9

218 12 69
                                    

| 20 Gün Sonra ▪︎ Selim |

"Bıktım!" Cengiz'in bağırışını duymamla kafamı çevirdim. "Bir tatilim var ve sen her seferinde tatilimi yapmama izin vermiyorsun. 20 günde bu kaçıncı Çelebi abiye gelişin."

"İyiyim işte."

"Ona doktorlar karar veriyor." dedi bıkınlıkla. "Doktor sana bir aydan önce hastaneden çıkarmıcağını kesin bir dile söyledi."

"Hoş geldin Cengiz'im."

"Hoş bulmadım Çelebi abi." bana dönüp göz devirdi. "Bunu napıcaz?"

"O tutulmuş ondan böyle."

Sende lafını soktun tam oldu Çelebi abi.

"Abi zaten o sevdaya düşeli çok oldu."

"Duyuyorım ben."

"Duy bir zahmet."

Çelebi abi bizi yalnız bıraktığında Cengiz bana bakıp göz kırpmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çelebi abi bizi yalnız bıraktığında Cengiz bana bakıp göz kırpmıştı.

"İki haftadır seni kendine bıraktım."

"Yine başlama devrem." dedim bıkınlıkla.

"Başlıcam devrem, yine başlıcam." yüzünde bıkmış bir ifade vardı. "Belli ki konu Gökyel, anlat hadi."

Gülümseyerek kısa bir süre Cengiz'e baktım. "Ne ona gidebiliyorum ne ondan gelebiliyorum. Böyle delice ona koşmak istiyorum ama o ulaşımıcağım, kilometrelerce uzakta olan bir yıldız gibi."

Kutup Yıldızı...

"Masmavi gözleri var. Sinirlenince lacivert olan, üzülünce mavini en ulaşılmaz rengi olan güzel yüzlü bir kadın. Az önce dedim ya ona ulaşmak zor diye gerçekten zor. Kulağa saçma gelicek ama sevdiğim kadın benden ayrılmış gibi."

"Ya sen?" diye sordu Cengiz, gözlerini kısmış bana bakıyordu.

"Benimde, ondan ayrılmam zorunluymuş gibi." oturmuş devremime kardeşini anlatıyorum.

"Zorla birini mi sevmeye çalışıyorsun sen?" sesindeki imayı çözmeye çalıyordum. "Bunu yapıcağına seni seven birini bulsan ya."

"İnsan öyle sevmekten kolay vazgeçemiyor. Sevmese bile vazgeçemiyor." dedim umutsuzlukla. "Bazen şartlar karşındaki kişinin sevmemesiyle yeterli olmuyor. Ailesi var..." ağzımdan kaçırmıştım.

"Sorun ailesi yani."

Çapraz sorguya al, yemin ederim bundan daha stressiz geçerdi.

"Can bağından ailen dediğin insanın en yakını, en hassas noktasını sevince. Kendine sorun ediyorsun. O sevmese bile gözünün önünde olup uzaktan sevmek kolay geliyor. Ama onu severken kardeşini kandırıyormuş gibi hissediyorsun."

"Bilge'yle sevgili olduğumuzda Aysima'nın tepkisinden korkmuştum. Ya ayrılın derse, ya başka biri kalmadı da arkadaşımla sevgili oldun diye kızarsa...ödüm kopmuştu. Aysima tam tersi bir tepki verdi, öyle bir olgunlukla karşıladı ki." Cengiz anlamadığım bir ifadeyle bana bakıyordu. "Abi kalbini de, duygularını da ben kontrol edemem. Sana git ayrıl desem sizi üzmekten başka hiçbir şey yapmam. Olur da kavga ederseniz ne senle küserim ne de Bilge'yle, ortada etkisiz elaman olurum. Ama ayrılırsanız ciddi ciddi o zaman ben olduğum sürece yüz yüze geliceksiniz. Bunu bil, buna göre yol çiz demişti."

Mavi&YeşilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin