8

253 13 82
                                    

"Cengiz." Ali abi ve tim görüş alanıma girdi. "Nasıl oldu bu?"

"Bilmiyorum, anlamadım Ali." abim berbat haldeydi.

Kaç kere bu hastanelerde kardeşlerimizi, anne babalarımızı bıraktık bu koridorlarda.

"Komutanım durumu ne?" diye sordu Sabri abi.

"Sırtından vuruldu." ağlamasına engel olmaya çalışırken konuşmaya devam etti. "Ameliyatta aldılar daha da bir şey demediler."

Benim yüzümden oldu. Bir kişi daha benim yüzümden canıyla boğuşmasın artık. Birilerine daha zarar vermeyim ya.

"Ali ben nasıl görmedim? İki saniye önce yanımdaydı, iki saniye sadece." ağlıyordu. "Dans etti Asel'le, dondurma yemeye gidicektik daha."

"Cengiz, kendine gel! Selim'den bahsediyoruz. Bizim Selim'den, senin devremin olan Selim'den. Seni bırakıp gider mi hiç?" Ali abi teselli etmeye çalışıyordu.

"Son görevde ona hakkını helal et dediğim de bana sen beni ahirette de bırakmazsın devrem, boşuna helalik isteme dedi." ağlaması yüzünden boğulur bir hali vardı. "Gitmeyi kafasına koymuş gibiydi Ali ve ben buna engel olamadım."

Abim zorla nefes almaya çalışıp bize doğru geliyordu, Bilge'de abimin düşüceğini hissetmiş gibi ona doğru gidip sarılmıştı.

Abim zorla nefes almaya çalışıp bize doğru geliyordu, Bilge'de abimin düşüceğini hissetmiş gibi ona doğru gidip sarılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bilge nasıl fark edemedim ben?" abim aynı şeyleri tekrarlayıp duruyordu.

"Olucak şeylere engel olmazsın Cengiz. O an vurulucağını hiçbirimiz fark edemedik."

"Etmem lazımdı."

"Cengiz sen güçlü dur ki hepimiz güçlü duralım." teselli etmeye çalışıyordu Bilge.

Gitmiceğime söz vermiştim ama gidicektim. Burada durduğum her anda birilerinin canına sebep oluyordum.

"Aysima, hadi gel ellerini yıkıyalım." Bahar yanıma geldiğinde kanlı ellerime baktım, onun kanıydı.

"İstemiyorum." diyerek Bahar'ı reddettim.

Kriz geçirmeseydim o önümde durmıcaktı, ben top patladı diye hatırlamasaydım beynimdeki şu cam kırıklarını şimdi içeri o yatmıcaktı!

"Kim yaptı?" Aslı soruyu ortaya sormuştu.

"Bora'nın yanında olan kadın." diklendiğim sarışın. "Lilith, o yaptı."

"Nadia bir bombadan bahsetti Aysima."

Kirli bomba....

"Ali abi iki dakika gelir misin?" kaşlarını çatıp bana baktı. "Aslı sende."

Herkesten uzaklaştığımızda Ali abi ve Aslı'ya döndüm.

"Kirli bomba, nasıl unuttum bunu ben?"

Mavi&YeşilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin