Lily és az újdonsült barátja próbáltak beszállni a beszélgetésbe, de egyikőjük sem tudott mit hozzá fűzni ahhoz, amiről beszéltünk.
- Miért mindig a technológiáról beszéltek? -kérdezte Tom, akinek időközben sikerült a nevét is kideríteni.
- Mert mondjuk ezen a szakon vagyunk? -kérdezett vissza Dave.
- Úgy csináltok, mintha ezzel bármit is el tudnátok érni. -mondta Lily.
- Apa az lő példa arra, hogy igenis elérsz azzal valamit, ha olyat tanulsz, mit más nem. -feleltem.
- De te nem vagy az apád. -felelte kapásból Tom. Ökölbe szorítottam a kezemet, mire kisebb égzörgés hatolt a csendbe. Loki meg fogta a kezemet.
- Nyugi, ne szórj villámokat, jobb ha nem tudják! -suttogta a fülembe. Aprót bólintottam, majd meg fogtam Loki kezét.
- Lehet, hogy nem vagyok olyan, mint apa, de együtt ki fejlesztettük a Biliáris Ütemezésű Faktor Imitációt. -feleltem.
- Az mi? -kérdezte Tom értetlenül.
- Ez egy olyan kis szemüveg, mely kivetíti azt az emléket, amit te a legjobban szeretsz. De még fejlesztés alatt van. -feleltem.
- Mennyibe kerül? -kérdezte Dave.
- Ha eladnád mindened sem lenne elég, hogy meg vedd a nem is tudom hány milliós kis szemüveget. -feleltem mosolyogva.
- Nagyon menő! Mikor lesz látható? -kérdezte Bella.
- Majd valamikor a Stark expon. -feleltem.
- Unalmas. -felelte Lily, majd Lokira nézett. Szinte láttam a tekintetében, hogy mennyire vágyakozik rá.
- Mi lefekszünk, elég volt az unalmas dumából. -mondta Tom, majd felállt akár csak Lily.Az éjszaka neszekre lettem figyelmes, lassan ültem fel, Loki eléggé mélyen aludt, mivel az alkohol kicsit rá segített. Ki másztam a sátorból, nyújtóztam egyet és körül néztem. Kisebb fényt láttam az erdőnél. Figyeltem, hogy a fény a helyét változtatja, hol közelebb volt, hol pedig messzebb. Lassan indultam meg az irányába.
- Morgan, hova mész? -hátra néztem Bellára.
- Van egy kis dolgom, mindjárt jövök! -mondtam halkan, aprót Bólintott, majd vissza ment a sátrába. Ismét az erdő felé néztem, nagy levegőt vettem, majd be mentem. Végig másztam a fák gyökerein, majd megláttam a fény forrását. Döbbenten néztem Davinára, aki vigyorogva nézett rám.
- Szia, Morgan! -vigyorgott rám. Dermedten álltam és néztem rá, lehetetlen, hogy itt van.
- Hogy jöttél ki? -kérdeztem.
- Ahhoz semmi közöd! -felelte, majd közelebb jött hozzám. - Meg lakolsz mindenért, amit velem vagy ellenem tettél! -felelte hűvösen.
- Davina....
- A tiéd, ha még mindig akarod! -nézett mögém Davina, meg fordultam. A Hydra katonája állt mögöttem. Nagyot nyeltem, majd vissza néztem Davinára.
- Miért kell neked ennyire Loki? Hiszen csak kihasznált! -mondtam.
- Te nem tudod, mi mindent éltünk át egészen addig, míg nem jöttél te! Törődött velem! -mondtam ökölbe szorított kezekkel.
- Loki nem törődik csak úgy másokkal! -feleltem. - De bármit teszel is velem, meg fogják tudni. -feleltem.
- Vidd innen! -mondta a katonának, majd Davina felvette az alakomat. Nagy szemeket meresztve néztem rá, ez lehetetlen!Loki szemszöge
Lassan ültem fel, majd le néztem magam mellé. Morgan nem volt mellettem, így ki másztam a sátorból, hogy megkeressem.
- Loki! -Bellára néztem, mellette ott volt Dave.
- Minden oké? -kérdeztem és néztem rájuk. Bella eléggé furcsán viselkedett, ami aggodalomra adott okot.
- Morgan be ment az erdőbe és elég hosszú ideje ott van, még nem jött vissza. -mondta félve. Az erdő felé néztem.
- Meg keresem! Ha nem érek vissza napkeltéig, szóljatok a szüleinek! -mondtam és már indultam is az erdő felé, amikor is Morgan sétált ki onnan.
- Minden rendben? -mentem oda hozzá és meg fogtam a kezét.
- Persze. -mosolygott rám. - Csak hallottam valamit, valamilyen állat futott el. -felelte. Homlok ráncolva néztem rá.
- Állat? -kérdezte.
- Igen, egy... őz, azt hiszem. -felelte. NAgyon furcsán viselkedett.
- Morgan, már kezdtem aggódni miattad! -jött hozzánk Bella. Morgan eléggé érdekesen nézett rá.
- Mégis minek?! -kérdezte flegmán.
- Morgan, mi a bajod? -kérdeztem tőle. Értetlenül nézett fel rám.
- Semmi, minden rendben. -felelte, majd elsétált mellettem és meg is állt. Davre néztem, aki szintén rám emelte tekintetét.
- Valami nem stimmel vele, mintha nem önmaga lenne. -suttogta.
- Igen, azt látom. Menjetek haza, majd kereslek benneteket, ha meg tudok valamit Morgan viselkedéséről. -feleltem és vissza néztem rá.
Ahogy Morgan barátai haza mentek, ki mentünk az istállóba. Morgan félve ment Sleipnirhez, aki nem engedte közel magához.
- Csináltál vele valamit? -kérdeztem, ahogy Morgant magam mellé húztam.
- Nem, én azt sem tu....-haraptam el a mondanivalóját.
- Mit nem tudtál? -kérdeztem, össze húztam a szemeimet. - Hol van Morgan? -kérdeztem, majd egy varázslatot próbáltam ki rajta. Davina állt velem szemben, elöntött a méreg.
- Mit műveltél vele?! -kérdeztem és elkaptam a karját, hogy ne tudjon elmenekülni.
- Azt, amit meg érdemel! -felelte indulatosan.
Tony be zárta őt, viszont sehogy nem tudtuk kiszedni belőle, hogy mit tett Morgannel.
- Látni sem látom. -feleltem idegesen.
- Kinek hagytad, hogy elvigye? -kérdezte Tony már fenyegetve Davinát, aki hangosan nevetni kezdett.
- Maszk takarta az arcát, nem tudom, ki volt az, de megérte. -felelte önelégülten mosolyogva. A fájdalom elöntötte az egész testem, égető érzés lett úrrá a fejemen, üvöltve ereszkedtem térdre.
- Hé, Loki mi a baj?! -fogta meg a vállam Tony.
- Morgan fájdalmai. -nyöszörögtem.
- Bassza meg! -csapott a földre, majd elment. Neki dőltem a falnak, próbáltam mélyeket lélegezni és ki zárni a fájdalmat, de nem ment. Morgan percről percre egyre jobban szenvedett.
- Loki...-Csúnyán Davinára néztem.
- Ez mind a te hibád! Meg foglak ölni! -üvöltöttem rá. Ekkora gyűlöletet még soha senki iránt nem éreztem.
- Látom rosszkor jöttünk. -az ajtóra néztem. Dave, Marcus és Daniel néztek rám rémülten.
- Mit akartok? -kérdeztem.
- Segíteni, ha tudunk. -felelte Daniel.
- A legnagyobb segítség az lenne, ha lennének kémeitek. -feleltem. Összenéztek, majd mind rám.
- Kémeink nincsenek, de nagy rendszer behatolók vagyunk. -felelte Dave, majd az asztalra pakolt valamit, majd fel nyitotta. Fel álltam és oda mentem.
- Ez mi? -mutattam az eszközre.
- Ez egy laptop, és most kamera rendszerekbe fogunk be hatolni, hátha valamelyik fel vett valami érdekeset. -mondta, figyeltem amit csinált. Morgan fájdalmai pedig enyhülni kezdtek.
- Hát ti? -kérdezte Tony.
- Tudjuk, hogy nem tudunk segíteni, de hátha ez segít! -intett a laptopja felé, Tony pedig egyből oda jött. A felvételeken semmi érdekes nem volt, Dave váltott, majd az egyiken feltűnt a férfi, karjában az eszméletlen Morgannel.
- Ez a belvárosban van. -felelte Tony. A férfi be tette Morgant egy furgonba, majd elhajtottak vele, Dave pedig folyamatosan váltotta a kamerák felvételeit. Elhagyták vele a várost.
- A jármű lopott! -mondta Daniel. Rá néztem.
- Szóval a Hydra már nem tud máshogy kereskedni. -állapította meg Tony. - Hívtam Rhoodey-t, mozgósítsa a hadsereget. -felelte Tony, majd ismét eltűnt.
- Az ki? -kérdezte Marcus.
- A seregben van, Morgan keresztapja. -felelte Daniel. A fejemben ismét fájdalom nyilallt, de most sokkal erősebb és intenzívebb, mint az előző. A látásomat is kezdtem elveszíteni.
CZYTASZ
A Jóslat
FanfictionMorgan Stark éli az átlagos egyetemisták életét egészed addig, míg egy laborban nem tér magához és ennek köszönhetően haza megy. Ám otthon sem telnek nyugodalmasan a napjai, hiszen tudomására jut egy jóslat, melynek köszönhetően az élete foroghat ko...