'belki bana çok uzaktasın.
belki de çok yakınsın.
şimdi dargınız seninle
inan sen herkesten başkasın.'
•
BalınBalın yan tarafından gelen sesli bir nefes vermeyle gülümseyip genç kıza döndü.
Cemre, yol boyu onunla ilgileneceğine dair söz vermişti ama yolun onuncu dakikasında uyuyakalmıştı. On dakika sonra rahat edemediği için uyanmış, ayaklarını ön cama doğru uzatıp iyice yerleştikten sonra geri uykuya dalmıştı.
Balın, onunla ilgilenmediği için söylenmeyi düşünmüştü ama genç kızın uyumadan önce vitesteki elini tutmasıyla bu düşüncesi anında uçup gitmişti. Şimdi ise onun elini bırakmamak için vitesi sol eliyle değiştiriyor, çoğu zaman yola bakmak yerine onu izlemeye başlıyordu.
Şanslarına yol çok dolu değildi ve Balın rahatça sevdiğine dalabiliyordu.
Zor da olsa Cemre'nin dediğini yapmayı başarabilmişlerdi. Özellikle sınav yaklaşmışken okuldan izin alabilmek -sadece cumartesi ve pazar için gidiyor olsalar bile- Balın için çok zor olmuştu. Cemre'nin annesinin de bu tatile çok istekli olmaması işlerini daha da zorlaştırmıştı.
Neyse ki Cemre onlarca yalan söyleyerek izin almayı başarabilmişti.
Balın'ın gurur duyduğu şeylerden biri değildi tabii.
Şimdi ise her şeyi halletmiş bir şekilde, şehrin dışında, ormanlık bir alana kurulmuş kiraladıkları eve doğru gidiyorlardı. Orman manzaralı, bungalov tarzı ve özel bir yer olduğu için Balın çok heyecanlıydı. Rahat rahat Cemre'yle sevgili olabilecekti. Şu zamana kadar onu en çok zorlayan şeylerden biri bu olmuştu.
Cemre, onun kim olduğunu öğrenince ve ona karşılık verince her şeyin harika olacağını düşünmüştü ama hayır, onunla özgür olamamak onu üzüyordu. Gözlerinin içine rahatça bakamamak, ellerini insanların yanında tutamamak, onu çok özlediğinde kapalı kapılar ardına gerek duymadan sarılamamak onu rahatsız ediyordu. Bu yüzden bu tatil, onun için çok heyecan verici ve mutlu ediciydi.
Konumdan yaklaştıklarını fark edip önüne çıkan marketle arabayı durdurmuştu. Hala sesli bir şekilde uyumaya devam eden sevgilisine dönüp tatlılığına gülümsedi.
"Cemre?"
Kızın tepki vermemesine gülüp eliyle yanağını okşamaya başladı. Cemre, bu hareket karşısında kafasını koyduğu yere daha çok yayılmıştı.
"Hadi kalk, geldik."
Cemre gözlerini hafifçe açınca kıza gülümsedi. Cemre'nin her halinin çok güzel olduğunu söyleyebilirdi ama yeni uyanmış hali Balın için kesinlikle çok farklıydı.
"Tatili burada geçirsek nasıl fikir?"
"İğrenç bir fikir, uyan hadi alışveriş yapacağız."
Geri çekilip Cemre'nin doğrulmasına izin verdi. Genç kız dışarıyı inceleyerek gerinmeye başlamıştı. Bu sırada Balın eşyalarını alıp dışarıya çıkmıştı. Cemre'nin esneyerek arabadan çıkmasını izleyip kıza gülmüştü.
Cemre'nin gereksiz her şeyi almaya çalışıp söylenmesi ve Balın'ı bütün reyonlara sürüklemesiyle geçen alışverişten sonra sonunda eve varabilmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış? (g x g)
Romanceöğretmenxöğrenci textingimsi Bilinmeyen: -Cemre, sana çıkan tek yolumu kapatma lütfen. -Sana beslediğim duygularda boğuluyorum. -Garip kısım ise bazen bu durumda mutluluğu buluyorum, canımı yakmıyor. -Beynim utançla beni cezalandırırken o duyguları...