Capitolul 45

603 6 6
                                    

Prima rundă a competiției de curse Nan  a fost cel defavorizat pentru că încă nu sa obișnuit cu controalele dar în runda a doua, el s-a dovedit a fi câștigător, așa că decizia a trebuit să fie luată în runda a treia.

Mac stătea aproape de marginea scaunului și stătea acolo urmărind jocul cu entuziasm. Tinerii care au venit să-l provoace au fost la fel de entuziasmați. Fiecare parte și-a aplaudat propriul bărbat. În cele din urmă, Nan a reușit să câștige. În plus, scorul a urcat și la numărul 1.

-Cum aș putea să ratez asta? Ești cu adevărat atât de bun îmi mai dai o șansă? a gemut tânărul.

Ceea ce nu îl deranjează pe Nan pentru că înțeleg bine emoțiile tânărului.

-Va concura cu concurenți adevărați pe teren. Trebuie să treci puțin peste asta , a spus Mac zâmbind. Se simt profund mândru chiar dacă este un joc video.

-Serios, chiar conduci o mașină de curse? a întrebat tânărul entuziasmat.

Nan dat din cap cu un zâmbet ușor pe buze.

-O, frate, bani de jocuri de noroc, ce cuvânt am spus?  a spus Phet și a scos 1000 de baht din portofel și i-a dat cu o expresie de regret dar nu își va  încălca cuvântul.

Nan a luat banii  de la Phet și i-a ținut. Am văzut că tânărul se uita la banii din mână fără să bată din ochi.Așa că a luat banii și l-a lovit pe tânăr în frunte,  dar nu l-a lovit puternic.

-Păstrează-ți banii și du-te să mănânci niște gustări. Nu  mai crrea probleme si mai târziu, nu veni să  mai pariezi pe astfel de lucruri. Încă mai ceri bani de la părinții tăi, nu-i așa? la avertizat Nan

-Chiar nu  îi vrei? a întrebat el încet.

-Da , a răspuns el, dându-i banii înapoi tânărului.

Phet îl apucă imediat împreună cu ridicarea mâinilor pentru a aduce omagiu lui Mac

-Mersi frate. Credeam că trebuie să mănânc coji de orez în loc de orez”, a spus tânărul zâmbind.

Nan  clătină slab din cap.

-Unde  pleci  așa de grăbit? Hai să concuram într-un alt joc. Dar nu vreau să pariez, la invitat Phet în grabă. Pentru că sa simțit încântat.

Mac se întoarse să se uite la iubitul lui.

-Oh, ar fi distractiv să încerce să joace și alte jocuri, a răspuns Mac, pentru că dorea ca iubitul său să se distreze puțin jucând jocuri.

-Hm, ce vrei să te joci?  la întrebat Nan.

Phet și prietenii lui au prezentat în grabă un joc cu împușcături. care poate concura cu doi oameni .Asta concurează Phet cu Nan   și Mac concurează cu  un prieten al lui  Phet

-Hei, hei, e greu! a strigat Mac.

Când zombii apar pe neașteptate făcându-l să stea acolo râzând de iubitul său. Și Mac a pierdut și el. Scor foarte apropiat Dar Mac nu părea deloc enervat. Este chiar distractiv.

-Păcat dacă  nu  m-ar fii surprins tipul ăla mare. Probabil că as fii câștigat.

Mac s-a întors spre Nan înainte să ridice din sprâncene când l-a văzut, s-a uitat la el și a zâmbit.

-La ce zâmbești? Am pierdut? a întrebat Mac.

-Bine, a trecut ceva vreme de când nu am văzut o criză atât de copilărească. Peste tot trebuie să te porți ca un tânăr, nu? s-a prefăcut că întreabă.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum