İNGİLTERE!

191 21 50
                                    

Yazarın notu: Küçük bir aradan sonra devam ediyoruz :( bölümler aksayabilir. Gerçekten çok yoğunum...

----

Batmakta olan güneşin ışıkları aralanmış bulutların arasından ince altın rengi bir huzme gibi yer yüzüne yansırken, Hogsmeade'in eteklerinde beliren ikili arasındaki sessizliği Lyncia bozdu. Tom Riddle, Nurmengrad'dan çıktığından beri tek kelime etmemişti.

"Nasıl geçti?" Dedi dalgın görünen adamla birlikte okula uzanan patikayı adımlarken.

"İlginç... Sanırım." Diye yanıtladı adam. Ardından olan biteni kadına özetledi.

"Oda meselesi de ne?" Diye kaşlarını kaldırdı Lyncia. Sonunda bir şeyler bulmuş olabilirlerdi.

"Anlattığımdan fazlasını söylemedi. O kısmı bizim bulmamız gerekecek. Yine..."

"En azından biraz olsun ilerledik sayabiliriz. Mağaraya bir an önce bakmalıyız." Bunca bilmece içinde, olumlu tarafından bakmaya çalışıyordu

"Evet." Diye kafasını salladı Tom Riddle. Aklından türlü düşünceler bir kez daha hızla geçiyordu.

En sonunda okula ulaştıklarında, uyuşuk bir pazar günü rehavetine kapılan öğrencilerin arasında Profesörler Odasına yöneldiler. Lyncia biraz sohbet ve muhabbetin Riddle'ın üzerine atılmış ölü toprağını kaldıracağını umuyordu.

------

Horace Slughorn, yerleştiği kahverengi kadife berjerin hemen yanındaki sehpa üzerine kondurulmuş metal kutuda çikolataya bulanmış ananasları tek tek büyük bir keyifle midesine indirirken, diğer yandan çayını yudumluyordu. Beş çayı merasimi ve birazcık da şekerleme yıllardır en sevdiği aktivitelerden biri olmuştu.

"Ananas sevdiğimi nereden öğrendin?" Diye gülümsedi hemen yanındaki koltukta oturan kızıl saçlı kadına.

"Hangi tatlılara düşkün olduğunuz bir sır değil Profesör." Diye kıkırdadı Iona. Gerçekten de Slughorn'a birazcık yağ çekmek isteyen herkes adamın neleri sevdiğini hemencecik öğrenebilirdi. Ancak Iona'nın derdi kuvvetle muhtemel yağ çekmek değildi.

"Teşekkürler evlat." Horace yüzüne yerleştirdiği memnun ifadesiyle birlikte cevap verdi, bir ananas parçasını daha mideye indirmişti.

----

Profesör odasının kapılarından giren Lyncia ve Riddle'ın karşılaşmayı umduğu manzara'nın Slughorn'un yanına oturmuş Iona olmadığı kesindi. Artık içeri girdiklerinden ve her ikisinin de aynı anda çıkması tuhaf olacağından mecburen yanlarına ilerlediler. Özellikle Lyncia, Tom ile kadının aralarında hiç bir şey olmadığını bilse bile, bir türlü rahat edemiyordu. Garip davranmamaya özen göstererek ve gittikleri gizli yolculuktan hiç bahsetmeyerek diğerlerinin sohbetlerine katıldılar.

"Dünya kupası İngiltere'de gerçekleşecekmiş. Hem de yıllar yıllar sonra. Harika olacak!" Diye atıldı Iona. En son İngilterede yapılan dünya kupasında olanlar herkesin malumuydu ve o tarihten beri kurada İngiltere hiç çıkmamıştı.

"Nereden öğrendin?" Diye kaşlarını kaldırdı Tom Riddle.

Iona önlerinde duran kahve masasındaki yığından Gelecek Postası'nın bugünkü baskısını çıkarak Riddle'a uzattı.

Amon (Tom Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin