025

311 30 31
                                    

" TUNGGU AKU , OKAY ? "

" TUNGGU AKU , OKAY ? "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" AKU ADA STUDY DATE "












































































keesokkan harinya , kelihatan kahar sedang menanti kenderaannya di parking lot sekolah bersama sama dengan gengnya .

hakeem melihat kahar yang daripada tadi seolah olah mencari sesuatu berasa keliru . disebabkan tindakan kahar , hakeem turut memusingkan kepalanya untuk mencari apa yang di cari kahar walaupun dirinya tidak tahu apa yang dicari kahar .

setelah sekian lama mencari , zahrin menghelakan nafas yang berat apabila melihat telatah kawannya . kadang bengap tapi takpe .

" korang usya apa ? dari tadi tengok sini , tengok situ . dah macam burung hantu aku tengok "

sedar akan perbuatannya , kahar hanya berdehem sebelum mengaturkan tie yang dililit kemas di lehernya . sempat kahar menjeling ke arah hakeem sebelum menggelengkan kepalanya .

" ye ke takde apa apa ? aku tengok korang dah macam nak buru daging untuk aqiqah "

fahmi turut menyuarakan pendapatnya setelah melihat kelakuan kawan merangkup ketuanya yang pelik .

" betul la . takde apa- "

" kahar ! "

seakan akan ada cahaya , mata kahar kembali bersinar apabila mendengar suara yang dicari carinya . mata kahar bertambah bersinar apabila melihat kasihnya berlari ke arahnya dengan tercungap cungap .

namun , disebabkan kelajuan dahlia yang terlalu pantas . dahlia hampir tersungkur tapi sempat disambut oleh kahar ketika jejaka itu memegang lengannya dengan lembut .

" cepat betul kau fall dekat aku ? takpe nanti lepas kahwin , kau jatuh banyak kali pun , aku akan sedia untuk sambut kau "

sempat kahar melirik dengan mengangkat keningnya tanda ingin bergurau dengan dahlia . kahar juga sengaja berbuat demikian di hadapan kawannya kerana dia tahu . mereka belum sempat bercakap dengan dahlia .

dahlia yang mendengar lirikan kahar segera menjauhkan dirinya daripada kahar dengan wajah yang hangat . gadis itu sempat melontarkan jelingan tajam yang hanya dibalas dengan senyuman sinis kahar .

" dah lah , kalau kau suruh aku pergi sini just untuk kenakan aku , baik aku balik "

belum sempat dahlia ingin menghayunkan kakinya untuk beredar daripada situ , lengannya ditarik lembut oleh kahar yang sedang bergelak kecil .

puspa . phcWhere stories live. Discover now