1

1.2K 28 90
                                    

"Ses yapma duyucak." Aysima yanındaki arkadaşını uyarmıştı.

"Ama çok güzel oldu."

"Bilge uyanırsa bitiremeyiz bunu Cemre."

Cemre ve Aysima ellindeki bilekliği bitirmeye çalışıyordu. En yakın arkadaşları hukuk fakültesinden mezun olucaktı ve kızlar da bu yünden akademiden izin alıp Ankara'ya gelmişti.

"Siz ikiniz ne çeviriyorsunuz bakim?"

Kızlar Bilge'nin sesini duymasıyla bilekliği saklamak için çabalamışlardı ama daha da telaşlandılar.

"Hiç."

"Benim alnım da salak mı yazıyor?"

"Bakıyım." Aysima, Bilge'ye yaklaşmıştı. "Yooo."

"Aysima!!"

"Ayy! Bilge bir şey yapmıyoruz dedik ya."

Cemre, Bilge'nin koluna girip bahçe kapısından eve geri süklemişti. Aysima ise iki arkadaşın arkasından gülümseyerek bakıyordu.

||

"Bununla ne yapıcağını biliyorsun?" elindeki kutuyu Aslı'ya uzatmıştı.

"Bu saçma hayalet oyunundan ne zaman vazgeçiceksin?"

"Adı üstünde hayalet Aslı, ben bir hayalet oldum."

Aslı karşısındaki kızın gözlerinin içine baktı. Az önce masmavi gözler şimdi ise mavinin en koyu tonuydu artık.

"Sen bunu Bilge'ye teslim et yeter." arkasının dönüp gidicekken durdu. "Yabancı bir kargodan geldi unutma."

Gökyel kafasına şapkasını takıp kafenin olduğu yerden uzaklaşıyordu.

"Ne var Cengiz?"

"Nerede kaldım?"

Selim elindeki pasta kutusunu zor tutuyorken bir de telefona cevap vermekle uğraşıyordu.

"Mekanın girişindeyim."

"Hızlı ol biraz."

"Cengiz sabrımı sınama, geldim işte kapat."

Selim gördüğü yabancı kişiyle durmuştu. Şapkdan dolayı yüzünü görememişti.

"Alooo kime diyorum."

Selim duydupu bağırmayla telefonu kulağından çekip Cengiz'in yüzüne telefonu kapatmıştı.

"Ne var başımın belası?" elindeki pasta kutusunu masaya bıraktı. "Yine diyorsun?"

"Hiç gelmeseydin!"

"Ya sabır." Selim sinirle devremine döndü. "Ya bu kız senin arkadaşın ne bu heyecan?"

"Sanane." Cengiz'in ifadesi geçiştirmek içindi.

"Belki arkadaştan ibaret değildir Komutanım."

"Sabri!"

"Boşuna Sabri deme. Bizim belli ki bilmediğimiz şeyler var."

"Ali sende mi?"

Cengiz bir nevi kaçtığı duyguları başkasından duymanın telaşıyla saçmalıyordu.

"Sedef mesaj attı." Bahar'ın sesiyle herkes sessizleşmişti. "Yolla çıkmışlar."

Sedef ve Bilge ise çoktan adliyeden çıkmıştı. Sedef bir bir şekilde Bilgeyi buluşucakları mekana götürmesi gerekiyordu.

Mavi&YeşilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin