racer | dokuz

2.4K 354 103
                                    

beyaz dobermana beyaz demeyin artık onun ismi daisy 😭

...

Silahını belinde ki kılıfına tekrar takıp göz devirdi Felix.

"Bence de, gelirken haber vermeniz gerekli."

"Kızımı alıp gideceğim sadece." Tekrar alayla güldüğünde Felix Daisy'nin boyun tasmasından tutarak içeri aldı. Daisy hala hırlarken Felix başımı okşayıp gözleriyle merdivenleri gösterdi.

Koca köpek dişlerini göstererek tekrar hırlamış, koşarak yukarı çıkmıştı.

"Evinde köpek olduğunu bilmiyordu."

"Köpekler demek istedin galiba? Evimde dört tane köpek var. Ayrıca, kızını sadece üç kere gördüğün birine emanet edeceksen araştırmanı iyi yapmalısın. Her başınız sıkıştığında sizi kurtaramam."

Hyunjin bu sefer samimi bir şekilde gülümseyip kafa salladı. Felix onu içeriye davet edip yukarı çıktı. Eunchae'yi oynarken gördüğünde güldü. Doğasında naziklik olmayan üç köpeği kendine köle etmişti resmen. Lucas zaten ona bayılıyordu, yakın olmalarına şaşırmıyordu. Ama Daisy, Ari ve Simba asla cana yakın değillerdi. Felix dışında birine karşı her zaman tetikte oluyorlardı.

Eunchae'yi alıp, eşyalarının olduğu çantayı da alarak aşağı indi. Lucas hemen yanında inerken diğerleri arkadan geliyordu.

Eunchae babasını görmesiyle sevinçle ona gitmek için çırpınmaya başladığında Hyunjin hemen kucağına aldı.

"Merhaba bebeğim.."

Eunchae gülümseyip babasının omzuna yatarken Hyunjin gördüğü üç döberman ve bir sibirya kurduyla güldü.

"Bu miniği ortamı yumuşatsın diye mi aldın?"

"Ben almadım, o beni buldu. Köpeklerimin hiç birini de gidip özellikle seçmedim, onlar beni seçti."

"İsimlerini sorabilir miyim?"

"Minik olanın adı Lucas. Beyaz dobermanın adı daisy, kahverengi olanın Ari ve diğeri de Simba."

Dört köpekte isimlerini duyduktan sonra havlamışlardı. Hyunjin kızının korkacağını düşünürken Eunchae düşündüğünün aksini yapmış, gülmüştü. Hyunjin'in kucağından inmek istediğinde Hyunjin tereddütte kaldı.

Yine de güvenmeyi seçip yerde ki oyun halısının üstüne yatırdı onu. Dört köpek de onun etrafına toplandığında Eun'u almak için ellerini kaldırdı ama Simba'nın hırlayışıyla olduğu yerde durdu.

Lucas Eun'un kolunun altına yatarken diğerleri burunlarını Eun'un karnında gezdirip onu güldürüyordu.

"Beş aylık kızının bile korkmadığı köpeklerden korktun az önce?"

"Eunchae ne olduğunu farkında bile değil. O yüzden gülüyor böyle."

"Emin ol, benim köpeklerimi gören herkes korkarak evime bir daha gelmez."

Felix kendi çapında gülerken bu sefer göz deviren Hyunjin'di.

"Kızımı artık alabilir miyim? Özledim bebeğimi."

"Geri çekilin bakalım."

Hepsi de kalkıp Felix'in önüne siper olduğunda Hyunjin rahatlıkla Eun'u aldı. Eun keyfinin bozulmasıyla mızmızlanırken Felix yanağından makas alarak gülümsemişti ona.

"Görüşürüz minik şey."

Eun ons gülerken elini kaldırarak Felix'in dudaklarına vurdu. Felix mesajı alır almaz burnunu öptü onun.

"Eun'a ben yokken baktığın için teşekkür ederim, gerçekten güvenebileceğim tek kişiydin."

"Önemli değil, çok güzel üç gün geçirdim onunla."

Felix nazikçe gülümsediğinde Hyunjin de güldü. Eun'un bakışları ikisi arasında gidip gelirken dayanamadan kahkaha atarak bütün ilgiyi kendine çekmişti.

Ari yavaş adımlarla Hyunjin'e yaklaştığında Hyunjin Eun'u biraz aşağı indirmişti. Ari Eun'un yanağına burnunu sürtüp bir süre durdu.

Felix'in gözleri dolarken sessizce onları izlemeye devam etti. Hyunjin Ari'nin gözlerine baktığında ıslandığını fark etti. İyice çömelerek Eun'u tam hizasına getirdi.

Ari onunla kendince vedalaşırken diğerleri arkada bekliyordu. Hyunjin neden böyle bir ortamda olduğunu anlamadığı için kafasını Felix'e çevirdi.

"Ari.. Kız çocuklarına çok düşkündür. Büyük ihtimalle Eun ile bağ kurdu üç günde."

Hyunjin anlayışla kafa sallamış, elini Ari'nin kafasına koymuştu. Yavaş yavaş okşarken Ari gözlerini kapatarak ona yaklaştı. Kendini sevdirirken Hyunjin gülümseyerek tüylerini okşadı.

"İstediğin zaman onu görebilirsin koca oğlan. Eminim o da seni görmekten mutlu olur."

Eun'a baktığında Ari'yi izlediğini gördü. Ellerini ona uzatmış bir şekilde bekliyordu. Sonunda Ari kollarının altın girince kahkaha attı.

"Dediklerimde ciddiyim komiser. Ari ne zaman isterse Eun'u görebilir. Ve tabi ki sende. İstediğin an beni arayabilirsin."

"Onu görmekten mutluluk duyarım ama olmaz. Ben görmeye gelebilirim ama Ari daha çok görürse ondan kopmak istemez."

Hyunjin kafasını yine salladığında Felix eğilip Eun'un elini öptü.

"Umarım tekrar görüşürüz prenses. Tekrar görüşene kadar kendine iyi bak."

...

tekrar kaçırtıp buluşturmam yok mu

ari - daisy - simba ve lucas 🤏🏻

ari - daisy - simba ve lucas 🤏🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

racer | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin