Masal'dan
Fotoğrafları paylaştıktan sonra düşündüğüm her şey başıma gelmişti. Beşiktaş'la tüm ilişiğim kesilmişti. Ama iyi tarafından bakmaya çalışıyordum. İlişkimi dolu dolu yaşayabiliyordum artık.
Ve o büyük gün gelmişti. Derbi vardı bugün. Son antrenmanlarını izlemem için çağırmışlardı Samandıra'ya.
Hazırlanıp evden çıktığımda İstanbul trafiği ilk defa yüzüme gülmüştü ve çabucak gelmiştim tesislere.
Duyduğum tanıdık sesler gülümsetmişti. Mert yine bir şeyler anlatıyordu. Sırtı bana dönük olduğu için görmemişti hala.
- Biraz sus be artık komutan aa..! dediğimle bana dönmüştü.
- Oo kimleri görüyoruz psikolog hanım.. Hoş geldin yavrum.
- Hoş buldukk. Valla Mert son bıraktığımda konuşuyordun hala konuşuyorsun sevgilim gülmemle göz devirmişti.Diğerleriyle de selamlaştıktan sonra elini omzuma atıp sahaya doğru yürümeye başlamıştı.
- Ee psikolog, akşam geliyorsundur diye düşünüyorum?
- Çok düşünme.. Henüz o kadar Fenerbahçe'li değilim. Takımıma ihanet olur bu.
- Hay ne takımmış arkadaş..! Tamam gelme..!
- Tripte mi atarmışşş..? Şaka da yapamıyoruz beyefendimize. Geleceğim tabi ya.. Seni neden yalnız bırakayım komutan? Hem belki Talha gol falan atar kaçırmam..
- Masaaaall..!
- Ya of tamamm. Hadi hadi git.
- Oo bir de kovulduk tam oldu..! Seviyorum seni..! öpücük atıp sahaya girmişti.(...)
Antrenman bittiğinde giyinmeye gitmişlerdi. Maça az bir zaman kalmıştı ve hepsi çok gergindi. Yanıma oturan Altay'la ona döndüm.
- Kuzen ya.. Duydum da olanları kötü olmuş be..
- Öyle oldu kuzen ya.. Ama yapacak bir şey yok artık. Birinden vazgeçmem gerekiyordu. Seçimi yapmak zorunda kaldım diyebiliriz diyip gülmüştüm.Bacağı zorlanarak gelen Mert'i gördüğümde tüm dikkatim ona dönmüştü.
- Mert.. Sevgilim noldu ya ..?
- Bacağım.. Hiç iyi değil psikolog. Derbi bizim için iptal dediğinde yüzü hiç iyi gözükmüyordu.
- Üf başlatma derbine ya.. Yüzün hiç iyi değil Mert. Konuştun mu kulüp doktoruyla?
- Konuştum konuştum. Çıkardılar kadrodan yarın da tetkikleri yapacaklar işte. Başıma iş açmazsa iyidir..Altay'a dönüp konuşmaya devam etmişti.
- Almadan gelmeyin maçı koçum..!
- E tabi Merto'm. Bu renksizlere maç mı vereceğiz bir de? Yok daha nelerr dediğiyle yalancı bir öksürük yapıp konuşmuştum.
- Ayıp oluyor ama..! Hala kalbim o takımda beyler.
- Hayır senin kalbinde ben varım. Bu durumdaa kalbin de Fenerbahçe'nin orta sahasıda olmuş oluyor psikolog.
- Hı hı aynen. Hadi hadi biz geçelim eve. Size de bol şans kaleci..!
- Eyvallah kuzen..!Arabaya bindiğimizde yüzü hala asıktı.
- Sana trip atarken ben bile gidemedim ya..!
- Sevgilim.. Lütfen ama artık. Hem bak birlikte izleyeceğiz maçııı dememle gülümsemişti.
- Heh işte şöyle be komutan. Şimdi birlikte bir yemek yaparız. Sonra derbi keyfi.
- Oh miss. Sen böyle anlatınca hoşuma gitti bak seninle derbi izleyecek olmam psikolog.
- E bir zahmet Merto. Ben yanii..!
- Egonu yesinler be güzelim.Radyoda çıkan şarkıyla birbirimize bakıp gülümsemiştik. Bağıra bağıra söylemeye başladığımda o da eşlik etmeye başlamıştı.
'Seni severdim, hüznün koynunda
Seni severdim, hem uyanık, hem uykumda
Seni severdim, ve sana rağmen
Yine severdim, dar ağacı ip boynumdaSen aşkı anlamaz bilmez, gül yansa ağlamaz sakin
Ben akmayan göz yaşında, seni severdim
Sen hisli korkak savaşçı, aşkı kime satmış hain
Ben her savaş meydanında, seni severdim.'Eve geldiğimizde kendini hemen koltuğa atmıştı.
- Ne, psikolog bana yemek mi yapacakmış?
- Sana bu bilgiler nereden geçiyor komutan ya..?
- Biz Sivas'ta böyle yapardık diyip gülmeye başlamıştı.
- Yaa demek öyle. Yaparız be komutan seni doyurmaktan mı korkacağım aa..! Beşiktaş'ım maçı kazansın da sana yaptıracak bir şey bulurum ben de.
- Çok eminsiniz bakıyorum psikolog. Madem iddianız var ben de varım bakalım. Maçı bizimkiler kazanırsa çubukluyu giyip hikaye atacağız birlikte..!
- Hop hop hop..! Orada dur komutan. Olmaz öyle şey.
- Aksi şekilde olursa, hani olmaz da olur da Beşiktaş kazanırsa o zaman da ben 'En büyük Beşiktaş' diye tweet atacağım. Var mısın?
- Hiç inanmadım buna..
- Ya var mısın söyle hadi ya..?
- Varım komutan..! Haydi bakalım. Bana bunları yaşatma Beşiktaş'ım lütfen diyip mutfağa girdiğimde gelmişti arkamdan.
- Altay'ım onların bütün şutlarını tutar. Hiç şansın yok.
- Susar mısın ya artık..! Talha'm golleri attığında o tweeti nasıl atacaksın acaba komutan?
- Talha'm ne be..!
- Öyle.
- Oylo..! diye taklit ettiğinde gidip öpmüştüm yanağından.
- Tamam tamam. Bir şey demedim. Ama kendine açıklama beğen komutan diyip göz kırpmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni severdim || mert hakan yandaş
Fanfic'seni severdim ve sana rağmen yine severdim.'