racer | dört

2.7K 404 98
                                    

...

"Benim için Lee Felix Yongbok'u araştırabilir misin Jisung? Bir teşekkür borçluyum ona."

"Araştırırım tabi ki."

Odadan hızlıca çıkarken Hyunjin kucağında ki kızın yanaklarını öptü. Eunchae o günden beri huzursuzdu. Felix'in söylediği gibi profesyonel bir yardım alması gerektiğinin farkındaydı. Minik bebeği doğduğundan beri ilk defa böyle davranıyordu çünkü.

"Neden huysuzsun bebeğim? Çok mu korktun orada? Özür dilerim seni korumasız bir şekilde oraya getirdiğim için."

Başını kızının boynuna gömüp kokusunu içine çekti. Minik bir öpücükten sonra kafasını kaldırdı. Eunchae hala somurtuyordu. Normalde böyle yapıldığında kahkahalara boğulan bir bebekti. Neşesi hiç eksik olmazdı. Sürekli güler, ağlamayı bilmiyormuş gibi davranırdı.

Hyunjin'in telefonu çaldığında oflayarak eline aldı. Kızıyla rahat bir şekilde ilgilenemiyordu bile.

"Efendim?"

"Hwang Hyunjin ile mi görüşüyorum?"

"Evet, benim."

"İfade için karakola gelmeniz gerekiyor. Kızınızı alıkoyan kişi hastaneden getirildi. Amirimiz ifadesi alınırken sizin de olmanızı istedi."

"Tabi, orada olacağım."

Eunchae'nin elleriyle oynarken bahsedilen amirin kapısının önüne geldi. Girmeden önce isimlik yerine baktı. Lee Felix ismini görmesiyle gülerken kapıyı çalarak içeri girdi.

Felix o sırada gömleğinin düğmelerini ilikliyordu.

Kapının bir anda açılmasıyla elleri dururken gördüğü bebekle güldü. Hızlıca düğmeleri ilikleyip Eun'a doğru yürüdü. Minik kız, günlerdir olan huysuzluğunu kenara bırakarak kahkaha attı. Ellerini Felix'e uzattı çırpınarak. Felix onu aldığında sol elinin avucunu Felix'in dudaklarına vurdu. Öpücük istediğini belirtiyordu.

Felix anlamsızca baktığında Hyunjin gülerek açıkladı durumu.

"Öpmeni istiyor, o yüzden dudaklarına vurdu."

Felix tekrar gülerken Eun'un istediği gibi yanağını öptü. Eun istediğinin gerçekleşmesiyle ayaklarını oynattı. Minik ayakları Felix'in karnına denk gelirken Felix daha fazla dayanamadan babasına verdi küçük kızı.

"Adamın ifadesini birazdan ben alacağım. Cam ardından sizin de izlemenizi istiyorum. Normalde böyle şeyler yapmam ama ortada en büyük suçlardan bir tanesi var, çocuk kaçırmak."

"Adamın ismini öğrenebilir miyim?"

"Hang Kyuwoo."

Hyunjin tanıdık gelen isimle kaşlarını çatarken Felix onu inceliyordu. Hyunjin'in bu adam hakkında bir şeyler bildiğini zaten tahmin ediyordu. Bu yüzden ismini söylemişti direkt olarak.

"Eski bir yarışçı diye hatırlıyorum. Beni sevmezdi, hatta yarışlarda onu geçtiğim için benden nefret ederdi."

"Eunchae'yi de bu yüzden kaçırdığını düşünüyorum Bay Hwang. Sizden bu şekilde intikam almak isteme ihtimali çok fazla."

"Kızımı kaçırarak mı benden intikam almak istemiş?"

"Bunun hakkında bir yorum yapamam. Başka bir nedeni de olabilir ama şimdilik en güçlü ihtimal kızınızı kaçırıp canınızı yakmak istemesi gibi görünüyor. Buyrun gidelim, sebebini öğrenebiliriz."

"Eunchae'yi öyle bir yere sokmak istemiyorum."

"İsterseniz karakolumuzda ki çocuk psikoloğu ile görüştürelim biz gitmeden önce. Eunchae'nin durumunu da öğrenmiş olursunuz."

Hyunjin bunun mantıklı gelmesiyle kafa sallasa da hala kimseye güvenmiyordu. Şöförüne mesaj atıp gelmesini istedi. Eunchae psikoloğun odasındayken o da kapıda beklerdi.

Bir kere kızını korumasız bırakmıştı, bir kez daha yapamazdı bunu.

Eun'u zorla da olsa bıraktıktan hemen sonra sorgu odasına yürümeye başladılar. Felix yanında yürürken gerilmeden duramıyordu. Yanında ki adamın sert yüz ifadeleri onu geriyordu.

Boğazını temizleyip diğer tarafında ki polisin gösterdiği odaya girdi. Camın ardında ki adamı görmesiyle nefesinin kesildiğini hissetti.

Adamın dudakları yaralarla doluydu, şişmişti, mosmor görünüyordu. Bir gözü de aynı şekilde mordu ve şişlikten açılmıyordu. Boynunda küçük bir kesik olduğu uzaktan bile belli ediyordu kendini. Henüz ellerinde ki sargılar çıkmamıştı.

Bunu Felix'in yapmış olabileceği düşüncesi onu daha gererken Felix'e baktı. Sırıtıyordu adama bakarken.

"Artık tamamen elimde olduğuna göre başlayabiliriz değil mi Hang?"

...

racerlix haşmetten yürüyemiyo

racerlix haşmetten yürüyemiyo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

racer | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin