23

128 8 93
                                    

"Senin ne işin var burada?"

"Şuan bu önemli değil." dedim Aslı'yı umursamayarak içeri girdim. "Astsubay Çavuş Uslu."

"Aysima napıyorsun sen burada?"

"Komutanım bizimkiler iyi mi?"

"Tek bildiğimiz bombanın aktif halde olduğu sonrasında bağlantımız koptu." yani jemmer olma ihtimalli vardı.

Bir daha sesini duyamıcak mıydım? Niye tam mutlu olduk derken her şey berbat hale geliyordu? Mutluluk hep bize yasak olması mı lazımdı?

"Süleyman nerede?" sessizce Aslı'ya baktım.

"O da bizimkilerle görevde."

Lütfen şaka yapıyor olsun...hayır şaka yapmıyordu gerçekti.

Nasıl bir sınav bu?

| Selim |

"Vakit daralıyor devre. Çatışma uzarsa, biz bu adamların içinden sıyrılamazsak burada ölücez biliyorsun demi?"

"Bomba patladıktan sonrasının ne önemi var ki?"

O bomba patladığında bir daha sevdiklerimize kavuşamıcaz çünkü.

"Hem ayakta ölmüş olur fena mı? Zaten biz birbirimize söz vermedik mi Cengiz?"

"O zamanlar gençtik be devre, körpeydik. Şimdi ise durumlar farklı."

"Doğru, şimdi sevda yükümüz var." istemeden gülümsedim. "Senin bekleyen bir sözlün, beni bekleyen bir sevdam var."

"En kötüsü de küs gidicem ya."

"Buradan kurtulursak ne yapıcaksın peki?" dedim, Cengiz'e dönerek.

"İlk işim bilge'yle barışıp gidip annesinden istiyicem."

"Evliler kulübüne biri daha katılıyor desene." ikimizde gülmüştük bu duruma. "Vay be devre."

"Senin pek niyetin yok galiba." yüzündeki gülme solmuş sinirle bana bakıyordu. "Lan yoksa sen benim kardeşimi oyalıyor musun?"

Cengiz'in dediğine göz devirdim. "He kardeşim. Aysima'yı oyalıyorum bir süre sonra bırakıp gidicem."

"Bana kalmadan Aysima seni bin parçaya böler." gülmeye başladı. "Baştan uyarıyım seni."

"Onu zaten biliyorum. Bilmediğim başka bir şey söyle bana."

"Alıcakları haberle toparlanamıcaklar bilyorsun demi?"

"Biliyorum maalesef ki biliyorum."

Birazdan çatışma başlıcaktı ve biz buradan kurtulup kurtulmıcağımızı bilmedem hayal kuruyorduk.

Birazdan çatışma başlıcaktı ve biz buradan kurtulup kurtulmıcağımızı bilmedem hayal kuruyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

| Aysima |

"Bilge bende bilmiyorum."

"Aysima oradasın işte ne demek biliyorum."

Mavi&YeşilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin