🦋
Amir beni öptüğün de bir eli belimde, diğer eli ise yanağımdaydı. Ben de ellerimi boynuna attım. Karşılık vermiyordum, ama itmiyordum da. Amirin dudakları dudaklarımda dans ederken gözlerim kapalıydı.
Karnımda yayılan his kalbime vuruyordu. Utandığım için ellerim buz gibi olmuştu. Amir dudaklarımdan ayrıldığın da alnımı öptü.
Yüzümü avuçlarının içine aldığın da,
"Seni seviyorum küçüğüm" dedi.Elimi tutarak bir yere götürdü. Ben hala olayın şokundaydım. Galiba beni 100 kere de öpse aynı tepkiyi verecektim.
"Nereye?" Dedim boğazımda sıkışıp kalan sesimi çıkararak.
"Supriz" dediğin de yukarı kata çıkıyorduk. Bir odaya girdiğimiz de ışıklar yoktu. Amir ışıkları açtığın da karşım da ki, balonlarla hafif gülümsedim.Balonları bana verdiğin de,
"Küçük hayalini yaşamaya geldik" dedi. Küçük hayalim? Benim çok hayalim vardı. Acaba yine hangisine takılmıştı.Koca terasa çıktığımız da şaşkına döndüm. Tüm gök yüzü ışık saçan balonlarla doluydu. Gözlerim parlamıştı resmen.
"Amir bu, bu çok güzel" dediğim de Amir büyük balonu yaktı.Yüzümde ki, gülümseme solmuyordu.
"Nasıl hayal etmiştin?"
"Bilmem, hayal ettiğimden daha güzel." Dedim."Nasıl istiyorsan öyle yap, güzelim" dediğin de balonu havaya bıraktım. Çok güzeldi. Balon tüm balonlara karıştığın da onu kayb etmiştim.
İçim bir garip olmuştu, duygulanmıştım bir az. Gözlerim dolduğun da başımı yana çevirdim.
"Amir...çok teşekkür ederim. Bu çok güzeli." Dedim.Hafif güldü. Yanlız teşekkür etmek yetmez diye düşünerek koca bedenine sarıldım. Hafif bedeni gerildi, dikkat ederdim ben dokununca hep böyle oluyordu.
O da ellerini belime koyarak sıkıca sarıldı. Gözlerim kapandığın da, bir zaman nefret ettiğim kokusunu içime çektim.
Gözlerimi açtığım da gök yüzünde kayb olan balonlara baktım."Gidelim artık"
Başımı salladım. Aşağı indiğimiz de arabaya oturduk.
****
Eve vardığımız da yorulduğumu hissettim. Duşa girdiğin de, kendimi sıcak suyun altına attım.
Yıkanarak dışarı çıktım.
Amir de yan odada duş alıyordu. Geceliğimi giyerek dışarı çıktım. Saçlarım tam kurutmadığım için nem kalmıştı.Amirin yanına gittiğim de sırtı bana dönük sigara içiyordu.
Sırtın da ki, küçük yarayı gördüm. Neyin iziydi bu?
Elimi yaraya hafif sürterek,
"Neyin izi bu?" Dedim. Dövmeden Çok belli olmuyordu ama, bakınca zamanın da canını fazla yaktığını belli ediyordu.Amir bana dönerek elimi tuttu. Öperek, "Geçmişten" dedi. Sesi sormamamı ister gibiydi.
"O yüzden mi, moralin bozuldu?" Dedim."Hatırlamak istemiyorum."
Sesi sert çıkmıştı.
"Çok mu acımıştı?"
'Küçüktüm, ama sen tüm yaralarımı sararsan unuturum." Dediğin de boynuma yaklaştı.Benimden tutarak kendine çekti. Diğer tarafları da öptüğün de gözleri kapalıydı. Sırtım duvara değdiğin de Amir saçımı okşadı.
"Amir..ben daha hazır değilim. Yani kafam karışık." Dediğim de alnımdan öptü."Biliyorum."
Dedi. Bedenlerimizi ayırdığın da kısa zaman olduğum yerde kaldım. Amir bana dokunmak istiyordu, normal olarak. Ama ben daha hazır değildim ki, hele ilk kez olduğu için..
Daha Amiri böyle biri olarak kabul edecekmiyim diye bilmezken bunlara hiç hazır değilim. Ama içim rahattı, Amir asla beni zorlamazdı bu konuda. Amirin düşüncesi vücudumda değil kalbindeyidi...
Yatağa geçerek uyudğum da, Amir de geldi. Yüzüm ona dönüktü. O da bana döndüğün de derin nefes aldım.
"Şu an burda olman, beni küçükte olsa kabullenmen bile mucizem."
Sustum, onun için mucizeydi benim içinse çıkmaz.Gözlerime öyle istekle bakıyordu ki, bakışlarımı daha fazla durduramayarak kaçırdım.
"Gözlerin o kadar güzel ki, bakarken zamanın durmasını isterdim." Hafif güldüm. Romantikliği kalkmış yine."İyi geceler"
"İyi geceler Mucizem."
Gözlerimi kapattığım da hemen uykuya daldım.
🦋
Sabah kalktığım da, aklıma ilk gelen şey Amirin seni birine götüreceğim demesiydi. Aşağı inerek Amire baktım.
Ama yoktu, hemen telefonla aradığım da açtı."Amir? Şey bu gün birine gidicez demiştin ya? Ne zaman gideceğiz?"
"Şimdi mi kalktın?" Uykulu sesimden anlamıştı.
"Evet"
"Yemek yedin mi?" Dediğin de başımı sanki o görecek gibi salladım.
"Hayır"
"Yemeğini yemeden beni aradığına göre baya merak etmişsin.""Evet bir az" dedim tatlı sesle. Burnundan güldüğün de,
"İki saate gelirim, yemeğini ye."
"Tamam" dediğim de telefonu kapattım. Hemen koşarak yemeğimi yedim. Acaba kimdi bu önemli biri?Kim ola bilirdi ki?
***
Akşam olduğunda,Amir geldi. Ayağa kalktığım da, içeri girdi.
"Hazırmısın güzelim?" Başımı salladım.
"Hazırım" dediğim de montumu alarak dışarı çıktık.
Arabaya bindiğimiz de, yola koyulduk.Sizce nereye gidiyorlar??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı ızdırap
Fanfic"Vaz geç! hayatını seni sevmeyen bir kadına adama!" "o kadın sen sen adarım,sen de adayacaksın her zerreni bana adayacaksın" dedi kemikli parmaklarının arasın da ezdiği saçlarımı yavaş bir şekilde öptüğün de .