şeyleri sezmeye başlamıştı yavaştan ve bu iyice keyiflendirmişti beni.

Arabanın durmasıyla amaçlarıma bir tık daha yaklaşmıştım. Samandıra'nın önündeydik artık. Yeni bir masala başlamak üzereydim. Ama farklı olarak bu masalın kötü karakteri bu sefer bendim.

Altay'la aynı anda birbirimize döndüğümüzde o hala tedirgindi.

- Aa ama Bayındır. Ne konuştuk dün ya? Bir gül de iyi hissedelim be.

- Masal. Ben hala emin değilim güzelim. Endişeleniyorum. Lütfen yapmayalım bunu.

- Dün bunların hepsini konuştuk kaleci. İyiyim. Kendime zarar verecek her türlü şeyden uzak duracağım söz veriyorum sana. Baktım gördüm kötüyüm, olmuyor. Sana bile söylemeden giderim bu şehirden.

- Sana bile söylemeyip mi? O kadar da demedim psikolog.

- Ya tamam tamam. Bekletmeyelim insanları hadi kaleci hadi.

Arabadan indiğimde o hala bekliyordu arabanın içinde. Elimle hadi işareti yaptığımda üfleyerek çıkmıştı arabadan.

Tesisin kapısından içeriye girdiğimizde Altay selamlaşmıştı herkesle. Neyin tam olarak nerede olduğunu bilmeden ilerlediğimde belimde hissettiğim Altay'ın eliyle yönlendirilmiştim genel toplantı odasına.

Kafamı kaldırıp anlamsız bakışlarla belimdeki elin sahibine bakıp gülümsedim. Aynı tepkiyi ondan da aldığımda girmiştik odaya.

Sandalyelere geçip görüşme yapacağımız kişileri beklemeye başlamıştık. Bu süre zarfında kafamı telefona gömdüğümde kapının açılma sesiyle kapıya gitmişti bakışlarım.

Kapıdaki yüz tabii ki beklediğim yüzdü. Mert Hakan Yandaş.

- Oo Bayındırlar bu ne güzel manzara böyle! Hoş geldiniz ya.

Dediği lafla bana doğru yöneldiğinde sarılmaya yeltenmişti. Ayağa bile kalkmadan sadece elimi uzattığımda şaşırmış şekilde elimi sıkmıştı. Daha sonra Altay'la sarıldığında o da tam karşımdaki sandalyeye geçip oturmuştu.

- Kabul etmişiz psikolog teklifi. Sevindim valla. Hiç beklemiyordum açıkcası.

Hala benimle iletişim kurmaya çalışmasına hayran kalmıştım cidden.

- Kabul etmedim. Ortada bir görüşme yok farkındaysan. Görüşmeye geldim. Hem seni neden bu kadar ilgilendiriyor bu durum Mert Hakan? Çok takılma sen bana. İşimizi yapacağız sadece.

Tam lafa girecekken kapı bir daha açılmıştı. Bu sefer yönetimden birilerini görünce gülümsemiştim. Daha fazla Mert'in saçma tavırlarına dayanamayacaktım. İlk gün için bu kadarı fazlaydı bile.

Gelenlerle tek tek el sıkıştığımızda oturmuştu onlarda masanın çevresine.

- Masal Hanım. Öncelikle hoş geldiniz. Takımın düzelmesi için mental bir desteğin iyi olacağına karar verdik. Mert ve kuzeniniz de sizi önerince bir görüşelim dedik. Bizi kırmayıp geldiğiniz için çok teşekkürler.

- Hoş bulduk. Haklısınız her şey mentaliteden geçiyor aslında. Şeref duyarım sizinle çalışmaktan. Benimle görüşmek istediğiniz için asıl ben teşekkür ederim en başta. Ama şu kuzen meselesine bir açıklık getirmek istiyorum artık. Altay benim kuzenim değil. Kuzenim gibi diyebiliriz.

Dediklerimle hepsinin şaşkın bakışlarını üzerime çekmiştim. Altay ve Mert bunu söylememi beklemiyordu. Diğerleri de gerçeği bilmiyordu zaten. Bu bakışların tüm nedeni buydu.

- Aa.. Bilmiyorduk açıkcası. Mert kuzeni deyince ben de lafa öyle girdim kusura bakmayın.

- Hiç sorun değil. Soy isimden dolayı kaynaklanıyor zaten böyle şeyler hep.

Gülümsememle diğerleri de gülümsemişti.

- E hayırlı olsun diyelim mi o zaman Masal Hanım.

Diye ayaklandıklarında hepimiz kalkmıştık ayağa.

- Diyelim tabi ya! Demezsek ayıp olurdu!

Mert'in biraz yüksek bir şekilde lafa girmesiyle dikkatler oraya dönmüştü. Herkes ona ters ters baktıktan sonra yönetimle el sıkışıp getirdikleri kağıtları okumaya koyulmuştum.

Bir süre sonra imzaları attığımızda artık resmi olarak Fenerbahçe A Takım Spor Psikoloğu'ydum.

~bölüm çok içime sindi haydi bakalımm

seni severdim || mert hakan yandaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin