— Nu este micul dejun delicios? l-a întrebat Com pe Mac, toți trei luând micul dejun împreună, dar Mac mânca cu o expresie sumbră pe față. Se uită o clipă la iubitul său:
- Este delicios, dar e greu de mâncat , a spus direct Mac.
-Ne vedem peste 3 luni, a spus Ohm zâmbind pentru că știa că prietenul său era deprimat din cauza asta. Pe cale să se întoarcă în Thailanda
-Știu, doar puțin supărat ,a răspuns Mac.
-Hai să mâncăm. Am făcut asta pentru tine , a spus el cu o voce ușor aprigă.
Mac a fost de acord să stea și să mănânce până când a terminat de curățat vasele. Au sosit și prietenii lui Mac. El a vorbit cu toată lumea și apoi a cerut permisiunea să urce în sufragerie. Îl aduc pe Mac cu el.
- Vrei să renunți la școală? Dacă pui mereu o astfel de față toată ziua , a spus el, cu vocea lui ușor aprigă.
Știe ca il iubește. Dar nu a vrut să se despartă cu genul ăsta de dispoziție.
-Oh, devin așa de fiecare dată când sunt departe de tine. Nu ești obișnuit cu asta? Odată ce te întorci pentru 2-3 zile, voi reveni la normal , a răspuns Mac.
- Pisica nu e aici, fii fericit , s-a prefăcut Nan că îl tachineza
— Da, răspunse Mac iritat.
Înainte de asta, un zâmbet i-a curbat colțul gurii și a mers să-și îmbrățișeze iubitul.
-Profită la maximum de timpul tău de studiu. Când ai absolvit, trebuie să te întorci și să vezi viațareala .Cu siguranță o slujbă plină. Fie că este fabrica lui tati sau pista mea și mașinile , tu și cu mine trebuie să ne ajutăm reciproc să muncim înțelegi? a spus el pe un ton serios, iar Mac a dat din cap.
-Când spui astfel de lucruri, vreau să continui să studiez mult timp, a spus Mac în glumă, făcându-i să iasă din gât un hohot de râs.
Dar a fost încântat să vadă că Mac începea să se joace puțin cu el.
— Ajunge, mai bine te întorci și lasă-mă să repir ,spuse el din nou.
Mac se uită la chipul lui Nan și scoase un oftat ușor. Înainte de a-și sprijini fața pe umărul puternic al iubitului său Apoi s-au îmbrățișat în tăcere. După o clipă, Mac a tras adânc aer în piept, ca să se aducă la conștient și apoi să se întoarcă.
-Bine, să ne ajutăm unii pe alții să ne luăm bagajele și să coborâm jos , a spus Mac.
Chiar dacă a plecat din casă la ora 18, le-a pus în spatele mașinii pentru el. Se face mai întâi. De ce? Asta e tot.spatele mașinii pentru el. Se face mai întâi. De ce? Toate acestea sunt deja colectate.
- De ce nu m-ai sunat ca să pot ajuta? a spus Ohm când a văzut Mac îl ajuta să ducă geamantanul lui Nan care a căzut.
-Nu-i nimic, voi doi îl puteți ridica , a răspuns Nan.
-Am crezut că o să-mi iau rămas bun , a glumit Danny.
Toată lumea știe bine cuvântul la revedere. Danny a spus asta, referindu-se la sex.
- Nu sunt la fel de obsesiv ca tine, Danny , a răspuns Mac în glumă. Danny a râs.
Au petrecut ceva timp împreună acasă până seara. A trebuit să il ducă pe Nan la aeroport și să-i ajute să-i ducă bagajele în mașină. poți să te urci în mașină? Fără să spună un cuvânt, Mac i-a îmbrățișat brațul pe tot parcursul drumului. Nan a bătut ușor pe dosul mâinii lui Mac , niciun prieten nu îi tachinează pentru că știu că amândoi vror să absorbe acest moment înainte de a se despărți.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomanceAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...