racer | otuz iki [özel bölüm 2/5]

1.1K 186 71
                                    

...

"Güvenliklerin değişiminde çıkmış evden efendim, o yüzden hiç kimse görmemiş onu. Kamera kayıtlarında bile zor tespit ettik."

En kıdemli görevli konuştuğunda Felix kafasını salladı. Daha sonra başka bir koruma konuşmaya başladı.

"Kameralardan bir süre takip ettik gittiği güzergahı ancak kısa süre sonra kameraların çalışmadığı bir ormanlık bölgeye giriş yaptı. Bir kaç ekip yolladık aramaları için ama henüz bir bilgi gelmedi."

Felix yüzünü sıvazlayıp etrafına baktı. Eun oyun parkında kendince oynuyordu. Sabah Hyunjin'i göremeyince üzülmüştü. Bu sabah beraber kahvaltı yapacaklarını düşünmüştü. Felix kahvaltısını hazırladığı anda Eun'u masasına oturtmuştu ama Eun istemeyerek dışarı çıkmıştı. Kızının inadını bildiğinden hiç bir karşılık vermemişti, acıkınca yiyeceğini biliyordu.

"Tamam, aramaları arttırın. Timdekiler de gelecek birazdan, bulduğunuz her ayrıntıyı onlara gösterin."

Korumalar onu onayladığında hızlı adımlarıyla kızına doğru ilerledi. Eun onu gördüğünde kum havuzundan çıkıp kucağına çıktı. Felix onu aldığında omzuna yatıp ensesine dökülen saçlarıyla oynamaya başladı.

"Hyunnie nerede baba? Yine araba sürmeye mi gitti?"

"Evet meleğim, babanı çağırdıkları için acilen gitmesi gerekti."

Kızına yalan söylediği için kendini kötü hissetse de yapacak bir şeyi yoktu. Onu da alıp içeri geçerken bir yandan da Hyein'e yazıyordu eve gelmesi için. Kendisi ekiple birlikte aramalara katılacaktı, bu yüzden Eun'a bakılması gerekiyordu.

"Birazdan halan gelecek bebeğim, onunla kalır mısın sen?"

"Neden ki? Bugün beraber olmayacak mıydık biz? Hani beraber oyun oynayacaktık?"

Eun'un dudakları büzüldüğünde derin bir nefes alıp sandalyesine bıraktı onu. Beş köpekte etrafında toplanınca gülümseyerek hepsinin kafasını sevdi. Eun'un sandalyesinin önünde diz çöküp ellerini öptü.

"Bunun için özür dilerim bebeğim. Söz veriyorum Hyunjin de geldiğinde beraber oynayacağız tamam mı?"

"Sen kötü adam mı oldun baba?"

Felixin kaşları çatıldı. Kızından böyle bir şey duymak aklından bile geçmemişti.

"Neden kötü adam olayım bir tanem? Bir şey mi yaptım ben?"

"Verdiğin sözü tutmuyorsun. Hyunnie babam dedi ki, sadece kötü adamlar verdikleri sözleri tutmazmış. Sende verdiğin sözü tutmadın. Hyunnie babam da tutmuyor!"

Eun'un sol gözünden bir damla yaş aktığında Felix ağzının içinde küfür ederek Eun'u sardı.

"Özür dilerim bebeğim, çok özür dilerim. Ama bu sefer gerçekten söz veriyorum sana tamam mı? Hyunnie baban da geldiğinde hepimiz oyun oynayacağız. Hatta halan da oynayacak bizimle."

Eun kollarını daha çok sıkılaştırdığında Felix sırtını sıvazladı bebeğinin. Hyein'in uyanmadığı ihtimali aklına düşünce derin bir nefes aldı. Ne yapacağını bilemeden en güvendiği korumaya mesaj attı. Adam anında yanlarında belirdiğinde gözleriyle Eun'u işaret etti.

"Ben birazdan Eun için bir kaç tane polis getirteceğim, onlar gelene kadar göz kulak olun. Gözünü üstünden ayırmayın. Dışarıda oynamak isterse beş köpekte etrafında olacak. Onu rahatsız etmeden oynayacaksınız. Herhangi bir yerinde, kendi yaptığı bir çizik bile görsem kendinize iş arayın."

racer | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin