Capitolul 3🔥🔥🔥

822 28 2
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

- Uf.

Când Mac și Nan intră în cameră, de îndată ce ușa este închisă, Nan îl trage imediat pe Mac pentru într-un sărut. Nan și-a folosit mâna pentru a prinde partea din spate a gâtului iubitului său .Mac însuși nu a rezistat și el și-a pus brațele în jurul gâtului lui Nan.

Inutil să spun că cei doi știau cât de mult se doresc. Mac îi sărută înapoi fără să cedeze. Vârfurile ambelor limbi se împleticeau împreună. Sunetul sărutului era suficient de puternic pentru a fi auzit din când în când. Nan l-a împins pe Mac spre pat în timp ce încă îl săruta, apoi a așezat trupul lui Mac pe pat și a urcat deasupra lui.

--Hmm, se auzi un mârâit lui Nan, foarte indicativ pentru starea lui de spirit.

Brusc...

- Uf, doare.

Mac s-a întors de la fața lui Nan pentru că Nan i-a mușcat cu putere buza de jos până când Mac a tresărit, Nan i-a lins buzele cu o expresie de sete, făcându-l pe Mac să simtă valuri de căldură în tot corpul.

- Ești gata să fii pedepsit? întrebă Nan cu o voce răgușită. Mac și-a mușcat buza.

--Nu fi prea dur.

Mac nu a putut

- Nu fi prea aspru.

Mac nu putea vorbi foarte tare și își întoarse privirea. Nan îi aruncă un zâmbet mulțumit înainte de a se ridica cu genunchii călare pe trunchiul lui Mac, gata să-i scoată cămașa de pe corp. Mac se uită uluit la abdomenul iubitului său, pentru că părea mai puternic ca niciodată. O parte din asta s-ar putea datora faptului că Mac nu l-a văzut de aproape de trei luni.

--Dacă îți place, ia-o

Nan luă mâna lui Mac și îl mângâie pe abdomen. Mac se zbate puțin pentru că îi este rușine. Înainte ca Nan să ia toate hainele de pe corpul lui Mac până când acesta este complet gol, unde Mac cooperează foarte bine.

- De ce nu scoți totul? Mac a protestat pentru că Mac este acum gol, dar Nan încă avea haine pe el.

--Atunci da-le jos pentru mine, s-a întors Nan și s-a așezat cu spatele lipit de tăblia patului.

Corpul alb al lui Mac, care se mișca constant, era în ochii lui Nan, până când acel corp alb s-a transformat încet în roșu din cauza stânjenii privirii lui Nan. Mac și-a tras pătura de la mijloc. sus și acoperit

--De ce te ascunzi? Te-am mai văzut goal, a spus Nan.

--Nu sunt obișnuit cu asta, a argumentat Mac, dar s-a așezat între picioarele lui Nan, în timp ce acesta se întindea să-i descheie blugii lui Nan.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum