Krantenartikel:
Dave Lavens al terug met een andere bevlieging? Waar is Sara?
De heer Dave Lavens is hand in hand gespot met een dame bij het verlaten van het restaurant 't Damberd. Wie is zijn nieuwe vlam en hoelang zal dit duren?
Ook is vernomen dat zijn neef Kevin Lavens in de gevangenis is opgenomen voor het verduisteren van geld en om een persoonlijk wrok tegenover zijn neef. Kevin heeft beweerd dat Dave de dame in kwestie van hem heeft afgesnoept.
(Vanessa)
Mijn telefoon en die van Dave staan roodgloeiend. Iedereen wil van ons weten.
Als Stefanie me opbelt neem ik onmiddellijk op.
S: Vanessa, heb je het nieuws al gezien?
Ik: Neen, waarom?
S: Ik zou kijken als ik jou was.
Dave trekt zijn wenkbrauwen op als onze ogen elkaar kruisen. Hij wandelt naar zijn woonkamer en neemt de afstandsbediening.
Tv:
(Interviewer)Dus u beweert dat Kevin Lavens u bedreigde met de bekendmaking dat je een relatie hebt met een getrouwde man?
(Sara) Ja, dus speelde ik maar mee. Ik wou Dave nooit kwetsen, maar wat moest ik doen? Kevin had de bewijzen. Ik stond met mijn rug tegen een muur.
(Interviewer) Heb je spijt?
(Sara) Natuurlijk, heb ik spijt.
(Interviewer) Wist je dat hij een relatie heeft met éne Vanessa Bosmans?
Sara kijkt verward naar de interviewer en begint daarna ongemakkelijk te schuifelen op haar stoel.
(Interviewer) En, wist u van iets?
(Sara) Nee, ik wist van niets. Het gesprek is afgelopen.
Ze stormt woest de studio uit. Daarna horen we de interviewer zich excuseren. Dave kijkt boos naar het scherm als hij de tv uitzet.
'Ze wist het wel. Ze heeft het letterlijk naar mijn hoofd geslingerd dat ik niets moest beginnen met een huishoudster.' Ik kijk gepijnigd naar de grond, daar is die klassen-shit terug. Dave komt voor me staan en duwt mijn kin omhoog met zijn vinger. 'Ik ben blij met mijn ex- huishoudster.' Ik kijk geschokt in zijn ogen. 'Dave, zal het altijd zo zijn. Je familie, vrienden en andere vrouwen. Zullen ze me altijd zo blijven zien? Ik was jouw huishoudster. Daarna een administratief bediende aan de balie van een advocatenkantoor.'
'En nu hoeft dat allemaal niet meer. Kom bij mij wonen en je moet niet meer gaan werken. Ga mee op mijn zakenreizen. Geniet van het leven.'
'Nee!'
'Vanessa, jij bent mijn vriendin. Ik zou wegkwijnen zonder jou als ik aan de andere kant van de wereld zit.'
'Nee! Ik wil dat niet horen Dave. Ik ben een zelfstandige vrouw. Ik wil terug werken en een eigen leven leiden. Ik wil niet volledig afhangen van jou. En trouwens, als ik werk, dan kan ik niet altijd meegaan op je zakenreizen. Zo weet je dat we een gezonde relatie hebben. Als we elkaar terugzien en ...' Hij legt zijn vinger op mijn lippen.
'Ik wil diezelfde gezonde relatie met jou dicht bij mij. En trouwens, eenmaal we kinderen hebben zal ik me moeten settelen. Als ik mijn leven wil delen met iemand, dan wil ik het goed doen. Te beginnen met jou alles te tonen waar ik zo hard aan gewerkt heb. En als je toch wil werken, wordt dan mijn persoonlijk assistente. Er is een vacature open en jij voldoet aan de eisen. Het advocatenkantoor wou je ook een hogere positie geven. Dus, wat zeg je er van?'
'Dave, ik...persoonlijk assistente?'
'Dan kan je mee op zakenreis. Voor je werk en als mijn vriendin.'
'Maar... is dit al niet wat te vroeg?'
'Te vroeg? Ik hou van jou en dat is iets wat ik heel de wereld wil laten weten.' Ik schrik van de woorden die uit zijn mond komen. We zijn nog niet zo lang tezamen, maar ik voel me zo goed.
'Dave...ik...ik hou ook van jou.'
Onze lippen vinden elkaar en de passionele kus die volgt maakt mijn benen slap. We stoppen en leunen met onze voorhoofden tegen elkaar.
'We moeten stoppen voor ik dingen wil doen, die je nog niet wil.' Ik kijk diep in zijn ogen en voel het roder worden van mijn wangen. Mijn slip is op dit moment helemaal doorweekt.
'Ik wil niets liever, Dave. Ik ben er klaar voor.' Dave bekijkt me direct met een blik vol lust. We vliegen in elkaars armen en de stomende kus die volgt brengt ons naar de slaapkamer. Ik leg me in het bed om te tonen dat ik er zeker klaar ben voor de volgende stap. Dave kruipt voorzicht boven mij en kust me deze keer met uiterste voorzichtigheid. Wat me nog meer doet verlangen naar hetgeen dat komen zal. We doen onze kledij uit en als we terug bij elkaar liggen streelt hij met zijn vingers van de éne tepel naar de andere. Zijn hand glijdt dan voorzichtig naar mijn vagina. Als zijn éne vinger een draaiende beweging begint te maken rond mijn clitoris verlaat een zachte zucht mijn mond.
'Gaat het?'
'Mhm,' kreun ik zacht. Dave kust me met een honger en zijn vinger is magisch. Ik duw hem een beetje weg en hij stopt onmiddellijk. Zijn vragende bezorgde ogen doen mij lachen. 'Dave, ik wil neuken,' fluister ik zacht in zijn oor.
'Zeker?' Vraagt hij.
'Ja, suffie. Anders zou ik het toch niet vragen?'
'Oei, ik dacht dat ik je beertje was?'
'Suffie, beertje, geliefde, het is allemaal hetzelfde. Nu wil ik jou volledig.' Zijn warme lach is het prachtigste wat ik al ooit gezien heb. Hij komt boven mij hangen en ik voel de top van zijn penis bij de ingang van mijn vagina. Hij is voorzichtig. Ik denk dat hij me niet wil laten schrikken. Hij heeft ook de details van mijn verkrachting gehoord. Dus ik doe het enige wat ik maar kan bedenken. Ik neem zelf het initiatief om hem te verzekeren dat ik er oké mee ben. Ik beweeg mijn heupen zo dat zijn penis volledig bij mij binnen komt. Hij plaatst zijn ellebogen op de matras en ik zwier mijn benen rond zijn heupen. We bewegen in voorzichtige pas en ik versnel ons tempo. Deze keer kan ik genieten van de seks en de man waarmee ik het doe. Ik draai ons om en Dave lacht als hij naar mijn lichaam kijkt dat nu boven op hem zit. Ik rij op hem en hoor zijn gekreun. Hij neemt mijn heupen vast en het enige wat ik nu doe is genieten van de geluiden van onze lichamen, ons gekreun en de macht die ik heb over ons seksspel. Dave zet zich en neemt mij vast bij mijn nek. Mijn borsten zitten gedrukt tegen zijn borstkas en ik voel zijn penis nu veel beter in mij. Hij kust mijn lippen en bezwete nek.
'Och, Dave. Mhmm,' kreun ik luid.
'Ik hoor je graag mijn naam kreunen.'
'Dave...ik...Mhmm.'
Hier zitten we dan aan de rand van zijn bed. Ik rij op hem en de verkrachting is volledig weg in mijn achterhoofd. Op dit moment ben ik degene die de macht heeft en ik rij stevig door op zijn harde pik. Dave kust mijn nek, schouders, al hetgeen waar hij aankan en ik hijg, wetende dat een orgasme zich diep vanbinnen aan het ontwikkelen is. Ik sla mijn hoofd achterover en mijn rug wordt tegengehouden van de twee sterkste armen die er zijn. Ik schreeuw zijn naam als ik het niet meer kan tegenhouden en kom al schokkend klaar. Dave komt niet veel later klaar en laat zich vallen in zijn bed en neemt mij hierbij mee naar beneden en knuffelt me daarna.
Als onze ademhaling rustiger worden, fluistert hij zachtjes in mijn oor: 'Vanessa, ik laat je nooit meer los. Niemand in de hele wereld kan ons nog scheiden.' Ik kan mijn lach niet verbergen en hef mijn hoofd op om in zijn ogen te kijken.
'Jawel! Ik, want mijn blaas staat op dit moment op springen.' Het gemeen lachje op zijn lippen, doet me denken dat ik die woorden beter niet had gezegd. Dave draait ons om maakt dat hij boven op mij zit en kietelt mij in mijn zij. Ik proest het uit van het lachen en spartel onder zijn lichaam.
'Dave...hahaha. Alstu...blieft. Ik moet echt...haha....dringend.'Dave rolt van mij af en ligt naast mij. Ik stap uit het bed en wandel naar debadkamer. Als ik me nog eens omdraai om naar hem te kijken vraagt hij: 'Niet telang wegblijven, hé?' Ik glimlach naar hem en schudt mijn hoofd voor ik de deursluit. Na mijn toiletbezoek sta ik aan de wastafel mijn handen te wassen. Ikkijk naar mijn spiegelbeeld met warrig haar en lach. Ik voel me goed en kanniet wachten om in het bed te kruipen bij de man waar ik van hou.
JE LEEST
Huishoudster (Nederlands)
Romance***Dit is het eerste deel van de "Lavens familie" reeks. Lees ook deel twee: Gigolo.*** Wat als je genoodzaakt bent om te verhuizen? Reden: Je hebt jouw vriend betrapt met je bloedeigen zus en je logeert hierdoor bij een vriendin, maar wil haar nie...