-HEEEEEH?! -kiáltott fel Naruto a meglepetéstől.
Yama és Shikamaru szája majdnem összeért, de az ismerős hangot hallva, elkapták a fejüket.
Narutot látták, ahogy nyitott szájjal, meglepetten áll ott.
-Naruto? -üvöltött oda Shikamaru.
-Shikamaru!? -kiáltotta vissza Naruto.
-Hát te? Visszatértél? -kérdezte Shikamaru, miközben belekarolt Yamába, és Narutoék felé kezdte húzni.
-Igen, most, a sok munka után, visszatértünk, már egy erősebb, és teljesen más Narutoval.
-Ohh, igen! Sokkal erősebb vagyok! -kiáltotta Naruto.
-És ki ez a szép lány melletted? -mosolygott Jiraiya.
Naruto is ránézett.
-Igen... ki vagy te?
Yama lélekjelenléte egy kicsit elszállt, és legszívesebben pofánvágta volna Narutot.
-Mizune Yama vagyok. -mondta a lány, de érződött a hangjában az a düh, amiért egyik sem ismerte fel.
Naruto és Jiraiya hallgattak.
Mindketten csak bámultak Yama mérges arcába.
-Yama....?
-Igen, visszatértem. Igaz azért, mert majdnem meghaltam.
-Te mindig...
-Még egy ilyen megjegyzés, kiverem belőled a szusszt.
-Te, tényleg Yama vagy! -mondta Naruto a boldogságtól, meg az öröm könnyektől elárasztva, és a lány nyakába ugrott.
-Huh? Yama elvileg az én párom. -horkant fel Shikamaru, amikor már kemény 15 másodpercig tűrte, hogy azok ketten ölelkezzenek.
Naruto elengedte Yamát, és fenyegetően kezdett indulni Shikamaru felé.
Valaki irigy. -gondolta Yama, hangos nevetésben tört ki.
-Mit is mondtál Shikamaru? -mondta Naruto fenyegetően, inkább ördögi hangon- Nem érhetek a legjobb barátomhoz?!
Shikamaru két kezével maga előtt legyezve jelezte, hogy semmi baja nem volt vele.
-Csak verjem szép azt a-
-Naruto elég. -mondta Jiraiya sensei.
-Na de hegyi kéjenc, ez itt-
-Jó napot kívánok, kedves Yama kisasszony. -mondta egy ideges hang.
A lány már érezte a hurkot a nyakán.
-Szia Cho.... -fordult hátra lassan, nem volt kedve látni Cho ideges énjét.
Cho indulatos csörtetése közben, amit Yama felé irányított, kinyújtotta kezét, és chakra kardot formált.
-Cho- Cho!!! Nem kell ilyen komolyan venni!! -mondta Yama és hátrálni kezdett.
-Ohohooo, dehogy nem! -mondta Cho, miközben szemei vészjóslóan villogtak.
-Aaaaahahhh! -visított Yama, miközben Cho, a kis csapat körül, azaz Shikamaru, Naruto, és Jiraiya körül futott körbe-körbe Cho elől.
Ezt az erőt már láttam valahol.... igen tudom. Egy erős konohai nő is hasonló chakra formálási tehetséggel rendelkezik. Ki ez a kölyök, és honnan ismeri Yamát? Egyébként, Yama megerősödött. Érzem rajta. -gondolkodott Jiraiya, aztán kinyújtotta a kezét, és a kergetőzők közül egyet megragadott, aki éppen Cho volt.
-Hó hóóó fiatalember! Csak ne olyan sietősen!
-Egyszer szabaduljak innen. -mondta Cho, és Yama ijedt arcába meredt.
-Mit tett Yama, hogy így üldözöd?
-Eltűnt reggel, és még üzenetet sem hagyott. Azóta keresem.
-Bocsáss meg Cho, de Shikamarut becserkészni erre az ünnepségre jól lefoglalt, nem jutott eszembe levelet hagyni magam után.....
-Engedjen már el! -morgott Cho.
-Csak akkor, ha megígéred, nem fogod megölni Yamát.
-Megígérem. -mosolygott Cho.
-Jólvan, akkor- -mondta Jiraiya, közben már engedte is el a fiút.
-Jiraiya sensei neee!!!! -kiáltotta Yama, aki ismerte Cho hamis ígéreteit. Pár pillanat múlva, Cho szabadon állt, és ugyanúgy neki rohant barátjának.
Yama nagyon megijedt, és észre sem vette, hogy valami történik. Megjelent körülötte a fekete chakrája, és kezét Cho felé nyújtotta.A chakra össze tömörült egy pontba a kezében, aztán egyszerre pattant ki, és egy hatalmas fény sugár árasztotta el a vásárnak a végét.
-Mi a csoda történt!? -köhögött Jiraiya, amikor elhessegette a sok füstöt meg port maga elől, hogy azért lásson valamit.
Cho sértetlenül de rémülten állt, és nézte Yamát, aki szintén rá meredt.
Jiraiya sejtette, hogy az erő, amit Yama hirtelen létrehozott, Cho mellett nyilalt el. Hátra nézett, hogy hova tűnt a sok chakra.
Ott állt egy ház, aminek egy része eltűnt. Egy hatalmas nagy lyuk tátongott a ház közepén.
Jiraiya elkerekedett szemekkel lépett a házhoz. Megvizsgálta, aztán hátrafordult.
-Mi volt ez, Yama?
-Én.... nem tudom...
-Te meg akartál ölni? -nyögte ki Cho.
-Nem te barom! Megijedtem és ez csak úgy jött. Pont hogy miattad történt! Te ijesztettél meg!
-Csak vicceltem, ez nagyon király volt!!! -lelkesedett Cho.
-Tudhattam volna. -sóhajtott fel Yama, amikor Cho Yama felé nyújtotta a kezét. A lány belecsapott.
-Ezzel az erővel, a csapatunk még erősebb lehet! -lelkesedett tovább a fiú.
-Ugye? Én is ezen gondolkodtam! -lelkesedett a lány.
-Szerencsétej van, hogy ezt a házat úgy is le akarták bontani.
-Yama....? -nyögött fel Naruto.
-Igen?
-Te már ilyen erős vagy, és van csapattársad is!? -kérdezte Naruto indulatosan. Nem szerette azt érezni, hogy körülötte mindenki képben van, csak ő maradt ott le, hogy gyermekkori barátja visszatért.
-Hát, szerinted maradtam olyan pancser mint voltam? Azóta megerősödtem egy kissé. És, ő itt a csapattársam, Cho.
-Örvendek a szerencsének. -mondta Cho, és Naruto felé fordult.
-Most néztek először itt Konobában egymás szemébe.
-Te vagy az! Aki Yamával volt akkor!
-Ne hozzuk fel. -jelentette ki a lány.
-Igen, én vagyok. És? -vigyorgott Cho, ami Narutot csak idegesítette.
-Mit mosolyogsz így rám!? -morogta.
-Te vagy az a kis fiú, az aki olyan együgyű.
-Hogy micsoda?!
-Jaj, semmi? Talán valami rosszat mondtam, kisfiú?
-TE ROHA-
-Hagyd Naruto! Mindenkinek így mutatkozik be. -mondta Yama.
-De nekem akkor se!
-Várj, nem értem mit mondasz! -mondta Cho, és lehajolt Naruto szintjére, mert körülbelül egy fejjel magasabb volt- Na, most mondd!
Ezután Jiraiyának Narutot kellett lefognia.
-Szép bemutatkozás volt, mondhatom.
-Az első bemutatkozás a legfontosabb. Már itt a lehető legkellemedebb kisugárzású embernek kell mutatni magadat.
-Jellemző. De, nekem még van egy ajándékom Shimamaru számára. -mondta Yama, és Shikamarura mosolygott.
-Heh!? Tényleg? Ilyenkor általában csak a fiúk adnak ajándékot.
Yama mosolya egy kicsit eltorzult.
-Úgy nézek ki, mint akit ez érdekel?
-Nem...
-Akkor?
-Hát kedves szerelmesek, jó szórakozást! Sziaa demiii!
-Cho! Kuss. -mondta Yama, miközben elindult Shikamaruval.
-És... mi az ajándékom?
-Életed első randija. -mondta Yama mosolyogva, és el is indult Shikamaruval, a Sakura erdő felé._______________________________________
Sziasztok!
Visszatértem, egy kis idő után.
Eldöntöttem, hogy mostantól sokkal rövidebb részek lesznek, mint pl ez, vagy ennél is rövidebb, de több lesz majd, igyekszem minden nap írni, csak lehet hogy tartok majd szüneteket vagy nem érek rá stb...
Tudom, bődületesen rossz lett az a rajz, higyjétek el, nekem sem tetszik, de odaraktam, szokásaimhoz híven azért, hogy jobban el tudjátok képzelni az eseményeket, értitek.
A következő rész romantikus lesz, készüljetek fel.😉
Remélem tetszett a rész, és elnézitek azt a rajzot....
Köszi hogy végigolvastad!♡♡♡♡
YOU ARE READING
Naruto oc × Shikamaru
ActionSziasztok! Ez a könyv a Naruto karakteremről fog szólni. (Ez a könyv nem nagyon fogja követni az eredeti történetet.) Aki szereti az ilyet, annak érdemes beleolvasni, igaz, az első részek még nem a legjobbak, mert még csak akkor kezdtem. Kérlek né...