Koridorda sinirden dönüp duruyordum. Ne işim var benim burada.
"Aysima bir dur!" Büşra kolumdan tutup durdurmuştu.
Boğuluyorum bu dünya beni çok fazla boğuyor. Ve burası dünya burada hayal kırıklığı, acı, nefret hepsi bir arada bu yüzden de her şey yarım kalıyordu.
"Ne duru Büşra!" sakin olmak çok zordu artık. "İtin biri beni yiğenimle tehdit ediyor. Ben ise burada elim kolum bağlı oturuyorum."
"Mantıklı düşün. Cem'in istediği de bu zaten senin oraya gitmen."
"Umrumda değil."
"Olmalı! Bu sefer her şey Mithat gibi Elizabeth gibi kolay olmıcak." Büşra dominant bir şekilde beni bastırmıştı. "Aysima seni gönderseydik eğer Asel'i de tehlikeye atardık. Bak bu saatten sonra duygundan önce mantığınla hareket etmemiz gerekiyor."
Haklıydı ama yapamıyordum. Sevdiklerimi koruyamıyorum ben.
2 saat önce resimle odanın önünde bana kal geldiğinde Aslı ve Büşra odadan çıkarken görmüştü resimi. Görür görmez Komutana söyledikleri için ben karargahtan dışarı adım atamamıştım.
"Teyze!"
Koridorda yankılanan Asel'in sesini duymamla arakamı döndüm. Koşarak bana geldiğinde kucağıma alıp sıkı sıkı sarıldım.
"İyi misin bitanem?"
"Korktum birazcık."
Aslı'ya minnetle baktım. İkiside gülümsemekle yetinmişti.
"Bende korktum teyzecim bende." kokusunu içime çektim.
"Bizden önce polis ekipleride gitmiş. Biz gittiğimizde kimse ortada yoktu." dedi Aslı, durumu açıklayarak.
"Aysima eve dönmen lazım. Bu durumda bir arada olamanız her şeyden önemli."
"Büşra çok haklı. Durumu şakaya alamayız." diye destekledi Aslı hemen.
Şakaya alma gibi bir niyetimde hiç olmadı ki. Bu sefer karşımızdaki düşmanı tanmıyorduk. Cem'e nasıl bir yardımda bulunuyor bilmiyoruz.
"Teyze eve geri mi dönüceksin?"
"Dönme mi ister misin?" başka çarem yoktu ki.
"Evet!"
"Akşam eve beraber gidelim olur mu?"
Mecbur katlanıcaktım bu duruma. Ve evdeki laf sokmaya hazır bekleyen anneme.
"Oooo prensesim gelmiş bana haber veren yok."
Abim ne kadar zamandır orada?
"Dayı biliyor musun teyzem eve dönicekmiş." kucağımdan inerek abimin yanına koşmuştu.
"Öyle mi prensesim." abim bunu imayla söylemişti. "Sen şimdi Aslı teyzenlerle bir şeyler yemeye git bende teyzenle konuşup gelicem."
"Tamam dayı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi&Yeşil
SpiritualDağların yeşilliği, Gökyüzünün maviliğinin birleştiği hep ince bir çizgi vardır. Kavuşamazlar ama sevmektende vazgeçemiyecekleri bir çizgi. İki asker...biri Yeşil gözlü Yüzbaşı diğeri ise Mavi gözlü Astsubay. Onların ince çizgisinde kavuşmak yazıyor...