racer | on

2.4K 335 153
                                    

*hassas içerik*

rahatsız edici şeyler var. baştan söylüyorum mide bulandırıcı ve iğrenç. kaldıramayacağınızı düşünüyorsanız ilk '✨️' işaretinden sonrasını okumayınız. bittiği kısmı yine aynı işaretle belirteceğim. yani son '✨️' işaretinden sonra okuyabilirsiniz. uyarı koydum ama olsun

iyi okumalarrr

...

"Felix benimle gel."

Felix üstünün sert sesini duyduğunda kafa sallayarak hemen arkasına takıldı. Amirinin peşinden onunla odaya girdiğinde kapıyı kapatıp masasının bir kaç adım uzağında durdu.

"Bir yıl önce kaybolan kızı hatırlıyor musun?"

"Evet, efendim."

"Sevgilisinin evine baskın düzenlemiştik?"

"Haberim var ama bir sonuç bulunmamıştı diye biliyorum. Bir şey bulunsaydı Seungmin bana haber verirdi."

"Bugüne dek bulunmamıştı. Bugün gelen şikayetle bir ekip daha yolladık."

Amiri derin bir nefes alarak Felix ile gözlerini birleştirdi. Felix kaşlarını çatmış konuşmasını beklerken bir yandan da korkuyordu.

"Bir yıldır aradığımız kız, sevgilisinin yatağının altında bir çuval da ölü bulundu."

✨️, rahatsız olacakların bu kısımdan sonrasını okumasını önermem

Felix elinde dosyayla sorgu odasına girdiği an gördüğü bedenle sinirleri tepesine çıktı. Bir yıl önce sevgilisi öldüğü için kriz geçirmişti bu çocuk, ya da numara yapmıştı emin değildi.

Dosyayı masaya fırlatıp karşısında ki bedenin üzerine eğildi.

"Ya sen her şeyi tek tek anlatırsın bana, ya da ben öğrenmek istediğim her şeyi kerpetenle ağzından alırım."

Sözlerinin etki ettiği ortadaydı. Sandalyede hafifçe kıpırdanıp etrafına bakmıştı çünkü. Onu kurtaracak hiç kimsenin olmaması bir anlığına onu güldürdü. Felix onun akıl sağlığının normal olmadığını bugün aldığı bilgiyle anlamıştı zaten.

"Bir yıl önce, o orospu kız benim çocuğumu aldırdı. Hem de neden biliyor musun? Sırf başkalarının altına girmek için. Kaldıramadım ve öldürdüm. Parmaklarını teker teker kestim. Benden başkasına dokunan parmaklarını kestim."

Sanki doğal bir şey yapmış gibi söylemesi Felix'in kanına dokunurken beklemeden yakasına yapışıp diğer eliyle saçlarını kavradı. Kafasını rahatça hareket ettirebildiğinde yakasını bırakıp masaya vurdu sertçe kafasını.

"Devam et!"

"Tüm bedenini- tüm bedenini zımparaladım! Başka ellerin benim olana dokunmasını istemedim! Öldükten sonra başka biri onu gömmesin diye yatağımın altında sakladım!"

Saçlarını daha sıkı kavrayıp kaldırdı. Tekrar sertçe masaya vurduğunda iğrenerek yüzüne baktı.

"Kız senin çocuğunu aldırdı diye suçlu mu oldu orospunun evladı! Doğurmayı istemek nasıl bir kadının hakkıysa doğurmayı istememek de öyle!"

"Başkasının altına girmek için benim çocuğumu aldırdı!"

"Lan dingil! Başkasıyla seviştiğini düşünüyorsan ayrılsaydın!"

"O benim. Benden başkası ona dokunamaz."

"Orospu çocuğu!"

Saçlarını bırakmadan kafasını kaldırdıktan sonra yere düşmesine sebep oldu. Arka taraftan onu izleyen Amiri gülümsüyordu. Seungmin içeri girip daha fazlasını yapmasına engel olmak istese de Amiri izin vermemişti. Felix'in hassas noktasına dokunmuştu o şerefsiz, kendi bırakmadan elinden alınırsa hırçınlaşırdı, biliyorlardı.

Elinden oyuncağının alınmasını sevmezdi.

Yere düşen bedeni yakasından tutarak kaldırdı. Adam dengesini koruyamadan tekrar düşecekken Felix engel olup bu sefer en yakınında ki duvara fırlattı.

"Ben bile- bak ben bile bir saat önce ölen bir insanın kokusunu içime çekemem! Kaç yıldır bu işteyim ama hala mide bulandırıcı geliyor bana! Sen bir yıl boyunca o kızın cesedini yatağının altında mı sakladın?!"

"Evet başta iğrenç kokusunu kaldıramadım ama alıştım." Pisçe sırıttığında Felix de sırıtıp saçından tuttuğu gibi duvara çarptı kafasını.

"Seni şu an öldürmüyorsam tek sebebi kanunlar! Ama emin ol, elimden gelen her şeyi yapacağım seni hapise sokmak için!"

✨️, devam edebilirsiniz

Felix sorgu odasından çıkarken kanlı ellerini siliyordu ıslak mendille. Seungmin hemen arkasında ilerlerken ofluyordu. Felix gülerek arkadaşına döndü.

"Ne oldu? Jeongin'in ailesi sorun mu çıkardı?"

"Anlatamıyorum ki! Jeongin bana sevgilim diyor ya, gerçekten sevgili olduğumuzu düşünüyorlar."

"E her yerde sevgilim diye geziniyorsunuz."

"Minho amir yüzünden! Bana aşık olduğunu savunup duruyor! Sevgilim var bahanesini savundum ne yapayım."

Felix gülüp kafa sallarken göz ucuyla baktığı yerde gördüğü bedenle duraksadı. Seungmin onun baktığı yere baktığı an geri döndü arkadaşına.

"Bir sorun yok, hadi gidelim odana."

"Neden burada?" Titrek çıkan sesiyle Seungmin ne yapacağını şaşırmışken kadının onları görmesiyle ağzı içinde küfür etti. Kadın onlara yaklaşırken Seungmin arkadaşını koluna takarak uzaklaştırdı. Felix odasına girdiği an elini boğazına atıp rahatlamaya çalışırken Seungmin su doldurdu hızlıca.

Felix'e yudum yudum içirirken bir yandan da camın açık olan kısmından dışarıya bakıyordu.

"Bir sorun yok tamam mı? Ben göndereceğim onu."

Seungmin Felix'in iyi olduğuna emin olduktan hemen sonra odadan çıkmıştı. Felix kendini koltuğuna atarken gözlerini kapatmıştı.

Uzun süre olmuştu onu görmeyeli. Belki de bu yüzden bu kadar etkilenmişti, bunu bilmiyordu. Bildiği tek şey onu görünce hala gücü kendini terk ediyordu.

Rahat bir pozisyon alıp kendini uykuya bırakırken aklında bir an önce eve gitmek vardı.

...

umarım beğenmişsinizdirrr öptümm

şeker küpü

şeker küpü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
racer | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin