Capitolul 47

608 13 45
                                    


Când se trezește dimineața  Brick a avut o durere de stomac. Până când Day a trebuit să meargă să cumpere medicamente . După ce am terminat micul dejun,  dubita care a fost închiriata  a venit să parcheze.

-Ești bine? îi șopti lui Mac care stătea lângă el.

Chiar dacă au făcut-o o singură dată aseară. Dar este îngrijorat că iubitul său va avea dureri fizice.

-Bine ,a răspuns Mac.

Apoi a zâmbit puțin. Când se  gândi la povestea dinainte de a se îndrăgosti

-La ce zâmbești? a întrebat Nan  când și-a văzut iubitul stând și zâmbind.

-Doar mă gândesc. Ce ne-a făcut pe tine și pe mine ceea ce suntem astăzi? Mac vorbește despre relația lor.

Asta indiferent de câte ori se gândește înapoi el încă se întreabă. Cum au ajuns cei doi împreună?

-Ce se întâmplă cu mine și cu tine?a spus  Nan în glumă.

Mac ridică ușor sprâncenele.

-Ei bine, dacă nu te  dădeai la Brick și  dacă nu  eram nebun sa merg după tine probabil că noi doi nu ne-am întâlnit niciodată. Unele cupluri se pot întâlni prin fapte bune, dar eu și  cu tine sunt răi ,a spus el râzând. Mac a zâmbit și a râs de asemenea.

-Este pe această mașină. Ne iubim din cauza răului pur. Sunetul vocii lui Brick a fost întrerupt într-un mod amuzant. Pentru că a auzit-o acolo.

— Oh, într-adevăr, spuse din nou Nick. Când se gândește la partenerul său

-Este bine că ne putem iubi unii pe alții din cauza rătăcirii noastre. Dar este posibil ca unii oameni să nu aibă o astfel de oportunitate. Viețile unor oameni pot fi distruse.Pe vremea aceea, eram ca niște oameni care nu aveau idei. Dacă vrei să faci ceva rău, fă-o. Dacă vrei să te răzbuni, atunci fă-o.

Neil interveni. Toată lumea dădu din cap în semn de acord.

-Cred că ar trebui să nu mai vorbiți despre trecutul  rău  și lucruri rele. Suntem aici pentru a  face merite astăzi , a spus Nick râzând.

Toți au zâmbit și au încetat să mai vorbească despre această problemă. Astăzi, sunt șase. Există planuri de închinare la încă 5 temple, așa cum a fost planificat. Și când închinarea este completă și a văzut că mai este timp, au fost invitați să meargă să vadă alte situri antice. Unchiul șoferului l-a dus la Wat Phra Sri Sanphet. Fiecare pereche a mers și s-a întins. Dar nu sunt foarte departe unul de altul.

-Dupa absolvire și când mă întorc în Thailanda. Putem merge cu motocicletele noastre pentru o săptămână sau două? a întrebat Mac în timp ce se plimba uitându-se la câteva clădiri vechi.

-Ai de gând să călătorești pe o motocicletă? a întrebat Nan încet.

— Vorbește de parcă nu m-aș fi așezat niciodată pe una , răspunse Mac.

-Dar e cald, dacă plouă te  uzi. Nu există loc unde să te culci și să dormi. Deci, ești bine? a întrebat  Nan.

Mac și-a strâns puțin buzele înainte de a da din cap în semn de acceptare

-E bine mai întâi  să termini școala și să revii primul. Vom vorbi despre asta mai târziu, am spus Nan dar în secret avea deja un plan în minte , că își va lua iubitul să călătorească așa cum dorește șoferul.

-Cu cine vorbeste  Brick? a  întrebat Mac în timp ce se întorcea să-i vadă pe Day cu Brick și Neil cu Nick. Stau de vorbă cu doi tineri. Asta l-a făcut pe Mac să meargă spre ei și a aflat că era un cunoscut de a  lui Day . Părea că cei doi căutau un loc de cazare. Așa că Nan la  sunat și l-a întrebat pe Pom  pentru a am primit 1 cameră înainte ca cei doi să se despartă pentru a face poze și apoi aranjat să ne întâlnim din nou la cazare.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum