racer | bir

4.1K 443 354
                                    

...

"Sen biraz daha Jisung ile kal bebeğim, en fazla yarım saate yanındayım."

Eunchae elini ağzından çekmeden bir şeyler mırıldandı. Hyunjin kızının tombul yanağına nazik bir öpücük bırakıp Jisung'a verdi. Eun başta biraz mızmızlansa da Jisung'un gülümsemesini görünce ellerini sincap yanaklarına götürüp sıktı. Jisung ıslak elle başta irkilse de çabuk alışıp güldü. Hyunjin annesinin kucağında ki kaskı alıp başına geçirdi. Hızla arabasına ilerledi. Bugünkü yarış biraz zorlayacaktı, biliyordu. Yılların şampiyonu olsa da zorlanacaktı ama şans öpücüğünü almıştı bir kere.

Arabaya bindiği an kızına gösterdiği güleç yüz düşerken kemerini taktı. Eli direksiyonu kavrarken gaza bastı. Başlangıç çizgisine ulaştığında durup etrafına baktı. Her yer karanlıktı. Tek yanan ışıklar arabaların farlarıydı. Başlamadan önce kızına baktı. Korkmuşa benziyordu. Yüzü az da olsa yumuşarken bunu fark etti. Önüne döndü hızlıca. Eun'a baktığı an yumuşuyor ve sakinleşiyordu. Şuan bunun için iyi bir zaman değildi.

Yarışı kazandıktan sonra da kızına doya doya bakıp sevebilirdi.

Başlama düdüğü çaldığı anda gazın üstünde duran ayağını bastırdı. 12 araba aynı anda gaza bastığında yarış yolunun ışıkları yandı.

 12 araba aynı anda gaza bastığında yarış yolunun ışıkları yandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk tur biraz zorlayıcı geçiyordu onun için. Tüm arabalar ikinci tura kadar eşit gidiyordu. Çoğu ikinci tura başlarken gerisinde kalıyordu. Bu yüzden olabildiğince gaza yüklenip yeni tura kalmadan geçmeyi hedefledi.

Çok rahat geçen dört turdan sonra tüm ışıkların kırmızıya dönüp, acil durum ıslığının yankılanmasıyla durdu. Tüm arabalar dururken yarışçılar arabalardan indi.

"Acil bir durum söz konusu! Yarışçımız Hwang Hyunjin'in kızı Hwang Eunchae'nin kayıp olduğu bildirildi."

Hyunjin gerisini duymadı. Spikerin ne dediğini anlamıyordu. Sadece kızının kaybolduğu haberini duymuştu. Kendini zar zor arabadan atarken yolun sınırlarını çizen çitlerin üzerinden atlayarak annesinin ve Jisung'un olduğu yere koşmaya başladı. Onlarında başında büyük bir kalabalık vardı. Kaskını kafasından çıkartıp fırlattı herhangi bir yere fırlattı.

Annesinin yerde baygın yattığını gördüğünde hızla yanına çömeldi. Jisung'un onu ayıltma çabalarını gördüğünde ona baktı direkt.

"Jisung! Ne oldu?!"

"Ben lavaboya gitmiştim, Chae'yi de annene bıraktım ama geldiğimde annen yerdeydi. Chae nerede hiç bir fikrim yok! Beş aylık bebeğin bir anda emekleyebileceğini sanmıyorum!"

"Sen anneme bak! Ben kızımı bulacağım!"

Annesini o şekilde bırakıp kalabalığın arasından sıyrıldı. İlk amacı güvenliğe gidip kameraları incelemekti. O tarafa doğru koşarken ismini duymasıyla durdu.

"Önemli değilse sonra konuşalım."

Karşısında ki polis onu umursamadan elini uzattı. "Lee Yongbok. Burada ki görevli polisim. Güvenlik kameraları çoktan incelendi. Kızınızı kim kaçırdıysa yüzü görünmüyor. Muhtemelen ışıkların kapanacağı anı bekledi. Sadece kızınızı taşıyan kadına enseden vurup bayılttığı gözüküyor."

"Kızımı nasıl bulacaksınız? Kameralarda görünmüyorsa nasıl bulmayı planlıyorsunuz?! Beş aylık bir bebek ayaklarıyla gelecek değil."

"Beş aylık bir bebek ayaklarıyla bize gelecek demedim. Sadece kaçıran kişinin kameralarda yüzü gözükmüyor dedim. Hala kızınızı bulabilirim."

Hyunjin karşısında ki polisi süzüp alayla güldü. "Hiç sanmıyorum. Bir çömeze benziyorsunuz."

"Altı yıldır bu işi yapıyorum bay Hwang. Ayrıca polisliği sizden öğrenecek değilim. Müsaade ederseniz işimi yapmak istiyorum."

"Pekala. Size sadece bir saat veriyorum polis bey. Bir saat içinde bebeğim benim kollarımda olmazsa mesleğinize veda edersiniz. Eminim sizi işinizden edebileceğimi gayet iyi biliyorsunuzdur."

"Eminim sizde şuan bir devlet polisini alenen tehdit ettiğinizi ve benim bunu kullanarak sizi mesleğinizden alıkoyabileceğimi biliyorsunuzdur. Aksi takdirde çok yazık olur size."

...

haşmetli lix der çekilirim kenara arkadaşlar by

lix 28, hyunjin 29 yaşında

eun ise henüz 5 aylık

eun ise henüz 5 aylık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

racer | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin