36 Csipet csapat

41 3 0
                                    

Marcus mindenkinek öntött egy kört, Loki eleinte csak szaglászta a felest, ami elé került, de meg itta és meglepő mód ízlett neki. 
Daniel és Marcus neki láttak a sütögetésnek, Luna Lokihoz ment és fel is ugrott mellé.
- Hogy szeret téged. -mondta Vick mosolyogva. 
- Akár csak én őt. -felelte Loki és mosolyogva simogatta a tacskót mellette.
- Hogy ismerkedtetek meg Lokival? -kérdezte Bella. Összenéztünk, majd vissza rá.
- Kényszerből. -feleltük egyszerre. 
- Mi van? -kérdezte Dave. Loki sóhajtott egyet, majd mindent elmesélt ezzel kapcsolatban. A többiek figyelmesen hallgatták végig, itt ott kérdeztek, mire választ is kaptak. 
- De jól meg vagytok, nem? -kérdezte Daniel, aki idő közben mindenki elé tett kaját egy műanyag tányéron. 
- Igen, eleinte egyikünk sem örült ennek, de utána minden meg változott. Szeretem, és bármire képes lennék, hogy meg védjem. -felelte, majd magához húzott és megpuszilta a fejem. 
- Én is szeretlek. -suttogtam és oda bújtam hozzá. 
- Apád mit szólt ehhez? -kérdezte Marcus. 
- Gyűlölt. -felelte Loki. 
- Ne csodálkozz, Thor el akart rabolni. -feleltem. Loki döbbenten rám nézett. 
- Mit akart csinálni? -kérdezte. 
- Te erről nem tudsz? Még a parti házunknál, mikor az egyetemen történtek ilyen dolgok, gyanítom, tudjátok. Na Thor felbukkant, fel kapott és magával akart vinni, de apa nem hagyta. Utána Thor be avatta mindenbe, amibe kellett. -feleltem röviden. 
- Akkor voltál fent? -kérdezte. 
- Nem, másnap voltam, azt hiszem. -feleltem. 
- Jasonnal mi történt? -kérdezte Beth. 
- Megöltem. -felelte Loki. - Az ő apja mérgezte Morgant és ahhoz nem nyúlhat, ami az enyém. -felelte Loki. 
- Jogosan. -felelte Marcus. 
Ahogy végeztünk az evéssel, ki dobtuk a műanyagtányérokat, majd elő kerültek a pia az asztalra némi nassolni valóval. Fogtam a vodka narancsomat és a számhoz emeltem.
- Lisa! -kiáltott a nagyi. A terasz felé néztem, akár csak a többiek. Le tettem a poharat.
- Meg nézem a nagyit. -feleltem és sebes léptekkel indultam a ház felé, nyomomban Bellával. 
- Remélem nincs baja. -mondta, ahogy be értünk. 
- Azt én is remélem. -feleltem, majd be mentem. A nagyi a székével együtt a nappaliban volt. 
- Minden oké? -kérdeztem. Rám nézett. 
- Hol a nénéd? -kérdezte. 
- Nem tudom, de nem is baj, ha nincs itt. -feleltem, mire nevetni kezdett. 
- Némi vacsorát akartam kérni. -mondta a nagyi. 
- Be viszem neked, menj csak. -feleltem. 
Bella segített nekem, rá pakolta a tálcára a dolgokat, majd be vittem a nagyinak. 
- HA le akarsz feküdni, át segítelek majd az ágyba. -feleltem. 
- Majd szólok, ha nem tudom megoldani. -felelte. Meg fogta a kezemet. - Te vagy az egyedüli unokám, akire számíthatok! -mondta. 
- Mindig itt leszek neked! -guggoltam le elé. Mosolyogva nézett rám. 
- Na menjetek, majd fel hívlak. -felelte. 
- Rendben. -mondtam. Bellával vissza mentünk, mire a srácok felénk indultak.
- Minden rendben vele? -kérdezte Loki.
- Persze, a nénikém nincs itthon, nagyi pedig megéhezett. -feleltem. Loki bólintott, majd leültünk az asztalhoz. Nagyon sokat beszélgettünk, mértékkel ittunk. Loki segített nekem ágyba bújtatni a nagyit, amiért nagyon hálás volt. 
Kora hajnalban arra ébredtem fel, hogy valami a lábamat csikizi. Be húztam a takaró alá és oda bújtam Lokihoz, aki át ölelt. 
- Baszki, meddig csikizzem a lábad, hogy végre felkelj? -kérdezte Marcus. Meglepetten ültem fel és néztem rá, akár csak Loki.
- Minek? Francért nem alszol?! -kérdeztem halkan. Marcus elvigyorodott.
- Vigyük ki Danielt matracostól, és tegyük a vízre. -mondta. Loki nevetni kezdett.
- Menjünk. -feleltem vigyorogva.
- Segítek. -mondta Loki. A lányok is már kint voltak, szinte izgatottan várták, hogy a srácok cipeljék ki Danielt matracostól a tóra. Csendben másztak be hozzá, majd fel emelték, nem is értem, hogy ő erre miért nem ébredt fel. Bella videózni kezdte, ahogy a tó felé indulnak vele, majd le tették a vízre és Loki gyengéden be lökte. 
- Mi a helyzet? -hátra néztem apura, aki már a reggeli kávéját fogyasztotta. - Mit keres Daniel a vízben, vagy a vízen? -kérdezte apa meglepetten.
- Tanulja meg, hogy hagyja a másikat aludni. -felelte Marcus. 
- Keltsük fel, vagy hagyjuk? -kérdeztem elgondolkodva. 
- Várjatok! -szólt Dave, majd elszaladt. 
- Én ott hagynám, míg fel nem ébred. -felelte Loki.
- Tőled más választ nem vártam. -felelte apa. Loki vigyorogva vállat vont.
- NA, majd ez meg teszi. -mondta Dave, ahogy vissza ért egy vízipisztollyal a kezében, majd le guggolt a vízhez és meg töltötte. 
- Na ezt látnom kell. -felelte apa röhögve. Dave célba vette Danielt, majd sorozatban kezdte lőni rá a vizet, Daniel pedig reagált és es kezét felemelve hessegette a levegőt. 
- Gyökér. -szólalt meg Marcus röhögve. Dave folytatta, majd Daniel, ahogy meg fordult, bele esett a vízbe. 
- Ez mi a franc?! -üvöltött, ahogy feljött a víz alól. 
- Ébresztő, hétalvó! -szólt Dave röhögve. Mind nevetve néztük, ahogy Daniel próbálja realizálni, hogy mi is történt vele. Nem kellett sok idő, mérges indult ki a vízből, maga után húzva a matracot. 
- Dögöljetek meg! Ezt vissza kapjátok! -fenyegetőzött Daniel, ahogy ki ért. Rá nézett Vickre, aki még mindig nevetett. 
- Gyere csak ide! -szaladt felé, Vick pedig sikoltva szaladt előle, majd ahogy elkapta, szorosan ölelte magához. Vick is vizes lett Danielnek hála. 
- El ugrunk kávézni? -nézett rám Bella. 
- Aha, akkor szedjük össze magunkat. -mondtam. 
Loki jött velem a szobába, gyorsan le zuhanyoztam, ő pedig velem tartott. Elgondolkodva néztem a tükörben meztelen testét, majd felé fordultam. A haját törölgette, majd találkozott a tekintetünk, keze meg állt. 
- Mi a baj? -kérdezte. Lassan le térdeltem elé, kezembe vettem meredező férfiasságát, végig húztam a nyelvemet a hegyén, majd be is kaptam. Loki meg támaszkodott a pulton, tovább mozgattam a fejemet. Férfias morgás tört fel a torkából, majd le nyúlt értem és fel húzott. 
- Meg őrülök érted! -suttogta az ajkaimra. 
- Itt vagyok. -suttogtam. Át karolta a derekamat, majd fel ültetett a pultra, lábaimat szét rakta, majd lassan belém hatolt. A vállaiba kapaszkodtam, míg ő a csípőmet fogta és folyamatosan mozgott bennem. Halkan nyögtem, közben a szemeibe néztem. Engem nézett vágyakozva. 
- Annyira gyönyörű vagy, nem tudok be telni veled, nem elég soha semmi, többet akarok! -mondta.
- Van egy egész öröklét előttünk! -suttogtam. Loki elvigyorodott, majd megcsókolt, amit viszonoztam. 
Egy pántos, térdig érő méregzöld ruhát vettem fel, hozzá pedig egy szandált, Lokiba karolva mentünk le. Apa oda adta az RS kulcsait. 
- Érezzétek jól magatokat! -mondta. 
- Köszi. -feleltem mosolyogva. 
Dave be pattant mellém az RS6-ba, fel vont szemöldökkel néztem rá. Teljesen ártatlanul ült mellettem és nézett rám. 
- Felejtsd el, haver! -szólalt meg Loki és nézett rá. 
- Csak az oda útra! -nézett boci szemekkel Lokira. Ezért meg fogom leckéztetni Davet. Szélesen vigyorodtam el. Loki meglátta az arcomat, sejtette, mire készülök. 
- De csak az oda útra. -mondta és be ült hátra, én pedig el indítottam az autót. A váltót sportba húztam, lassan fel kanyarodtam az útra, egyenesbe hoztam, majd padlót nyomtam neki. 
- Mi a fasz?! -kapaszkodott meg Dave. Vigyorogva fogtam a kormányt két kézzel, kanyar előtt lassítottam, majd nyomtam a gázt és szépen el is hagytam a kanyart. 
- Jó, felfogtam! Ez Loki helye! -kiabálta túl a motor bőgést. A városban le lassítottam, majd Davere néztem. 
- Nem tetszett? -kérdeztem. 
- Nem, mindjárt hányok. -nyöszörögte. 
- Nekem tetszett. -felelte Loki vigyorogva a hátsó ülésről. 
- Hogy bírod te ezt? -kérdezte és hátra nézett rá. 
- Isten vagyok, nekem ilyen emberei kütyük nem tudnak újat mutatni. -felelte vigyorogva. 

A JóslatWhere stories live. Discover now