çok sövmüyoruz pls 🥰
ayrıca hyunjinin katil olduğuna inandınız mı cidden...
gerçi bende olsam düşünürdüm benden her şey beklenir
...
"Baba?"
"Oğlum, ne oldu sana? Ne bu hal?
Simba tanımadığı beden yüzünden hala gerginken diğerleri onun arkasındaydı. Hyunjin yavaş yavaş öne ilerlerken Bay Lee oğlunu ensesinden tutup sarılmıştı. Hyunjin olduğu yerde dururken Eun yorgunlukla omzuna yatmıştı. Gözleri kapandı kapanacak gibi olduğu için Hyunjin sırtını sıvazlıyordu rahat uyuması için.
"Ne işin var burada?"
"Seni özledim."
Felix buna gram inanmasa da sesini çıkarmadı. Kolunu bahane ederek ayrıldığında babasının arkasına baktığını gördü. Hyunjin'i gördüğünde gülerek elini uzattı. Hyunjin tereddüt etse de kısa mesafeyi kapatıp yanında durdu. Felix'in uzattığı eli tutmamıştı, sadece çağırmak için kaldırdığını düşünüyordu. Felix onun inadına elini tutup birbirine kenetledi. Parmakları birbirine geçerken Hyunjin'in bakışları ellerinde takılı kalmıştı.
"Madem buraya kadar geldin, seni erkek arkadaşımla tanıştırayım. Hwang Hyunjin."
Bay Lee elini uzatıp sıkmasını istediğinde Hyunjin Felix'in elini bırakmak istedi. Felix daha sıkı tuttuğunda mesajı alıp bırakmadı. Diğer eliyle de Eun'u tuttuğu için tutması imkansızsızlaşmıştı.
"Memnum oldum Hyunjin, bende Richard Lee."
Hyunjin dudaklarını birbirine bastırıp kafasını eğdi hafifçe. Eun kıpırdandığında Hyunjin elini sıkıca tutan eli umursamadan çekip Eun'un sırtını sıvazladı. Minik bebek tekrar uykuya dalarken Felix gülen gözleriyle ona bakıyordu.
Babası öksürdüğünde Felix önüne dönüp eliyle evi gösterdi. Adam eve girdiğinde Felix eğilip çocuklarını sakinleştirmek için tüylerini okşadı. Tepesinde dikilen bedeni hatırladığında kafasını kaldırarak ona baktı.
"Kendisi babam olur. Seni bir oyuna alet ettiğim için üzgünüm Hyunjin. Erken gitmesini istiyorum, belki erkek arkadaşımla aynı evde yaşadığımı düşünürse bizi rahat bırakmak için gider."
Hyunjin anlayışla kafa salladığında Felix dişlerini göstererek sırıttı. Yerden kalktığında Hyunjin'e yaklaştı. Hyunjin nefesini tutarken Felix onda ki etkisiyle daha çok güldü.
Biraz daha yaklaşıp dudağıyla yanağı arasında ki minik yere öpücük bıraktığında Hyunjin nefesini vererek gözlerini kapattı. Felix dudaklarını bastırdığı yerden bir süre kaldırmadı. Onun da gözleri kapanmıştı. Daha sonra aralarında kızın sıkıştığı aklına gelince geri çekildi. Hyunjin hala gözlerini açmazken Felix Eun'u ondan aldı.
"Kendine geldiğinde içeri gel, ben Eun'u yatırayım."
Hyunjin transtan çıkmış gibi kafa salladığında güldü Felix. Ondan uzaklaşırken Hyunjin gözlerini açtı. Dizine bir şey sürtündüğünde irkilerek aşağı baktı. Lucas'ı gördüğünde yere eğilerek kucağına aldı onu. Minik köpek aynı kızı gibi kucağında yatarken gülümseyip tüylerini öptü.
✨️
"Çocuğu evlat mı edindiniz?"
"Eunchae baba, ismi Eunchae."
Richard ilgisini çekmediği için kafa sallayıp Hyunjin'i süzdü. Hyunjin rahatsız olurken dizinin üstünde hissettiği elle biraz da olsa rahatlayarak nefesini verdi.
"Soruma hala cevap alamadım ben?"
"Hayır, Hyunjin'in kızı."
Felix'in keskin sesi babasını kısa bir anlığına şaşkına uğrattığında hemen toparlanıp güldü.
"Yani sizi-"
"Hayır, bizim kızımız. Benim nüfusuma kayıtlı olduğu için öyle söyledi."
Felix buz kestiğini hissettiğinde bu sefer karşısındakini transtan çıkarma sırası Hyunjin'e gelmişti. Elini Felix'in beline koyup parmaklarıyla ritim tuttu. Felix kendini toparlarken kendini belinde ki ele yasladı.
"Bunları neden merak ediyorsun baba? Neyi öğrenip mutlu olacaksın?"
"Ona bir zarar geldiğinde, onu da kardeşin gibi kurtaramayacak mısın merak ediyorum. Daha bir yaşında bile değil gibiydi."
Felix'in gözleri dolarken bunu çabucak kamufle edip duygusuz bakışlarını babasında gezdirdi. Kardeşinin ölümünden Felix'i mi suçluyordu yani?
"Felix kızımıza yeterince düşkün. Ona bir zarar gelme durumunda elinden gelen her şeyi yapar, yaptı da."
"Bu tutumu keşke benim kızımda da gösterseydi."
İçlenerek söylediği şey yüzünden Felix hızlıca yerinden kalktı. Koltuğun yanında ki komodinde ki vazoyu alıp yere attı sinirle.
"Ben mi kurtaramadım kardeşimi?! Ben kardeşimi ararken sen neredeydin?! Kızın kayıpken sen seni aldatan kadın için ağlıyordun!"
Belinde hissettiği el onu biraz olsun geriye çekerken siniri hala yerini koruyordu. Richard da ayağa kalktığında Felix'in gözleri hırsa büründü.
"Senin gibi beni aldatan bir şeref yoksunu için ağlamadım diye mi haksızım ben?! Ben kardeşimi bulduğumda yaşamıyordu! Belki yaşar diye bildiğim tüm ilk yardımları yaptım! Hastanede detaylı incelemesini ben istedim! Kardeşime ne yaptıklarını bileyim ki onlara aynısını yapayım diye ben peşlerinden koştum!"
Hyunjin'in iki eli de belini kavradığında sırtını onun göğsüne yasladı. Derin derin nefes alırken gözlerinin dolmasıyla babasının gözlerini içine baktı.
"Ben kardeşimi öldürenlerin peşinden koşarken sen ne yaptın baba? Onun için çok ağlamana rağmen sana döndü mü o kadın?" Titrek sesi Hyunjin'in canını yakarken onu ilk defa bu kadar güçsüz görmenin şaşkınlığı vardı üstünde.
"Sen ne bana, nede benim kardeşime baba olamadın! Ben o mezara sadece kardeşimi değil, biyolojik olarak annem ve babam olan insanları da gömdüm. Neden geldin ki? Neden keyfimi kaçırdın?"
Ağlamaya başladığında Hyunjin onu kendine çevirip yanaklarını avuçladı. Yanaklarına akan göz yaşlarını baş parmaklarıyla silip göğsüne yasladı. Felix göğsünde hıçkıra hıçkıra ağlarken Richard çoktan evden çıkmıştı.
"Geçti, bir şey yok. Uyumak ister misin?"
"Kardeşimi istiyorum!" Küçük bir çocuk gibi mızmızlandığında Hyunjin bu durumda bile gülümseyip saçlarını öptü.
"Kardeşini sana getiremem ama ona olan özlemeni yukarıda, yatağında yatan güzellikle giderebilirsin. Kızımızla giderebilirsin."
...
felixin babası da aradan çıktı inş bi daha yüzünü görmeyiz ismini duymayız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
racer | hyunlix
Fiksi PenggemarYılların şampiyon yarışçısı Hwang Hyunjin'in, yarış günü kızı kaybolur. başlangıç; 29.03.23 bitiş; 08.06.23