| Yazar |
"Eee Aysima nerede?" Cengiz yatakta uzanmış sevgilisine ilaçlarını içirmişti.
"Gece rapor işleri uzadı galiba."
"Cengiz?" Bilge şüpheyle bakıyordu karşısındaki adama,
"Güzelim."
"Bir şey çevirmiyorsun demi?"
"Dünden beri dibindeyim ne çevirebilirim ki?" Cengiz içindeki sıkıntıyı belli etmemek için Bilgw'ye sevimli sevinli bakıyordu.
"O da doğru."
"Sen bana güvenmiyor musun yoksa?"
"Olur mu öyle şey? Güveniyorum da konu Aysima ve ortada olmaması olunca korkmuyor değilim." Bilge haklıydı bir konuda.
"Merak etme Selim onu muma çeviriyor. Gücü yetmiyor artık ortadan kaybolmaya helleki kendine zarar verme konusunda."
"Aşk bu hayatım, insanı olmadığı biri gibi yapıyor."
"Olmadığın gibi değil güzelim, aşk insanı özüne çevirir."
Bizim çift romantik romantik konuşurken ortamı bozan Cengiz'in telefonu olmuştu.
"Bizim özümüzde benim devremim arayana kadar."
"Hep sen onları ayırıyordun birazda onlar seni ayırsın."
Cengiz, Bilge'nin gülümsemesine o kadar dalmıştı ki kapanan telefon tekrar çalmasıyla telefonu açmak zorunda kalmıştı artık.
"Ne var devrem? Bir rahat vermedin sabah sabah."
"Devrem..." Selin'in sesindeki garipliği fark eden Cengiz kaşlarını çatmıştı.
"Devrem iyi misin sen?"
"Cengiz karargaha gelsene."
Cengiz durumu Bilge'ye çaktırmamak için odadan çıkmıştı. "Selim noldu?"
"Cengiz soru sorma karargaha gel, Ali çağırdı bende bilmiyorum ne olduğunu."
"Çıkıyorum şimdi."
Telefonu kapattıktan snra Cengiz odaya geri dönmüştü. Bilge genç adamın yüzündeki ifadeyi gördüğünde içini tedirginlik kaplamıştı bile.
"Nolmuş Cengiz?"
"Bilmiyorum ki Bilge'm karargaha gidince öğrenicem." Cengiz hala Selim'in ağlamasına takılmıştı. "Sesi iyi gelmiyordu."
"Bizim kızla mı kavga ettiler?"
"Bakalım güzelim, gidince öğrenirim." Cengiz sevgilisinin yanağına öpücük kondurmuş odadan çıkmıştı.
"Bana haber ver."
"Tamam."
Aceleden eveden çıkmak istediğinde bileklikliği kapının koluna takılmıştı. Bilekliğin boncukları zeminde saçıldığında Cengiz şok olmuştu.
| Selim |
Mavi'm💙
Selim.
Yardım et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi&Yeşil
SpiritualDağların yeşilliği, Gökyüzünün maviliğinin birleştiği hep ince bir çizgi vardır. Kavuşamazlar ama sevmektende vazgeçemiyecekleri bir çizgi. İki asker...biri Yeşil gözlü Yüzbaşı diğeri ise Mavi gözlü Astsubay. Onların ince çizgisinde kavuşmak yazıyor...