-O să-mi conduc mașina pentru ca Jeff și vărul lui să poată merge cu mașina mea , a spus Ohm la sfârșitul noii zile. Pentru că el și Mac au trebuit să-și ia prietenii de la aeroport.
-Doar ia una dintre dubele mele. Vor sta într-o mașină? Vor descoperi că sunt dublu standard spuse Nan cu o voce monotonă.
— Facem ce spune Nan, spuse Mac și Ohm dădu din cap.
Așa că s-au dus să ceară cuiva să pregătească și să scoată duba VIP. Această furgonetă a fost scoasă la licitație. Starea este foarte buna pentru ca nu are inca 30.000 de kilometri, este complet negru.
--Ești sigur că nenorocitul ăla e de acord ca Jeff să vină aici ,îi șoptește Ohm lui Mac doar pentru a fi sigur.
--E în regulă, sincer, nici măcar nu-mi pasă de Jeff. Dacă lui Jeff nu-l deranjează să stea aici, poate veni în această casă. Trebuie să luați în considerare ceea ce decideți.
Mac vorbi, Ohm dădu din cap în semn de acceptare. Așa că s-au pregătit să urce în mașină.
--Cât de greu a fost aseară? De ce mergi ca o persoană epuizată?
Ohm a glumit când a văzut postura de mers a lui Mac care părea contradictorie. Mac se întoarse imediat să se uite la prietenul său.
--Mai bine du-te să faci caritate din nou? Ieri am alergat pe banda de alergare. Mă dor picioarele, i-a spus Mac prietenului său. Apoi a zâmbit și a râs.
Noaptea trecută, după ce Nan îi făcuse un masaj lui Mac, îl lăsase să se odihnească. Nan s-a dus să aibă grijă de pistă, nu s-a întors decât pe la 2 dimineața.
--Te-a dus Nan să faci mișcare? a întrebat Ohm.
--Oh, te vei pune în formă. Vei putea câștiga putere.
Spuse Ohm, înainte ca Mac să-l lovească furios cu pumnul în umăr, tot pentru a-și acoperi jena pentru că știe ce înseamnă asta.
Nan zâmbește puțin înainte să-l îmbrățișeze pe Mac și să-l invite în mașina pe care subordonatul lui pe nume Nu a condus-o mai devreme pentru a parca și a aștepta. Nan, Mac și Ohm s-au urcat pe 3 locuri adiacente și Nu a condus imediat direct la aeroport.
Când au ajuns la aeroport, Nu a parcat mașina și a așteptat în parcare, în timp ce Nan, Mac și Ohm s-au dus să găsească o cafenea unde să stea și să aștepte înăuntru.
— La ce oră aterizează avionul? întrebă Nan în timp ce se așeza în cantină. Mac se uită la ceasul de mână.
--În aproximativ o jumătate de oră. Nu știu dacă vor dori să se odihnească sau să mănânce mai întâi , a spus Mac.
--Dacă le este foame, îti vom scoate prietenii să mănânce. Dar dacă vor să doarmă, îi putem duce acasă. răspunse Nan.
— Nu trebuie să pleci nicăieri? întrebă Ohm. Nan clătină din cap înainte și înapoi.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomanceAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...