Yazarın notu: Günün 2. Bölümünü atıyorum, bildirimler karışıyormuş. Bu nedenle belirttim. Hala mesajları tam okuyamıyorum bu arada uygulama düzelmedi.
------------------------------------------------------------Büyük Salon'da, bir önceki gün, senenin ilk maçında Hufflepuff'a karşı elli puan farkla aldıkları galibiyetin coşku ve mutluluğuyla kahvaltı ederken, uydurdukları bir şarkıyla da Hufflepuff'a sataşan, kendi kendilerinden puan kırdırmaları artık hobileri olmuş Slytherinli'leri hali hazırda bakışlarıyla bir kaç kez uyarmış Tom Riddle, omuzlarını artık senin sorunun der gibi kaldırmış olan Horace Slughorn'la bir an göz göze geldikten hemen sonra, derin bir nefes alarak elinde tuttuğu gazeteyi açtı. Neville'in haklı olduğunu, o gün piyango sana vurdu kelimesiyle ne anlattığını yeni yeni anlıyordu.
Yılanı görünce kaçar Porsuk!
Duramaz karşısında,
Alır kaleden içeri tüm topları,
Yenilgiye hep alışkın Porsuk!
"Sonunda Dırdırcı okumaya başlamışsın." dedi yanında oturan sarı saçlarını at kuyruğu yapmış kadın hafifçe kıkırdayarak.
Savaştan sonra, Xenophlius Lovegood öncülüğünde, bir zamanlar kızı Luna ile birlikte evlerinde çıkarttıkları dergi, uzun uğraşlar ve emekler sonucu gazete'ye dönüşmüş, Ginny Weasley ve Hannah Abbot'un da aralarına katılmasıyla, zaman içinde Daily Prophet'e rakip olabilmişti. Hala tuhaf yönleri vardı elbette ama, yine de son sayfaları okumak zorunda değildiniz.
"Evet. Daily Prophet'e yeterince ödersem yarın Sihir Bakanı olduğumu bile yazabilirler."
"Aslında eğlenceli olurdu." Lyncia bir kez daha kıkırdarken, Tom Riddle'ın gözleri ana sayfayı süsleyen habere takılmıştı. MACUSA'nın içerisini gösteren genel bir fotoğraf basılmış, altına da başkanlarının fotoğrafı iliştirilmişti.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MACUSA'DA NELER OLUYOR?
Kaynaklarımızdan aldığımız bilgiye göre, geçen gece, son derece sıkı korunan Gizem Ofisin'den bir kehanet çalındı. Başkan Leopold Strauss, henüz sessizliğini korurken, hiç bir zorlama ya da büyü izine rastlanılmamış Ofise, kimin nasıl girdiği halen gizemini koruyor.
Hemen altına başka bir başlık daha atılmıştı.
Amerika Liyakat Sorunu Mu Yaşıyor? Strauss Nasıl Seçildi?
------------------------------------------------------------------------------------
Büyücülük Dünyası'nın ilk Ağı Wiz-Net'in denemelerine başlanıldı!
Sihir Bakanı Anabelle Clarke'ın üstün uğraşlarıyla hayata geçirilen, bizlere ait ilk operatör ve şebeke olan Wiz-Net'in kullanım testlerine başlanıldı. Yetkililer her şeyin yolunda gitmesi halinde Kasım sonu itibariyle kullanıma açılabileceğini söylüyor.
----------------------------------------------------------------------
Muggle Teknolojileri Kararnamesi Yolda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amon (Tom Riddle)
Fiksi PenggemarOn beş sene sonra dönen Tom Riddle için hiç bir şey umduğu kadar kolay olmayacaktır. Pus'un ikinci kitabıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Ön Sözü okumadan geçmeyiniz. Hikayede geçen tüm Harry Potter karakterlerinin hakları WB ve J.K.R'e...