...
Günümüz,
Eun kahkaha atarak karakolda koşuştururken Felix de arkasından yürüyordu. Eun koşmasıyla onun yürümesi eş hızdaydı. Hyunjin Hyein ile evde ilgilenirken Felix Eun'u da alıp çıkmıştı. Hyein bir süredir tedavi görüyordu ve doktoru, Hyunjin ile yalnız konuşmasını istemişti.
Eun koşarken önüne Chan'ın gelmesiyle durdu. Fazla büyük olan adamdan korkup arkasına döndüğünde kendini havada buldu. Chan onun yanağını okşarken Felix amirinin yanına gelip eğilmişti. Eun korktuğu için ellerini Felix'e uzattı.
"Baba!"
Felix'in gözleri büyürken Eun'u almıştı. Eun Chan'a bakarak babasına sarıldığında Felix hala şaşkınlığını atlatmaya çalışıyordu.
"İlk kez mi baba diyor?"
"Evet amirim. Mama dışında söylediği bir kelime yoktu."
"O zaman kızınla ilgilenmelisin Lee. Hadi evine git, yarın göreve gideceksin."
Felix kafa sallayıp geri çekildiğinde dudaklarını Eun'un yanağına bastırdı.
"Güzel kızım benim."
Eun babasının saçlarıyla uğraşırken küçükçe esnedi. Erken uyandığı için öğle uykusuna yatması gerekiyordu.
"Uyu bakalım minik prenses."
Eun bunu bekliyormuş gibi omzuna yattı. Babasının mis kokusuyla uykuya dalması kolay olmuştu. Uyku konusunda sorun çıkarmayan bir bebekti. Hyunjin bu yüzden şanslı olduğunu hissediyordu çünkü yarışlara giderken uyutmak zorunda kalıyordu.
Felix Hyunjin'e yola çıktıklarını yazıp telefonunu cebine koydu. Garaja indiği an arabanın kilidini açtı. Eun'u arka koltukta ki çocuk koltuğuna yatırıp kemerlerinizi taktı. Çocuk koltuğunu da sabitlediğinde öne geçti.
✨️
"Hyein'in etrafında güvendiği insanlar olması gerekiyormuş. Korkusunu yenmek için zamana ihtiyacı varmış. Bir süre onu yalnız bırakmayın dedi."
"Hyein'in güvendiği biri olduğunu sanmıyorum. Yıllardır orada tek başınaydı."
Hyunjin sevgilisini onaylayıp kafasını kaldırdı. Felix onun saçlarından elini çektiğinde dikleşti iyice.
"Eun ile oynamak ona iyi geliyor. Yüzü gülüyor bazen. Eun'u onun uyutmasını istiyorum çünkü mutlu oluyor. Onunla zaman geçirmek iyi geliyor galiba."
"Eun ile kim vakit geçirse ona iyi gelir zaten güzelim."
Hyunjin'in alnını öpüp tekrar göğsüne çekti. Hyunjin Felix'in göğsünde bir şeyler çiziyordu kendince. Felix onun ne çizdiğini anlamasa da bir şey demiyordu. Yarın sabah göreve gideceği için bol bol vakit geçirmişti bugün.
"Yarın kaçta çıkacaksın?"
"Hiç bir fikrim yok güzelim. Yine beşte uyanır duş alırım ama kaçta alırlar bilmiyorum."
"Erken değil mi? Şimdi uyusan toplam dört saat bile uyumamış olacaksın."
"Yapacak bir şey yok, alıştım artık."
Burnunu Hyunjin'in saçlarına daldırıp sürttü bir kaç kez. Kokusunu içine çekerken gözleri kapanmış, nefesleri yavaşlamıştı. Hyunjin ona daha sıkı sarılırken Felix gözlerini açtı.
Hyunjin'in korkusunu anlıyordu ama yapacak bir şeyi yoktu. Mesleği onun her şeyi olmuştu. En kötü anında ona sarılmıştı. Bu yüzden her zaman farklıydı yeri.
"Ben gelene kadar kendine dikkat et olur mu? Evi sana bırakıyorum, istediğin gibi takılabilirsin. Sadece bodrumda ki spor salonuna girmeni tavsiye etmem."
"Neden? Ne var orada?"
"Normal spor aletleri var ama bir kaç tane de silahım var. Spor yaparım falan diyorsan gitmeden kaldırabilirim hepsini."
Felixin göğsüne sürtünüp mırıldandı. "Gerek yok.. Eun'un peşinde koşarken sporumu yapmış oluyorum zaten."
Felix gülümseyip kafa salladı. Hyunjin'in korkacağını düşündüğü için kaldırmayı teklif etmişti. Yıllardır spor salonunda ki büyük masanın üzerinde sıralı bir şekilde duruyorlardı. Felix düzenli bir şekilde bakımlarını yaptığı için hepsi kullanılmamış gibi gözüküyordu. Yıllardır kutularına koymamıştı onları. Garip olabilirdi ama onlara bakarken asıl benliğini gördüğünü hissediyordu.
Silahlarına aşık bir adamdı.
Bu yüzden kaldırmayı düşünmek bile onun için büyük bir şeydi. Hyunjin için kendi benliğinden vazgeçmeye başladığını işte o an fark etti. Burukça tebessüm edip saçlarını öptü.
Bir kaç ay önce bu yatakta uyuyana kadar kitap okurdu. Şimdi ise sevgilisi göğsünde yatarken sohbet ediyorlardı. Yan odada iki prenses uyuyordu. Kızı olmuştu, öldü bildiği kardeşine kavuşmuştu. Bir kaç ayda hayatı değişmişti ve bundan oldukça memnundu.
Hyunjin'in saçlarını okşayarak uyuturken derin bir nefes aldı. Kokusunu tekrar ciğerlerine doldurup ona da dikkat ederek yatakta biraz aşağı kaydı. Hyunjin'in rahat olacağı bir pozisyona geçip onu bırakmadan gözlerini kapattı.
Bir kaç ay öncesinde bunların yaşanacağını biri söylese inanmaz, silahını alnına dayardı. Hayalini bile kuramadığı ailesi, şu an kollarındaydı. Hyunjin'e ne ara bu kadar tutulduğunu bilmiyordu, açıkçası bilmek de istemiyordu.
Felix, şu anki halinden oldukça memnundu.
...
fark ettiniz mi felix herkese kurduğu duvarını bir tek sevgilisinin ve kızının yanında indiriyor 🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
racer | hyunlix
FanfictionYılların şampiyon yarışçısı Hwang Hyunjin'in, yarış günü kızı kaybolur. başlangıç; 29.03.23 bitiş; 08.06.23