...
"Kızınıza uyduracak bir şey bulsanız iyi olur amirim. Çünkü bir haftada karakolu birbirine kattı babamı görmek istiyorum diye."
Felix kıkırdayarak başını salladı. Karakoldan çıktığı an kardeşinin kucağında ki kızını gördü. Silahını beline gizleyerek ilerlemeye başladı. Önce Hyein'in alnını öptü. Hyein abisine sarıldıktan sonra babasına atılmaya çalışan kızı Felix'e uzattı. Felix kızını aldığında Eun kahkaha atarak babasına sarıldı.
"Prensesim benim."
Eun'un boynunu öpüp gülümsedi. Gözleri eşini ararken Hyein ne olduğunu anlayıp sırıttı.
"Kocacığın uyuyor abi. Eun ortalığı yıktı da biraz, yoruldu."
Felix onun dalga geçtiğini anlayınca ensesine vurup arabayı gösterdi. "Geç önüme velet."
"Yah! Bana velet deyip durma! On dokuz yaşındayım ben!"
Felix arka kapıyı açtıktan sonra koltukları işaret etti. "Bu hala velet olmadığın anlamına gelmiyor, bin hadi."
Hyein kaşlarını çatarak bindi arabaya. Felix kızını da koltuğuna bırakmak istediğinde Eun boynundan çekmedi ellerini.
"Bırakmak istemiyorum işte!"
"Bebeğim evimize gidelim kucağımdan inmezsin tamam mı? Hadi halanın kucağına otur."
Eun zorla babasından ayrıldığında Felix kardeşine verdi onu. Eve bir an önce gidebilmek için hızlıydı hareketleri. Arabaya bindiğinde dikiz aynasından kızları kontrol edip arabayı çalıştırdı.
"Nasıl geçti bir haftanız?"
"Full ders çalıştım abi, Eun sürekli ağladı. Hyunjin abi de iki kez yarışa katıldı."
"Ben ağlamadım!"
Hyein 'he he' diye mırıldanarak elini salladı. Eun onun kucağından inip yanına oturdu. Ellerini göğsünde birleştirdi. Felix kızına kıkırdayıp Hyein'e kemeri işaret etti. Hyein Eun'un kemerini taktıktan sonra biraz öne kaydı. Önde ki iki koltuğun arasına gelip abisine sırıttı.
"Ne istiyorsun cadı?"
"Şey, bugün arkadaşım da kalabilir miyim? Gerçekten içmeyeceğiz bu sefer, sadece dedikodu yapacağız. Hem Hyunjin abi de izin verdi bana. Gidebilir miyim?"
Felix kardeşine aynadan baktıktan sonra kafa salladı. Hyein sevinçle koltuğa yaslandı.
"Hyunjin'den izin aldıysan bana sormana gerek yok güzelim. İlk benden izin aldıysan Hyunjin'e haber verirsin, aniden göreve gidersem haberi olmaz merak eder."
Hyein hemen kafa salladı. Eun dudak büzerek babasının koltuğuna sarıldı.
"Bende arkadaşımda kalmak istiyorum ya!"
"Bebeğim sen daha beş yaşındasın, bunun için biraz küçüksün. Eğer arkadaşının ailesini tanıyıp güvenirsek belki izin verebiliriz ama henüz bunun için küçüksün."
"Ama babam bana izin veriyor.."
"Hyunjin arkadaşına gitmene izin veriyor bebeğim, kalmana değil. Elbette büyüdüğünde güvendiğimiz bir arkadaşında kalabilirsin."
Eun yine küserek koltuğa yaslandığında Felix güldü. Hyein çoktan telefonunu çıkarmış arkadaşlarıyla konuşmaya başlamıştı.
"Abi, beni sen bırakır mısın?"
"Bırakırım bebeğim.. Chae, prensesim sende gelecek misin?"
"İstemiyorum, babamın yanına gideceğim ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
racer | hyunlix
FanfictionYılların şampiyon yarışçısı Hwang Hyunjin'in, yarış günü kızı kaybolur. başlangıç; 29.03.23 bitiş; 08.06.23